فناوریمحصولات شبکه

مودم ۴G واقعا همراه و خوش قیمتی برای اتصال به اینترنت همه اپراتورهای موبایل

بسیاری از ما دنبال یک مودم ۴G همراه با کیفیت خوب هستیم.

مودم‌های همراه زیادی در بازار ایران هست اما غالبا کیفیت پایینی دارند و مثلا از آنتن‌دهی، کیفیت ساخت و بدنه، باتری و قابلیت‌های بالایی سود نمی‌برند یا اینکه بسیار گران قیمت بوده که خریدشان برای مردم عادی ممکن نیست.

برخی مودم‌ها هم فقط نام «همراه» را یدک می‌کشند و واقعا یک مودم همراه نیستند؛ چون باتری با ظرفیت پایینی دارند یا برای حمل دایمی سنگین می‌شوند.

مودم هواوی E5576-320 یک استثنا است. مودم ۴G با سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت در رده LTE Cat4 که واقعا یکی از بهترین مودم‌های همراه و سفری برای کاربرانی است که می‌خواهند همیشه به اینترنت وصل باشند.

این مودم نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان و کشورهای مختلف به عنوان یک هات‌اسپات موبایل و وای‌فای خوب شناخته می‌شود و نظرات مثبتی روی آن وجود دارد.

وزن این مودم تنها ۱۸۲ گرم است. بنابراین، می‌توان گفت اصلا حمل آن را احساس نخواهید کرد و همیشه می‌تواند در کیف لپ‌تاپ، کوله پشتی و حتی کیف دستی و اداری شما باشد.

اندازه این مودم هم چندان بزرگ نیست و ابعاد آن ۱۰۰ در ۵۸ در ۱۴ میلی‌تر است. 

دارای یک پورت میکرو USB برای شارژ باتری، یک اسلات سیم‌کارت و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که اگر مداوم استفاده شود و دستگاه‌های دیگر به مودم برای استفاده از وای‌فای و اینترنت وصل باشند؛ حداکثر ۶ ساعت دوام می‌آورد.

ظرفیت این باتری نسبت به برخی مودم‌ها وضعیت بهتری دارد. غالب مودم‌های همراه و جیبی باتری زیر ۳ هزار میلی‌آمپرساعت دارند. 

هات‌اسپات موبایل دوست‌داشتنی

وای‌فای مودم هواوی E5576-320 تک بانده روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز با سرعت حداکثر ۱۵۰ مگابیت است. ۱۶ دستگاه و کاربر به طور همزمان می‌توانند به این مودم وصل شوند و از رمزنگاری WPA2-PSK پشتیبانی می‌کند.

نکته مهمی که باعث افزایش ارزش خرید این مودم می‌شود؛ آنلاک بودن آن برای همه سیم‌کارت‌ها و اپراتورها است. یعنی شما می‌توانید با این مودم به اینترنت همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل موبایل وصل شوید.

دارای یک صفحه‌نمایش کوچک و نشانگرهای وضعیت سیگنال‌دهی و باتری هم هست. از یک حافظه رم ۱۲۸ مگابیت و حافظه فلش ۱۲۸ مگابیتی سود می‌برد.

برای چه طیف کاربرانی مناسب است؟ کاربرانی که نیاز دارند همیشه به یک اینترنت موبایل در هر مکان و زمانی وصل باشند و دنبال یک مودم همراه ۴G خوش قیمت می‌گردند. 

در تیرماه ۹۹ قیمت این مودم نزدیک به ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است که نسبت به کیفیت و قابلیت‌هایی که دارد؛ قیمت مناسبی به نظر می‌رسد.

خرید مودم هواوی E5576-320 از سایت دیجی‌کالا


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا