فناوری

عیدی نوروزی همراه اول و ایرانسل به کاربران چیست؟

مانند هر سال، دو اپراتور موبایل بزرگ ایران با میلیون‌ها کاربر و مشترک، از عیدانه خود پرده‌برداری کردند.

زیاد ذوق‌زده نباشید؛ چون عیدی اپراتورها امسال خصیص‌تر از هر سال هستند و بدون در نظر گرفتن شرایط جامعه، خانه‌نشینی میلیون‌ها نفر به خاطر کرونا و نیاز دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان و کارمندان به دورکاری و آموزش مجازی و ویدیوکنفرانس، عیدی‌هایی به مشترکان خود دادند که به سختی می‌توان گفت هدیه و عیدی هستند و بیشتر شبیه یک تبلیغات می‌مانند.

عیدی ایرانسل

ایرانسل اعلام کرده است با شماره‌گیری #۱۳۹۹* (ستاره ۱۳۹۹ مربع) می‌توانید یک بسته اینترنت یک گیگابایت را فعال کنید ولی فقط یک ساعت فرصت استفاده از آن را دارید. روش دیگر فعال‌سازی بسته هدیه ایرانسل، مراجعه به اپلیکیشن «ایرانسل من» است.

این هدیه تا پیش از سیزدهم فروردین ماه قابلیت فعال شدن و استفاده دارد.

ایرانسل یک بسته ۳ گیگابایت اینترنت ویژه نوروز هم برای کاربران در نظر گرفته است که با قیمت ۱۲ هزار تومان و تا ۴ فروردین ماه قابلیت فعال‌سازی دارد. برای فعال کردن این بسته هم باید کد دستوری #۵*۱* شماره‌گیری شود.

عیدی همراه اول

اولین و بزرگ‌ترین اپراتور موبایل کشور با هدیه نوروز شعبده‌بازی کرده است. 

اگر کاربر این اپراتور هستید؛ می‌توانید کد دستوری #۱۳۹۹* (ستاره ۱۳۹۹ مربع) را شماره‌گیری کنید. 

صفحه‌ای ظاهر می‌شود و چند گزینه به شما برای انتخاب می‌دهد. برای فعال‌سازی عیدی نوروز ۹۹ همراه اول باید گزینه ۱ را تایپ و بعد روی گزینه Send بزنید.

برای اطلاع از فعال‌سازی این هدیه گزینه ۰ را بزنید.

پس از چند دقیقه پیامکی مشابه زیر دریافت می‌کنید:

بله؛ عیدی همراه اول فقط چند هزار تومان شارژ درون شبکه است ولی به شرط اینکه ابتدا اپلیکیشن اوانز را دانلود، نصب و در آن ثبت‌نام کنید.

همراه اول به همه کاربران ۲ هزار تومان شارژ مکالمه درون شبکه عیدی داده است ولی به اجبار همه را مجبور به نصب اپلیکیشنی می‌کند که گفته می‌شود به‌زودی اپلیکیشن اول و اصلی همراه اول خواهد بود.

نظر شما درباره این عیدی‌های اپراتوری چیست؟ حاضر هستید اپلیکیشن اوانز را نصب و در آن ثبت‌نام کنید؟ چه انتظاری از همراه اول و ایرانسل داشتید؟


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

‫5 دیدگاه ها

  1. مسولین این دو اپراتور حتما با خودشون گفتند مردم به خاطر کرونا خونه نشین شدند، حالا هم اگه مکالمه عیدی به مردم بدیم صبح تا شب موبایل دستشون می گیرند صحبت می کنند ما ضرر می کنیم به قول اون ضرب المثل اینها هیچ وقت جایی نمی شینند که آب زیرشون بیفته!

  2. ایرانسل که واقعا زحمت کشیده با عیدی دادنش.
    ۱ گیگ اینترنت یک ساعته که میدونیم ترفندشون چیه. توی همین یک ساعت سرعت اینترنت میشه ۸۰k/s تا نتونی حداقل ۲۰۰ مگ دانلود کنی.
    اون بسته سه گیگابایت هم که قیمت معمولی هر گیگ ۴۰۰۰تومن داره حساب میکنه..
    عیدی دادن همراه اول هم منو یاد پدربزرگم میندازه. ۱۰۰۰ تومن میده میگه اگه دوس نداری ، میدم یکی دیگه. :دی
    فقط رایتل بود که ۲ گیگ اینترنت و یک ساعت مکالمه(با همه اپراتور ها) یه روزه داد و انصافا بد نبود سرعتش.

  3. وقتی که اکثر شبکه های ارتباطی کشور دست این اپراتور ها باشه و انحصاری باشه، همین میشه اوضاع

    همراه‌ اول که حتی قبل از عید هم موقع جایزه دوشنبه سوری آخر سال گند زد، موقع ظهر کد فعالسازی دوشنبه سوری را زدم ببینید چنین جوابی برام فرستاد…

    مشترک گرامی،
    با توجه به تعداد بالای درخواست ها، امکان فعالسازی بسته دوشنبه سوری برای شما امکان پذیر نیست. لطفا در دوشنبه سوری های بعدی تلاش فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا