اخبار ایران

اولین مشاور پایه ۲ سازمان نظام صنفی رایانه‌ای معرفی شد

مدیرعامل تیام‌شبکه موفق به دریافت اولین گواهی‌نام مشاور پایه ۲ ایران شد.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در خلال مراسم گردهمایی مشاوران خود در روز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه، اولین مشاور پایه ۲ این سازمان در ایران را معرفی و گواهی‌نامه آن را اعطا کرد.

بابک رشیدی، مدیرعامل تیام‌شبکه از میان بیش از ۴۰۰ مشاور پایه ۳ موفق شده با جمع‌آوری امتیازات لازم و ارائه مدارک و مستندات کافی و ذکر شده در قانون، گواهی‌نامه مشاور خود را به رتبه ۲ ارتقا دهد.

مدیرعامل تیام‌شبکه در هنگام دریافت این گواهی‌نامه، ضمن تقدیر و تشکر از ریاست سازمان و کمیسیون مشاوران نصر تهران، درباره دغدغه‌ها و چشم‌انداز مشاوران فناوری اطلاعات و ارتباطات و فریلنسرها صحبت کرد.

به اعتقاد بابک رشیدی، فضای کار در سراسر دنیا تغییر یافته است و ایران هم به پیروی از این فضای کار در حال پوست‌اندازی است. هر روز نسل جوان تازه‌نفس، ماهر و جویای کار وارد بازار شده ولی قواعد کاری خاص خود را دارند.

این فریلنسرها می‌توانند شرکت‌ها و کسب‌وکارها را چابک‌تر، کارآمدتر و هوشمندتر کنند ولی از آن سو با چالش‌ها، مشکلات و نگرانی‌هایی روبرو هستند که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و دیگر نهادها و مسئولین باید بدان‌ها توجه داشته باشند و در راستای تسهیل و رفع آن‌ها گام بردارند.

در اولین گردهمایی مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، اعضای قدیمی و جدید مشاوران سازمان دور هم جمع شده و درباره دغدغه‌ها، چشم‌انداز و آینده مشاوران صحبت کردند.

تمامی سخنران‌ها برا افزایش اهمیت و تاثیرگذاری نقش مشاوران در پروژه‌ها و فعالیت‌های آی‌تی و آی‌سی‌تی کشور تاکید کردند و به دنبال یافتن راه‌حل‌هایی برای تغییر بینش و نگرش شرکت‌ها نسبت به استفاده از مشاوران در تمامی مراحل پروژه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات خود بودند.

در این مراسم از اولین کتاب راهنمای مشاوران فناوری اطلاعات و ارتباطات رونمایی شد.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا