راهنمای خرید

پیشنهاد ویژه: مودم i60 به همراه ۴۸۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE یک ساله زیر ۱.۵ میلیون تومان

دیشب این پیشنهاد ویژه را در کانال تلگرامی شرکت آسیاتک دیدم و به نظر برای افرادی که دنبال اینترنت TD-LTE هستند واقعا به‌صرفه است.

آسیاتک در طرح جدید خود مودم TF-i60 را به همراه یک سیم‌کارت ۴G و اینترنت یک ساله TD-LTE با حجم ۴۸۰ گیگابایت و حداکثر سرعت ۴۰ مگابیت به قیمت ۱ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان می‌دهد.

به نظر می‌رسد در ایران هم کم‌کم داریم به سمتی می‌رویم که هزینه مودم رایگان یا بسیار ارزان شود و فقط هزینه اینترنت توسط مشتری پرداخت شود. روشی که در کشورهای دیگر کاملا جا افتاده ولی در ایران هنوز مجهور است.

مودم TF-i60 به تنهایی در بازار قیمتی نزدیک به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارد. در برخی سایت‌ها قیمت این مودم یا هواوی B612 به بالای سه میلیون تومان رسیده است.

شاید بگویید خوب مودم هواوی B612 آنلاک است و ارزشش را دارد ولی وقتی سفارش می‌دهید و به دست شما می‌رسد؛ متوجه می‌شوید این مودم در اصل لاک شده بود و بعد توسط یک شرکت ثالث آنلاک شده است.

هزینه اینترنت ۴۸۰ گیگابایت TD-LTE آسیاتک هم باید براساس جدول تعرفه‌های این شرکت بالای ۶۰۰ هزار تومان باشد.

پیشنهادی که نمی‌توانید رد کنید

جالب است بدانید ایرانسل دقیقا این پیکج را به قیمت ۳ میلیون و ۱۵ هزار تومان روی سایت دیجی‌کالا می‌دهد. البته، روی این پکیج ۶ ماه اینترنت ۴G با حجم ۴۸ گیگابایت هم ارائه شده است ولی قیمتی حدودا ۲ برابر دارد.

اگر برنامه خرید یک مودم i60 با اینترنت TD-LTE دارید؛ به نظرم فرصت خوبی است این پکیج و پیشنهاد ویژه آسیاتک را بررسی کنید. از نظر مالی بسیار به صرفه‌ است و به‌خصوص اینکه شما صاحب یک مودم i60 می‌شوید.

شاید درباره کیفیت اینترنت TD-LTE آسیاتک یا خدمات پشتیبانی آن حرف برای گفتن باشد و خودم هم اعتقاد دارم باید اینترنت را از سرچشمه خرید نه از انشعاب‌ها ولی برخی اوقات پیشنهاد ویژه‌ای با قیمت بسیار ارزان‌تر همه معادلات را برهم می‌زند.

همین پکیج را بخواهید به صورت آزاد و هریک را جداگانه بخرید؛ شاید باید هزینه‌ای بین ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان بپردازید. پیشنهادی که نمی‌توانید رد کنید و برای افرادی که می‌خواهند صاحب یک اینترنت ثابت خانگی با سرعت خوب شوند و تجربه تازه‌ای از اینترنت داشته باشند؛ بسیار مناسب است.

دیگر نیازی به ثبت‌نام و خط تلفن و انتظار برای رانژه خط و وابسته شدن به استفاده از اینترنت در یک مکان ثابت نیستید و می‌توانید یک روزه صاحب اینترنت پرسرعتی شوید که همیشه همراه شما در مکان‌های دیگر هم هست.

آسیاتک گفته برای دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر با شماره تلفن ۱۵۴۴ تماس گرفته شود. روی سایت این شرکت نتوانستم اطلاعات بیشتری پیدا کنم!


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫2 دیدگاه ها

  1. داداش کجا این قیمته الان با پشتیبانی آسیاتک تماس گرفتم قیمت مودم ۳.۶۰۰ هست فقط هم روی ایرانسل و آسیاتک کار میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا