اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن: WTFast برای کاهش پینگ بازی‌ها

برنامه WTFast یک VPN نیست؛ یک GPN است

پینگ و تاخیر، بزرگ‌ترین مشکل گیمرها و افرادی است که به بازی‌های آنلاین علاقه‌مند هستند.

بازی‌های ویدئویی روی سرورهایی اجرا می‌شوند که دور از محل زندگی شما هستند و در نتیجه، مقداری تاخیر و پینگ دارید تا اطلاعات، تصاویر و فریم‌های بازی از سرور به کامپیوتر شما منتقل شوند.

حالا، تصور کنید یک اتصال اینترنت ناپایدار و کند هم داشته باشید؛ سرورهای بازی‌ها فیلتر و تحریم باشند و دستگاه بازی شما، خیلی قوی و سریع نباشد؛ چه اتفاقی می‌افتد؟ احتمالا هرگز از بازی کردن، لذت نمی‌برید.

بیشتر بخوانید: آیا با خرید یک مودم گیمینگ می‌توانید پینگ پایین‌تری در بازی‌ها داشته باشید؟

ترفندها و روش‌های زیادی برای کاهش پینگ و تاخیر بازی‌ها وجود دارد. مثلا، می‌توانید یک مودم و روتر گیمینگ ایسوس با انواع تنظیمات مخصوص بازی‌ها بخرید یا سراغ سریع‌ترین اینترنت ایران بروید. اما این روش‌ها، هزینه‌بر هستند و احتمالا باید چندین میلیون تومان از جیب‌تان دربیاورید.

روش ساده‌تر، بدون هزینه و موثر برای کاهش پینگ بازی‌ها، نصب نرم‌افزارهای شتاب‌دهنده و بهبوددهنده پینگ بازی‌ها، مانند اپلیکیشن WTFast است.

کاهش پینگ بازی با سرویس WTFast

اپ و سرویس WTFast که از سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی شده است؛ یک مسیر سریع‌تر برای ارتباط شما با سرور بازی، براساس موقعیت مکانی شما و سرور، یافته و به این طریق، پینگ بازی را کاهش می‌دهد.

کاهش پینگ بازی

با این ترفند، بسیاری از هاب‌ها و مسیرهایی که صرفا باعث تاخیر در ارسال و دریافت داده‌های بازی می‌شوند؛ حذف شده و شما شاهد اجرای سریع‌تر بازی‌ها خواهید بود.

وقتی اپلیکیشن WTFast را روی گوشی خود نصب می‌کنید؛ این اپ شما را به سرویس WTFast GPN وصل می‌کند تا شبکه و اینترنت شما را برای دریافت بالاترین کارایی و کاهش پینگ روی موبایل، تنظیم و بهبود دهد.

باید توجه کنید که WTFast یک نرم‌افزار VPN نیست بلکه یک برنامه GPN یا Gamers Private Network است. این اپ فقط مسیر اتصال شما به سرورهای بازی و داده‌های رد و بدل شده را بهینه‌سازی کرده و اصلا آدرس IP شما را پنهان یا ماسک یا تغییر نمی‌دهد.

اپلیکیشن WTFast

سرویس WTFast از بیش از ۱۰۰ بازی از جمله لیگ آو لجندز (League of Legends)، فورتنایت (Fortnite)، وار کرافت (World of Warcraft) پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: من گیمرم؛ برای بازی‌های آنلاین با وضع سرعت اینترنت ایران خرید مودم گیمینگ فایده‌ای دارد؟

بسیاری از بازی‌های معروف دنیا از جمله Apex ،PUBG ،ARK ،Fortnite ،Arena of Valor ،Call of Duty ،Genshin Impact و League of Legends در فهرست بازی‌هایی هستند که توسط سرویس WTFast پشتیبانی می‌شوند.

در ایران، اکانت‌های پریمیوم سرویس WTFast با قیمت‌هایی زیر ۲۰۰ هزار تومان فروخته می‌شوند تا اگر امکانات و ویژگی‌های اکانت‌های رایگان WTFast برای شما کافی نبود؛ بتوانید سراغ اکانت‌های پریمیوم بروید.

دانلود اپلیکیشن WTFast برای اندروید (گوگل‌پلی)

دانلود اپلیکیشن WTFast برای آیفون و آیپد (اپ استور)

دانلود اپلیکیشن WTFast برای ویندوز


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا