اترنت

تیام‌شبکه رک‌های جدیدی برای نصب در سقف، کف یا دیوار ساختمان‌ها معرفی کرد

شرکت تیام‌شبکه دو نوع رک جدید با طراحی ویژه برای نصب و استفاده در سقف یا داخل دیوارهای ساختمان‌ها معرفی کرد.

رک‌های صنعتی جدید Hide Rack این شرکت در اندازه ۶ یونیت و عرض ۵۹.۵ سانتی‌متر با عمق ۳۴ سانتی‌متر هستند و به مدیران شبکه یا طراحان اتاق‌های سرور و مرکزداده کمک می‌کنند؛ به راحتی در داخل دیوار یا سقف جایگزاری شوند؛ به‌طوری‌که نمای ساختمان یا فضای اضافی اشغال نکنند. 

امکان عبور کابل‌ها از سقف یا پنل‌های جانبی این رک‌ها وجود دارد و طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که محکم داخل دیوار یا سقف نصب می‌شوند و استحکام لازم را ایجاد می‌کنند. می‌توان روی درب رک سقف کاذب نصب و نمای آن را با نمای داخلی ساختمان یکپارچه کرد.

این رک‌ها که برای محیط‌های اداری کوچک و متوسط تولید شده‌اند؛ به طراحان شبکه این اجازه را می‌دهند؛ بدون نیاز به خراب کردن یا تغییر دکوراسیون ساختمان یا تغییر معماری داخلی آن؛ تجهیزات شبکه را درون رک‌ها نصب و از دید عموم مخفی کنند. مشتریان می‌توانند این رک‌ها را با رنگ مناسب نمای داخلی ساختمان خود سفارش بدهند. 

در این رک‌ها، قابلیت نصب کاست فیبرنوری وجود دارد و از ریل‌های با ضخامت ۱.۲۵ میلی‌متری برای استحکام بیشتر سود می‌برند. مجهز به شبکه تهویه روی کلاف درب رک به منظور گردش هوا در زمان خاموش بودن برق هستند و درون خود رک نیز فن‌هایی برای تهویه هوا نصب شده است. 

درب‌های بازشو با قفل‌های سوییچی هستند و دو عدد جک گازی دارند که می‌تواند تا ۲۵ کیلوگرم وزن را تحمل کند. دارای غبارگیر مویی در مسیر عبور کابل از سقف هستند و در پشت و کناره‌ها طراحی صورت گرفته باعث می‌شود رک محکم به دیوار یا سقف متصل شود.

گفتنی است شرکت تیام‌شبکه؛ یکی از مطرح‌ترین و معتبرترین شرکت‌های سازنده مراکزداده، تجهیزات شبکه پسیو و رک در داخل ایران است که محصولات متنوع و با کیفیتی روانه بازار می‌کند. معمولا محصولات این شرکت از استانداردهای بین‌المللی و به‌روز دنیا سود برده و انعطاف‌پذیری زیادی در امکانات و قابلیت‌های گوناگون دارند. مشتریان می‌توانند براساس نیازهای خود؛ محصولات تیام‌شبکه را انتخاب و سفارش بدهند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رک‌های جدید تیام‌شبکه یا مشاهده محصولات دیگر این شرکت می‌توانید به وب‌سایت تیام‌شبکه سری بزنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا