فناوری

یک مشکل عجیب در گوشی گلکسی A51: به محض اتصال به وای‌فای یک فروشگاه زنجیره‌ای، ریستارت می‌شود

هنوز منبع این مشکل یافت نشده و هیچ راه‌حلی برای رفع آن در دسترس نیست!

اگر در کشور هلند زندگی می‌کنید و برای خرید زیاد به سوپرمارکت زنجیره‌ای بزرگ Albert Heijn سر می‌زنید؛ بهتر است گوشی گلکسی A51 خود را به وای‌فای آن‌جا وصل نکنید.

کاربران زیادی در انجمن رسمی سامسونگ هلند گزارش دادند وقتی گوشی گلکسی A51 خود را به وای‌فای سوپرمارکت Albert Heijn وصل می‌کنند؛ گوشی ریستارت شده و هیچ راه‌حلی برای جلوگیری از آن وجود ندارد.

این مشتریان می‌گویند به محض اینکه گوشی گلکسی ای ۵۱ به وای‌فای این مکان وصل می‌شود؛ گوشی به طور خودکار ریستارت می‌شود. برخی از کاربران گفتند، ریست تنظیمات شبکه (از مسیر Settings » General Management » Reset » Reset Network Settings) نیز مانع از این ریستارت گوشی نمی‌شود و صرفا یک راه‌حل موقتی است.

هنوز هیچ راه‌حل رسمی برای رفع این باگ از طریق GalaxyClub برای کاربران هلندی ارائه نشده است. برخی کاربران حدس می‌زنند این باگ گوشی گلکسی A51 به باگ معروف دستگاه‌های گلکسی سامسونگ با تراشه‌های اگزینوس ۹۶۱۰ و ۹۶۱۱ مربوط باشد. همین‌طور، برخی دیگر از کاربران می‌گویند نام شبکه وای‌فای یا تنظیمات وای‌فای این فروشگاه زنجیره‌ای به گونه‌ای است که باعث ریستارت گوشی A51 می‌شود.

وای فای گوشی گلکسی a51

گوشی‌های گلکسی A51 در هلند هنوز به‌روزرسانی اندروید ۱۲ را دریافت نکردند و مشخص نیست آیا با دریافت و نصب این به‌روزرسانی، مشکل عجیب پیش آمده برای برخی از کاربران، رفع می‌شود یا خیر!

این مشکل بسیار عجیب و نادر است؛ چون فقط برای کاربران دارای گوشی‌های گلکسی A51 سامسونگ اتفاق می‌افتد و آن هم فقط در هنگام اتصال به وای‌فای فروشگاه‌های زنجیره‌ای Albert Heijn. این کاربران وقتی به وای‌فای سایر فروشگاه‌ها و مکان‌های عمومی وصل می‌شوند؛ هیچ مشکلی پیش نمی‌آید یا گوشی‌های دیگر سامسونگ در اتصال به وای‌فای Albert Heijn مشکلی ندارند.

این مشکل وای فای گوشی A51 این خاطره را هم به یاد می‌اندازد که گوشی‌های آيفون اپل در هنگام اتصال به یک وای‌فای با نام شبکه خاصی، به طور خودکار وای‌فای آن‌ها قطع و خاموش شده و فقط با ریستارت آیفون، دوباره در دسترس بود. این باگ در سیستم‌عامل iOS بود و نام شبکه را یک دستور زبان برنامه‌نویسی تفسیر می‌کرد!

برخی اوقات، باگ‌های عجیب و غریبی در گوشی‌های یافت می‌شود که باید هرچه زودتر توسط شرکت سازنده رفع شود!


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

منبع
sammobile

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا