اپلیکیشن

اپلیکیشن موبایل رسمی مبین‌نت برای کاربران اینترنت TD-LTE

اگر مشترک اینترنت تی‌دی‌ال‌تی مبین‌نت هستید؛ احتمالا دوست داشته باشید روی گوشی موبایل خود میزان مصرف ترافیک روزانه و شبانه، حجم باقیمانده، تعداد روزهای باقیمانده و اطلاعات دیگری را مشاهده کنید.

افزون بر این، این روزها همه کاربران تمایل دارند با گوشی موبایل خود سرویس‌های اینترنت را رزرو کرده، تمدید و خرید کنند یا سراغ گزینه‌هایی مانند خرید حجم ترافیک بیشتر بروند.

همه اپراتورها برای این منظور یک اپلیکیشن موبایل رسمی توسعه داده و برای مشترکین خود عرضه می‌کنند.

مبین‌نت هم چند وقتی است اپلیکیشن رسمی خود برای گوشی‌های موبایل اندرویدی و iOS را منتشر کرده است. با این نرم‌افزار به راحتی می‌توان یک حساب کاربری TD-LTE را با گوشی موبایل مدیریت و کارهای مرتبط با این سرویس اینترنت را انجام داد.

در سایت رسمی مبین‌نت، ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیر برای اپلیکیشن مبین‌نت آورده شده است:

  • مشاهده میزان ترافیک مصرفی و مدت زمان باقی‌مانده از طرح
  •  تغییر، تمدید یا رزرو طرح
  •  خرید حجم اضافه، گیگ‌پک و آی‌پی ثابت
  •  جزئیات کارکرد اینترنت و پرداخت‌ها به تفکیک تاریخ
  •  فعال‌سازی هدایا
  •  اطلاع‌رسانی هدایا، جشنواره‌ها و اخبار مبین‌نت
  •  ثبت درخواست پشتیبانی (تیکت)
  •  مدیریت چند حساب کاربری مبین‌نت در یک پنل

در این نرم‌افزار ابزارهایی برای تست اینترنت، گزارش‌گیری کامل از میزان مصرف ترافیک و بعد استخراج گزارش به فرمت‌های مختلف، تماشای فیلم و سریال با اینترنت نیم بها و مشاهده پیشنهادات ویژه تمدید و خرید بسته‌های اینترنت نیز گنجانده شده است.

اپلیکیشن رسمی مبین‌نت را می‌توانید به طور مستقیم از روی سایت مبین‌نت دانلود یا برای گوشی‌های اندرویدی از گوگل‌پلی دریافت کنید.

کاربران دستگاه‌های iOS مانند آیفون و آیپد باید ابتدا وارد سایت مبین‌نت شده و طبق دستورالعمل ذکر شده، بسته iOS نرم‌افزار را دریافت و نصب کنند.

دوستانی که این نرم‌افزار را دانلود و استفاده کردند؛ می‌توانند تجربه کاربری و گزارش خود را پای این مطلب بنویسند تا دیگر کاربران با آگاهی بیشتر سراغ دانلود اپلیکیشن مبین‌نت بروند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

‫3 دیدگاه ها

  1. چند وقتی هست که دارم از این وب اپلیکیشن استفاده میکنم و چند نکته گفتنش خالی از لطف نیست
    اول اینکه این یک برنامه یا اپلیکیشن مستقل نیست و تحت وب یا پب اپلیکیشن کارمیکنه پس انتظار سرعت عمل و کاملی یک اپلیکیشن رو نداره
    مبین نت خیلی خیلی دیرتر نسبت به بقیه اوپراتور به فکر ساخت این برنامه افتاد و‌فقط کافیه تا به ادرس m.mobbinet.ir در هر مرورگری وارد بشید و اختیاجی به نصب هیچگونه برنامه ای نیست
    تمام خدماتی که قبلا در پنل مشترکین قابل دسترس بود در اینجا بصورت زیباتر و کارامدتر مخصوصا بر روی موبایل تا تبلت قابل دسترس هست در اخر این حرکت قدمی رو به جلوی خوبی برای مبین نت هست ولی همچنان با فاصله در قسمت اپلکیشن موبایل نسبت به سایر شرکت ها قرار داره
    ضمنا مبین نت بسته های شبانه رایگان رو از بسته های مشتریان ۳۶۰ حذف کرده و صدای کاربرها رو دراورده
    یا حق

    1. سلام
      در مورد مشتریان ۳۶۰ از نظر آنتن دهی در مقایسه با مناطقی که در پوشش شبکه مبین‌نت هستن تفاوتی هستش؟
      اگه تجربه ای دارین ممنون‌ میشم جواب بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا