راهنمای خرید

جدیدترین تخفیف‌ها و جشنواره‌های اینترنت ADSL و ۴G و TD-LTE

هر هفته سرویس‌ها و بسته‌های اینترنت تخفیفی ایران در این مطلب معرفی می‌شوند

هر هفته شرکت‌های اینترنتی برای جذب مشتری و فروش سرویس‌ها و بسته‌های اینترنت خود، جشنواره‌ها یا طرح‌های تشویقی و تخفیفی در نظر می‌گیرند.

معمولا برای کاربران عادی کمی مشکل است از همه این جشنواره‌های اینترنت مطلع شوند. از سوی دیگر، با این وضعیت گرانی اینترنت موبایل و ثابت و صمرف بالای اینترنت در میان خانواه‌ها، هر کاربری شدیدا نیاز دارد در بهترین فرصت و زمان با کمترین هزینه، حجم بیشتری اینترنت خریداری کند.

در حالی‌که معمولا اپراتورهایی مانند همراه اول و ایرانسل تخفیف و جشنواره خاصی برای بسته‌های اینترنت ۴G LTE در نظر نمی‌گیرند؛ اما شرکت‌های اینترنت ثابت از جمله سرویس‌دهنده‌های ADSL و TD-LTE پیشنهادهای ویژه‌ای برای کاربران دارند.

از این هفته تصمیم گرفتیم همیشه در آخر هر هفته، نگاهی به جدیدترین جشنواره‌های اینترنت بیندازیم و از این طریق کاربرانی که دنبال اینترنت ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند؛ بتوانند به موقع برای خرید و تمدید اینترنت خود اقدام کنند.

هر هفته در این مطلب سراغ جدیدترین جشنواره‌های اینترنت، بسته‌های رایگان و تخفیفی، حجم‌های حراج شده و سرویس‌های جدید اینترنت ADSL و VDSL و TD-LTE و ۴G می‌رویم:

در این مطلب می‌خوانید:

۹ بهمن ماه

جشنواره زمستانی شرکت‌ها آغاز شده و با هم چند جشنواره فروش ویژه اینترنت را مرور کنیم:

آسیاتک هم برای اینترنت ADSL و هم برای اینترنت TDLTE جشنواره‌های متنوعی دارد:

جشنواره اینترنت آسیاتک زمستان

برای ثبت‌نام اولی‌های اینترنت ADSL سه بسته اینترنت با سرعت ۸ مگ عرضه شده:

بسته ثبت نامی آسیاتک

برای مشترکینی که می‌خواهند تمدید کنند نیز یک بسته ارائه شده است:

اینترنت پر حجم

بسته تمدیدی آسیاتک

کاربرانی که می‌خواهند اینترنت TDLTE بگیرند؛ می‌توانند ۴۸۰ گیگ اینترنت + سیم‌کارت + مودم TF-i60 G1 را به قیمت ۲.۷ میلیون تومان خریداری کنند.

فروش TDLTE آسیاتک

شرکت وینکس هم بسته‌های اینترنت TDLTE متنوع با مودم‌های انتخابی مختلفی به کاربران برای جشنواره زمستانی خود پیشنهاد می‌دهد:

اینترنت و مودم وینکس

شما می‌توانید یکی از طرح‌ها و مودم‌های زیر را انتخاب و همراه با سیم کارت وینکس خریداری کنید:

بسته اینترنت TDLTE وینکس

پیشگامان هم با طرح تورنادو، بسته‌های اینترنت پرحجم ADSL خود را عرضه کرده است:

اینترنت پیشگامان adsl2

بسته‌های جت پک +ADSL2 پیشنهادی پیشگامان:

اینترنت پیشگامان

۵ دی ماه

آسیاتک و پیشگامان با یکدیگر بر سر دادن اینترنت بیشتر به کاربران، رقابت می‌کنند.

اینترنت TD پیشگامان

پیشگامان ۱۰۰۰ گیگ و ۲۰۰۰ گیگ اینترنت می‌دهد و آسیاتک ۱۰۰۰۰ گیگ اینترنت بین‌الملل. اینترنت ADSL در آستانه رایگان شدن است؛ چون هم استقبال از آن بسیار کم و هم وضعیت مالی شرکت‌ها بسیار خراب است.

اینترنت ADSL آسیاتک

مثلا، پیشگامان در جشنواره اینترنت ADSL خود، ۲۰۰۰ گیگابایت اینترنت بین‌الملل با سرعت ۱۶ را فقط ماهی ۲۵ هزار تومان می‌دهد یا آسیاتک تمام ۱۰ هزار گیگ اینترنت ADSL را فقط ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان یک ساله به مشتری می‌دهد.

اینترنت ای دی اس ال پیشگامان

 

۲۱ آبان ماه

پس از چند هفته وقفه در به‌روزرسانی این مطلب و اطلاع‌رسانی درباره جدیدترین جشنواره‌های اینترنت TD و ADSL، دوباره در خدمت شما هستیم. اگرچه این روزها، شرکت‌های اینترنتی دل و دماغ درست و حسابی ندارند ولی جشنواره‌های پاییزی به راه است؛ چون باید مشتری جدید بگیرند و بفروشند تا سرپا بمانند.

پس با هم، نگاهی به چند جشنواره اینترنت در پاییز ۱۴۰۱ می‌اندازیم:

آسیاتک: جشنواره بهاری‌ترین هدیه پاییزی

جشنواره اینترنت ADSL آسیاتک

آسیاتک برای مشترکان جدید سرویس اینترنت ADSL خود سه بسته جدید تعریف کرده است. ویژگی بزرگ این بسته‌ها، حجم بالای اینترنت بین‌الملل آن‌ها است:

اینترنت ADSL آسیاتک

بسته اینترنت ۲۰۰۰ گیگابایت با سرعت ۸ مگابیت ۶ ماهه = ۳۹۰ هزار تومان

بسته اینترنت ۱۰۰۰ گیگابایت با سرعت ۸ مگابیت ۳ ماهه = ۱۵۰ هزار تومان

بسته اینترنت ۳۰۰ گیگابایت با سرعت ۸ مگابیت ۳ ماهه = ۷۵ هزار تومان

قیمت این بسته‌های ADSL که عالی به نظر می‌رسد؛ امیدواریم که کیفیت و سرعت بسته‌ها نیز عالی باشد!

آسیاتک: فروش ویژه مودم و اینترنت TD LTE

جشنواره اینترنت TDLTE آسیاتک

آسیاتک علاوه بر بسته‌های اینترنت ADSL پاییزی خود، یک جشنواره فروش ویژه مودم و بسته اینترنت TDLTE نیز دارد:

اینترنت TDLTE آسیاتک

سرویس اینترنت ثابت TD-LTE‌، با سرعت ۱ تا ۴۰ مگابیت + مودم TF-i60 G1‌ + سیم‌کارت (۴۸۰ گیگابایت) = ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

سرویس اینترنت ثابت TD-LTE‌، با سرعت ۱ تا ۴۰ مگابیت + TD-LTE ZW101 (Outdoor)‌ + سیم‌کارت (۴۸۰ گیگابایت) = ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

پیشگامان: جشنواره ۷ پاییزی

اینترنت ADSL پیشگامان

اگر دنبال اینترنت adsl با حجم بالا هستید؛ می‌توانید سراغ جشنواره ۷ پاییزی پیشگامان بروید. در این جشنواره، بسته‌های اینترنت ۷۰، ۷۰۰ و ۷۰۰۰ گیگابایتی با سرعت ۱۶ مگ عرضه شده است:

بسته اینترنت ۷۰ گیگابایت با سرعت ۱۶ مگابیت ۱ ماهه = ۲۵ هزار تومان

بسته اینترنت ۷۰۰ گیگابایت با سرعت ۱۶ مگابیت ۳ ماهه = ۹۹ هزار تومان

بسته اینترنت ۷۰۰۰ گیگابایت با سرعت ۱۶ مگابیت ۱۲ ماهه = ۹۹۹ هزار تومان

تک نت: اینترنت همراه پر حجم 

اینترنت تک نت

جالبی سرویس جدید شرکت تک نت این است که به شما سیم کارتی می‌دهد که هم روی مودم و هم روی گوشی تلفن همراه کار می‌کند و شما می‌توانید همیشه اینترنت همراه با حجم بالا داشته باشید؛ مثلا بسته‌های ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ گیگابایت و سرعت ۸۰ مگابیت با آپلود ۲۰ مگابیت و پوشش‌دهی سراسر ایران.

به سایت تک نت مراجعه کنید و با ثبت نام در این سرویس، درخواست مشاوره کنید تا اپراتورهای تک نت با شما تماس بگیرند و راهنمایی کنند.

۱۵ مهرماه

به نیمه مهرماه رسیدیم و شرکت‌های اینترنتی همه یک به یک از طرح‌های خود رونمایی کردند. این هفته شاید شلوغ‌ترین هفته برای طرح‌های اینترنت ADSL و TD-LTE بود. با هم برخی از جدیدترین طرح‌ها و جشنواره‌های اینترنت را بررسی می‌کنیم:

پیشگامان: ۲۵۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE یک ساله با سیم‌کارت و مودم

شرکت پیشگامان برای سرویس اینترنت TD-LTE خود جشنواره ۲۵۰ گیگابایت یک ساله با حداکثر سرعت ۴۰ مگابیت را ارائه کرده است. در این جشنواره، سیم‌کارت و مودم به مشتری داده می‌شود و کل هزینه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

تک‌نت: ۲۵ درصد تخفیف روی اینترنت TD-LTE یک ساله به همراه مودم با سرعت ۵۰ مگابیت

تک‌نت می‌گوید بهترین اینترنت خانگی، اینترنت TD-LTE است. همین‌طور این امکان فراهم شده است که شما سرعت اینترنت TD-LTE را برای هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول بررسی کرده و هر کدام در منطقه شما بهتر جواب داد؛ روی آن سرویس بگیرید.

جشنواره اینترنت تی‌دی‌ال‌تی تک‌نت در این روزها ۲۵ درصد تخفیف خورده است و همراه با مودم TF-i60 H1 ارائه می‌شود.

صبانت: ۱۴۰۰ گیگابایت ۱۲ ماهه فقط ۳۶۱ هزار تومان

صبانت به مناسبت بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی، سرویس‌های اینترنت ADSL خود را حراج کرده است:

۲۰۰ گیگابایت ۳ ماهه ۵۵ هزار تومان
۴۰۰ گیگابایت ۶ ماهه ۹۰ هزار تومان
۱۰۰۰ گیگابایت ۶ ماهه ۲۱۰ هزار تومان
۱۴۰۰ گیگابایت ۱۲ ماهه ۳۶۱ هزار تومان

هزینه نصب و راه‌اندازی این سرویس‌ها رایگان است و فقط تا پایان مهرماه فرصت دارید!

پیشگامان: ۱۵۰۰ گیگابایت اینترنت ADSL سه ماهه ویژه دانش‌آموزان

پیشگامان در جشنواره اینترنت ADSL خود نیز برای دانش‌آموزان یک بسته اینترنت ۱۵۰۰ گیگابایتی سه ماهه ADSL ارائه کرده است. سرعت تا ۱۵ مگابیت و نصب و راه‌اندازی آن کاملا رایگان است.

آسیاتک: اینترنت تحصیلت برای دانش‌آموزان و دانشجویان

اگر دنبال یک سرویس اینترنت ADSL با کیفیت ولی ارزان هستید و البته بسته‌هایی با حجم بالا می‌خواهید؛ جشنواره اینترنت تحصیلت آسیاتک را انتخاب کنید.

یک فرصت ویژه برای خرید اینترنت پرسرعت با قیمت مناسب و البته بسته‌هایی با حجم بالا برای کلاس‌های آنلاین و آموزش مجازی و از راه دور.

۱۸ شهریورماه

شرکت‌های اینترنتی پس از وقفه‌ای دو سه هفته‌ای، از طرح‌ها و گیگ‌باکس‌های جدید خود رونمایی کردند. داریم به سمت پاییز و اول مهر حرکت می‌کنیم و حتما در هفته‌های آینده، طرح‌های دانش‌آموزی و دانش‌جویی جالب و هیجان‌انگیزتری خواهیم داشت.

فعلا نگاهی به این طرح‌ها تا ۱۸ شهریورماه داشته باشید تا ببینیم در ادامه چه می‌شود:

گیگ‌باکس‌های صبحانه، شبانه و عصرانه آسیاتک

کاربران آسیاتک می‌توانند برای ساعت‌های خاصی از روز، بسته‌های اینترنت با حجم‌های مختلف و مدت زمان محدود برای مصارف دانلود و وبگردی خود خریداری کنند.

آسیاتک از جدیدترین گیگ‌باکس‌های صبحانه، عصرانه و شبانه خود رونمایی کرده است و برای خرید آن‌ها باید به پنل کاربری اینترنت ADSL آسیاتک خود مراجعه کنید.

۱۵۰۰ گیگابایت اینترنت بین‌الملل ADSL فقط روزی یک هزار تومان

شرکت پیشگامان هنوز طرح‌های اینترنت ارزان و پر حجم خود را دنبال می‌کند. شما در جدیدترین طرح این شرکت می‌توانید ۱۵۰۰ گیگابایت اینترنت بین‌الملل ADSL سه ماهه را با هزینه روزی ۱۰۰ هزار تومان خریداری و استفاده کنید.

سرعت این سرویس تا ۱۶ مگابیت است و هزینه نصب و راه‌اندازی آن در سراسر کشور رایگان تمام می‌شود.

ترافیک تعطیلات آخر هفته شاتل

شاتل هم مانند هر هفته، برای تعطیلات آخر هفته دو بسته اینترنت ثابت ۵ و ۱۰ گیگابایتی ارزان قیمت به شما می‌دهد تا بتوانید با آن‌ها چند فیلم دانلود و سرگرم شوید یا اینکه بازی آنلاین کنید و کتاب‌های الکترونیکی خود را از روی اینترنت دانلود کنید.

۲۲ مرداد ماه

اواسط تابستان هستیم ولی شرکت‌های اینترنتی طرح‌های زیادی جذابی ندارد. به جز شاتل که مانند همیشه برای آخر هفته‌ها طرح‌های بسته حجمی تخفیف می‌شود و شرکتی مانند پیشگامان که بسته‌های جت پک جدید خود را عرضه کرده است؛ شاهد سرویس و جشنواره اینترنتی دیگری نبودیم:

۱۵۰۰ گیگ اینترنت بین‌الملل ADSL پیشگامان

در جدیدترین جشنواره اینترنت ADSL پیشگامان شاهد ارائه یک سرویس سه ماهه ۱۵۰۰ گیگابایت با سرعت ۱۶ مگابیت و قیمت بسیار مناسب ۱۵۰ هزار تومان برای منازل و شرکت‌ها هستیم.

پیشگامان اعلام کرده است نصب و راه‌اندازی این سرویس رایگان است و سرویس‌دهی آن برای سراسر کشور مهیا است.

۱۴ مرداد ماه

در نیمه تابستان، با دو طرح تخفیفی اینترنت روبرو هستیم:

۵۰۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE با ۷۰۰ هزار تومان تخفیف

شرکت تک‌نت در تازه‌ترین جشنواره اینترنتی خود، یک بسته اینترنت ۵۰۰ گیگابایت یک ساله تی‌دی‌ال‌تی را با کد تخفیف ۷۰۰ هزار تومانی ارائه داده است.

اینترنت TD-LTE تک‌نت بدون نیاز به خط تلفن ثابت، سرعت دانلودی تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه فراهم می‌کند.

۶ ماه اینترنت ۱۶ مگابیت پرسرعت شاتل

جدیدترین جشنواره اینترنت شاتل شامل ۶ ماه اینترنت ADSL پرسرعت ۱۶ مگابیت با اشتراک یک ساله نماوا و سیم‌کارت شاتل موبایل فقط ماهیانه ۱۱ هزار تومان است.

۳۱ تیر ماه

این هفته به مناسبت اعیاد قربان و عید خدیر خم، اپراتورهای موبایل دست به کار شده و تکانی به خود دادند و بسته‌های اینترنت و مکالمه ارزان و تخفیف‌داری ارائه دادند. چند طرح اینترنت ثابت هم داریم:

ایرانسل

ایرانسل یک بسته ویژه «اینترنت و مکالمه» و یک «طرح مکالمه رایگان» برای این اعیاد در نظر گرفته است.

این هدایای ویژه در فاصله بین این دو عید از بامداد ۳۰ تیر تا شامگاه ۷ مرداد ۱۴۰۰، قابل فعال‌سازی هستند. مشترکان ایرانسل می‌توانند در این ایام بسته ویژه سه گیگابایتی اینترنت و سه ساعت مکالمه ایرانسلی را به قیمت تخفیفی ۱۰ هزار تومان فعال‌سازی کنند. اطلاعات بیشتر

همراه اول

همراه اول برای بازه ۳۰ تیرماه تا ۷ مردادماه میان دو عید بزرگ قربان و غدیر خم بسته اینترنت و مکالمه تخفیف‌داری ارائه می‌کند.

بسته ویژه طراحی شده برای مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول ترکیبی از «۳ گیگابایت اینترنت و ۱۸۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت» است که اعتبار آن به مدت ۳ روز بوده و با تخفیفی ویژه به قیمت ۱۰ هزار تومان عرضه می شود. اطلاعات بیشتر

رایتل

رایتل یک بسته اینترنت فورجی ۵ گیگابایت با بازه مدت مصرف ۵ روزه به قیمت ۱۰ هزار تومان ارائه کرده است.

مشترکان رایتل می‌توانند تا پایان عید قربان با شماره‌گیری کد دستوری #۲۲۵* یا مراجعه به اپلیکیشن «رایتل من» این بسته اینترنت ارزان و ویژه رایتل را فعال‌سازی و استفاده کنند. اطلاعات بیشتر

اینترنت ADSL آسیاتک سه ماه (ویژه ثبت‌نام اولی‌ها)

سرویس‌های جشنواره تابستونت آسیاتک با سه بسته سه ماهه آغاز شده است:

سرویس اول: ۱۵۰ گیگ اینترنت ۵۰هزار تومان
سرویس دوم: ۳۰۰ گیگ اینترنت ۱۵۰هزار تومان
سرویس سوم: ۶۰۰ گیگ اینترنت ۲۵۰ هزار تومان

این سرویس‌ها تا پایان مردادماه قابل خریداری هستند.

۵۰۰۰ گیگابایت جشنواره ADSL شش ماهه پیشگامان فقط ۳۰۰ هزار تومان

مبلغ این سرویس ۴۸۰ هزار تومان بوده که اکنون در جشنواره تابستان پیشگامان به ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

سرویس اینترنت ۵ هزار گیگابایت اینترنت بین‌الملل شش ماهه با سرعت ۱۶ مگابیت به همراه نصب و راه‌اندازی رایگان

۱۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت شاتل با تخفیف

شرکت شاتل برای کاربران اینترنت ثابت ADSL و VDSL یک بسته اینترنت ۱۰۰ گیگابایت یک ساله با تخفیف ۱۵ درصد به قیمت ۱۶۱.۵۰۰ تومان ارائه کرده است.

مدت زمان خرید این بسته از ۲۴ الی ۳۱ تیرماه است. این بسته را می‌توانید از طریق پنل کاربری اینترنت شاتل خود موسوم به مای‌شاتل یا اپلیکیشن مای‌شاتل خرید کنید.

۲۴ تیر ماه

این هفته هم جشنواره اینترنت و طرح تخفیف جذابی از سوی شرکت‌ها شروع نشد. چند مورد دیدیم که برای شما آوردیم:

۵۰۰۰ گیگابایت اینترنت ADSL بین‌الملل پیشگامان

شرکت پیشگامان در جدیدترین طرح فروش اینترنت ثابت ADSL خود از یک سرویس اینترنت ۶ ماهه با حجم ۵ هزار گیگابایت اینترنت بین‌الملل معادل ۱۵ هزار گیگابایت اینترنت داخلی به قیمت ۲۴۰ هزار تومان رونمایی کرد.

یعنی شما ماهی ۴۰ هزار تومان پرداخت می‌کند و نصب و راه‌اندازی این سرویس رایگان است. سرعت این سرویس اینترنت ۱۶ مگابیت است. به نظر می‌رسد این پیشنهاد برای کاربران خانگی معمولی بسیار جذاب باشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره این سرویس یا خرید آن به سایت پیشگامان بروید.

۱۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت یک ساله ۱۵ درصد تخفیف شاتل

شرکت شاتل برای کاربران اینترنت ثابت ADSL و VDSL یک بسته اینترنت ۱۰۰ گیگابایت یک ساله با تخفیف ۱۵ درصد به قیمت ۱۶۱.۵۰۰ تومان ارائه کرده است.

مدت زمان خرید این بسته از ۲۴ الی ۳۱ تیرماه است. این بسته را می‌توانید از طریق پنل کاربری اینترنت شاتل خود موسوم به مای‌شاتل یا اپلیکیشن مای‌شاتل خرید کنید.

ترافیک تعطیلات آخر هفته شاتل

مانند هر آخر هفته، شاتل دو بسته ۱۰ و ۵ گیگابایت اینترنت ثابت به قیمت‌های ۵ و ۳ هزار تومان با اعتبار ۲۴ ساعت عرضه کرده است.

شما از ساعت ۱۲ ساعت روز پنج‌شنبه تا ساعت ۲۴ همین روز وقت دارید این بسته‌ها را خریداری و برای دانلود و استریم ویدئو و سرگرمی‌های دیگر آخر هفته استفاده کنید.

۲۰۰۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE با مودم و سیم‌کارت و تخفیف ۷۰۰ هزار تومانی

شرکت تک‌نت بسته‌های اینترنت یک ساله‌ای با حجم‌های ۲۰۰۰، ۱۰۰۰ و ۵۰۰ گیگابایت به همراه مودم هواوی B612 و سیم‌کارت LTE تک‌نت ارائه کرده است.

مشتریان سرویس اینترنت TD-LTE می‌توانند با کد تخفیف «TIR» نزدیک به ۷۰۰ هزار تومان برای خرید این سرویس‌ها تخفیف بگیرند.

۱۷ تیرماه

این هفته شرکت‌های اینترنتی همان قطعی برق، در دسترس نبودند و هیچ خبری از یک جشنواره اینترنتی جدید، گیگ باکس، تخفیف حجم و فروش مودم نیست.

البته، طرح‌ها و جشنواره‌های پیشین این شرکت‌ها که از ابتدای تابستان آغاز شده؛ همچنان به جای خود باقی است و ادامه دارد ولی شاهد برنامه جدیدی نبودید.

این هفته می‌توانید طرح‌های هفته‌های گذشته برای تابستان و آخر هفته‌ها را مرور کنید.

۱۰ تیر ماه

وسط تابستان داغ هستیم و جشنواره‌های اینترنت هر روز داغ‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌شوند. رقابت میان شرکت‌ها بالا گرفته است و هریک سعی دارند با تخفیف‌ها و آفرهای جذاب، کاربران بیشتری جذب کنند. شما هم نگاهی به این جشنواره‌های اینترنت بیندازید؛ شاید یکی همان چیزی باشد که برای امسال تابستان می‌خواهید:

پیشنهادهای تابستانی شاتل

شاتل ۴ بسته اینترنت ADSL و VDSL خود را تا ۱۸ تیرماه حراج زده است:

بسته ترافیک ۱۰ گیگابایتی اینترنت ثابت شاتل با یک سال اعتبار و ۱۵ درصد تخفیف به قیمت ۱۷٬۰۰۰ تومان

بسته ترافیک ۵۰ گیگابایتی اینترنت ثابت شاتل با یک سال اعتبار و ۱۵ درصد تخفیف به قیمت ۸۲٬۴۵۰ تومان

بسته ترافیک ۲۰۰ گیگابایتی اینترنت ثابت شاتل با یک ماه اعتبار به قیمت ۱۲۰٬۰۰۰ تومان

بسته ترافیک ۵۰۰ گیگابایتی اینترنت ثابت شاتل با یک ماه اعتبار به قیمت ۱۷۸٬۵۰۰ تومان

این بسته‌های اینترنت ویژه کاربران و مشترکان فعلی سرویس‌های اینترنت ثابت شامل هستند.

گیگ‌باکس‌های صبحانه، عصرانه، شبانه و خاص آسیاتک

مشترکان ADSL آسیاتک می‌توانند برای هر ساعتی از شبانه‌روز خود، بسته‌های اینترنت خاص را فعال و استفاده کنند. این گیگ‌باکس‌ها در ساعت مشخصی قابل استفاده هستند و پس از آن ساعت، بسته عادی فعال شده کاربر مصرف می‌شود.

 

در ضمن، آسیاتک هنوز طرح ۴۸۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE خود و همین‌طور سه بسته ADSL با سرعت ۲ و ۸ مگابیت برای ثبت‌نام اولی‌ها را ادامه می‌دهد.

۳ تیر ماه

وارد فصل تابستان شدیم؛ فصل گرما و تعطیلات و تفریح و سرگرمی. شاید هم بتوان گفت فصل اینترنت.

شرکت‌های اینترنتی برنامه‌های مفصلی برای مشتریان خود در فصل تابستان دارند. به تدریج شاهد جشنواره‌های تخفیف و ارزان اینترنت بیشتری خواهیم بود. فعلا برای شروع با این موارد پیش می‌رویم:

بسته رایتا ۱۵

رایتل برای شروع فصل تابستان یک بسته پرمصرف از سری بسته‌های رایتا معرفی کرده است:

۱۵گیگ اینترنت + ۱۵ گیگ ترافیک بومی
۱۵۰ دقیقه مکالمه برون‌شبکه
۱۵۰ پیامک برون و درون‌شبکه
مهلت استفاده: ۳۰ روز
تنها با پرداخت ۵۵۹۰۰ تومان

روش‌های خرید این بسته از طریق اپلیکیشن رایتل‌من و کد دستوری *۱۴۲*۲۰۴۶# است.

۴۸۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE آسیاتک با سه مدل مودم

آسیاتک برای مشتریان جدید علاقه‌مند به اینترنت نسل چهار ثابت تی‌دی‌ال‌تی سه پیشنهاد جذاب دارد. ۴۸۰ گیگابایت اینترنت بین‌الملل با سرعت ۴۰ مگابیت ولی انتخاب مودم به اختیار خودشان:

۱- مودم قابل حمل TD-LTE TF-i60 به همراه سیم‌کارت و سرویس اینترنت یکساله با حجم ۴۸۰ گیگ و تا سرعت ۴۰ مگابیت
قیمت فقط ۲.۵۰۰.۰۰۰ میلیون تومان

۲- مودم قابل حمل TD-LTE ZW101 (Outdoor) به همراه سیم‌کارت و سرویس اینترنت یکساله با حجم ۴۸۰ گیگ و تا سرعت ۴۰ مگابیت
قیمت فقط ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان

۳- مودم قابل حمل TD-LTE L01s به همراه سیم‌کارت و سرویس اینترنت یکساله با حجم ۴۸۰ گیگ و تا سرعت ۴۰ مگابیت قیمت فقط ۲.۸۰۰.۰۰۰ میلیون تومان

جشنواره فروش اینترنت ADSL ارزان آسیاتک برای ثبت‌نام اولی‌ها

آسیاتک برای سه ماه تابستان پیشنهادهای ADSL ویژه برای افرادی دارد که تازه می‌خواهند ثبت‌نام کنند. با کمترین پول می‌توانید تمام فصل تابستان را از اینترنت لذت ببرید:

۱- بسته ۱۲۰۰ گیگابایت داخلی (۶۰۰ گیگابایت بین‌الملل) سه ماهه با سرعت ۸ مگابیت = ۲۵۰ هزار تومان

۲- بسته ۶۰۰ گیگابایت داخلی (۳۰۰ گیگابایت بین‌الملل) سه ماهه با سرعت ۸ مگابیت = ۱۵۰ هزار تومان

۳- بسته ۳۰۰ گیگابایت داخلی (۱۵۰ گیگابایت بین‌الملل) سه ماهه با سرعت ۲ مگابیت = ۵۰ هزار تومان

بسته‌های افزایش حجم و سرعت پیشگامان

بسته‌های جت‌کام این هفته پیشگامان برای تعطیلات آخر هفته به شرح زیر هستند. لازم است بدانید که سرعت این بسته‌ها تا ۱۶ مگابیت قابل افزایش است؛ اگر کشش خط شما اجازه دهد:

۱۰ گیگابایت ۷ روزه = ۱۰ هزار تومان

۱۰ گیگابایت ۱ روزه = ۴ هزار تومان

۵ گیگابایت ۱ روزه = ۲۵۰۰ تومان

هر کدام از این بسته‌ها را خریداری کنید؛ سرعت اینترنت ۱۶ مگابیت است.

۲۷ خرداد ماه

آخرین هفته بهار هستیم و همه شرکت‌های اینترنتی برای تابستان خیز برداشتند. انواع جشنواره‌ها و طرح‌های تشویقی در این هفته برای اینترنت ADSL و TD-LTE و ۴G را شاهد هستیم. از همراه اول و ایرانسل با طرح سه گیگابایت اینترنت و سه ساعت مکالمه شروع می‌کنیم:

همراه اول: بسته ویژه دهه کرامت

همراه اول به مناسبت دهه کرامت از ۲۲ خرداد تا ۱ تیرماه یک بسته ویژه را با تخفیف ۱۰ هزار تومان ارائه می‌دهد.

ترکیب بسته ویژه مشترکان دائمی و اعتباری به صورت «۳ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه به مدت ۳ روز» است که با شماره گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» می توان آن را با قیمت ۱۰ هزار تومان خریداری و فعال کرد.

بسته ویژه مشترکان انارستان نیز «۷ گیگابایت اینترنت به مدت ۷ روز» است که با شماره گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ ستاره ۹ مربع» می توان آن را با قیمت ۷ هزار تومان خریداری کرد.

ایرانسل: بسته ویژه استقبال تابستانه

ایرانسل هم بسته ویژه‌ای مشابه همراه اول ارائه داده ولی نام آن را بسته استقبال از تابستان گذاشته است. در این بسته ویژه، مشترکان اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانند با پرداخت ۱۰ هزار تومان، یک بسته اینترنت ۳ گیگابایت ۴G LTE به همراه ۳ ساعت مکالمه ایرانسلی را با اعتباری ۳ روزه دریافت کنند.

نکته بسیار مهم این بسته، قابلیت تمدید و خرید دوباره آن پس از اتمام است. مدت زمان رزرو این بسته از امروز ۲۳ خردادماه تا ۱ تیرماه است. یعنی شما در این بازه می‌توانید سه بار این بسته ویژه را خریداری و مصرف کنید.

۵۰۰۰ گیگابایت اینترنت ADSL بین‌الملل پیشگامان

شرکت پیشگامان در جدیدترین طرح فروش اینترنت ثابت ADSL خود از یک سرویس اینترنت ۶ ماهه با حجم ۵ هزار گیگابایت اینترنت بین‌الملل معادل ۱۵ هزار گیگابایت اینترنت داخلی به قیمت ۲۴۰ هزار تومان رونمایی کرد.

یعنی شما ماهی ۴۰ هزار تومان پرداخت می‌کند و نصب و راه‌اندازی این سرویس رایگان است. سرعت این سرویس اینترنت ۱۶ مگابیت است. به نظر می‌رسد این پیشنهاد برای کاربران خانگی معمولی بسیار جذاب باشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره این سرویس یا خرید آن به سایت پیشگامان بروید.

حراج حجم اینترنت ADSL و VDSL شاتل

شاتل از ۲۴ الی ۳۱ خردادماه دو بسته اینترنت ثابت خود را حراج کرده است. به نظر ما بسته ۲۰ گیگابیت ارزش خرید ندارد ولی روی ۱۰۰ گیگابایت فکر کنید:

بسته ترافیک ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت ثابت به قیمت ۱۶۱٬۵۰۰ تومان

بسته ترافیک ۲۰ گیگابایتی اینترنت ثابت به قیمت ۳۴٬۰۰۰ تومان

مدت زمان استفاده از این بسته‌ها تا یک سال است. اگر بسته فعلی شما فعال است؛ می‌توانید پس از اتمام آن سراغ مصرف این بسته‌ها بروید.

بسته رایتا ۱۰ رایتل

شرکت رایتل از بسته ویژه رایتا ۱۰ خود نیز رونمایی کرده است:

۱۰ گیگ اینترنت + ۱۰ گیگ ترافیک بومی
۱۰۰ دقیقه مکالمه برون‌شبکه
۱۰۰ پیامک برون و درون‌شبکه
مهلت استفاده: ۳۰ روز
تنها با پرداخت ۴۱،۹۰۰ تومان
روش‌های خرید: اپلیکیشن رایتل‌من و کد دستوری *۱۴۲*۲۰۴۵#

جشنواره فروش اینترنت ADSL آسیاتک

فرصتی ایده‌آل برای کاربران اینترنت آسیاتک تا مشکل کمبود حجم و زمان و سرعت خود را حل کنند. این طرح‌ها هم برای مشترکان جدید هستند و هم برای کاربران تمدیدی:

بسته ۱۰۰۰۰ گیگابایت داخلی (۵۰۰۰ بین‌الملل) با سرعت ۱۶ گیگابیت بر ثانیه ۱۲ ماهه = ۱.۹۲۰.۰۰ هزار تومان

بسته ۵۰۰۰ گیگابایت داخلی (۲۵۰۰ بین‌الملل) با سرعت ۸ گیگابیت بر ثانیه ۱۲ ماهه = ۱.۲۰۰.۰۰ هزار تومان

بسته ۵۰۰۰ گیگابایت داخلی (۲۵۰۰ بین‌الملل) با سرعت ۱۶ گیگابیت بر ثانیه ۶ ماهه = ۹۶۰ هزار تومان

بسته ۲۵۰۰ گیگابایت داخلی (۱۲۵۰ بین‌الملل) با سرعت ۸ گیگابیت بر ثانیه ۶ ماهه = ۶۰۰ هزار تومان

۲۰ خرداد ماه

این هفته، علاوه بر جشنواره‌های هفته قبل، چند جشنواره و طرح اینترنتی جدید هم شاهد هستیم:

۱۰ گیگابایت اینترنت هدیه همراه اول

همراه اول در یک دست و دل بازی، به کاربرانی که به نسخه جدید اپلیکیشن «همراه اول» به‌روزرسانی کنند؛ ۱۰ گیگابایت اینترنت همراه رایگان سه روزه می‌دهد.

به سادگی، وارد اپلیکیشن «همراه من» شوید و آن را به‌روزرسانی کنند.

۱۴۰۰ گیگابایت اینترنت ADSL یک ساله ۴۹۹ هزار تومان

جدیدترین جشنواره اینترنت پیشگامان برای تابستان و فصل پرمصرف است. ۱۴۰۰ گیگابایت اینترنت بین‌الملل یک ساله با سرعت ۱۶ مگابیت فقط ۴۹۹ هزار تومان!

گیگ‌باکس‌های آخر هفته آسیاتک

دو روز فرصت دارید از گیگ‌باکس‌های ارزان و با تخفیف آسیاتک برای آخر هفته استفاده کنید:

۳۰ گیگابایت ۲ روزه = ۱۲ هزار تومان

۱۵ گیگابایت ۲ روزه = ۶ هزار تومان

۷ گیگابایت ۲ روزه = ۲۸۰۰ تومان

فقط تا ساعت ۲۴ امشب (پنج‌شنبه) فرصت دارید این بسته‌های گیگاباکس را رزرو و بعد استفاده کنید.

جشنواره ویژه ADSL آسیاتک

اگر جشنواره‌های قبلی آسیاتک را از دست داده‌اید؛ سعی کنید جشنواره ویژه و جدید سه ماهه این شرکت را از دست ندهید. در این جشنواره از سرعت‌های ۲ تا ۸ گیگابایت، بسته‌های مختلف سه ماهه ارائه شده است:

۱۲۰۰ گیگابایت اینترنت داخلی (۶۰۰ گیگابایت بین‌الملل) با سرعت ۸ مگابیت = ۲۵۰ هزار تومان

۶۰۰ گیگابایت اینترنت داخلی (۳۰۰ گیگابایت بین‌الملل) با سرعت ۸ مگابیت = ۱۵۰ هزار تومان

۳۰۰ گیگابایت اینترنت داخلی (۱۵۰ گیگابایت بین‌الملل) با سرعت ۲ مگابیت = ۵۰ هزار تومان

۱۳ خرداد ماه

همین‌طور که داریم به تابستان و فصل داغ تعطیلات دانش‌آموزان و دانش‌جویان نزدیک‌تر می‌شویم؛ طبیعی است که شرکت‌های اینترنتی هم جشنواره‌های داغ‌تری کلید بزنند. بیایید ببینیم این هفته چه طرح‌ها و جشنواره‌هایی برگزار یا شروع شده است:

۳۳۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE پیشگامان با سیم‌کارت و مودم و ۱۰ درصد تخفیف

در این طرح شما یک سال اینترنت تی‌دی‌ال‌تی با حداکثر سرعت ۴۰ مگابیت بر ثانیه خواهید داشت. مودم و سیم‌کارت TD-LTE به صورت رایگان به شما هدیه می‌شود.

نیازی به خط تلفن ندارید و مودم را می‌توانید هر کجا با خود برده و آن‌جا به شبکه اینترنت وصل شوید. پیشگامان می‌گوید با این سرویس اینترنت قابلیت جابه‌جایی در سراسر کشور وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت پیشگامان مراجعه کنید.

پیشنهادات شگفت‌انگیز خرید ترافیک شاتل

تقریبا می‌توانیم بگوییم شما هر زمان به پنل کاربری سرویس اینترنت شاتل خود مراجعه کنید یا سراغ اپلیکیشن مای شاتل بروید؛ چند پیشنهاد ترافیکی شگفت‌انگیز از شاتل پیدا خواهید کرد.

مثلا، شاتل برای این هفته بسته اینترنت ثابت ۵۰۰ گیگابایتی را تا تاریخ ۱۶ خردادماه به قیمت بسیار خوب ۱۷۸.۵۰۰ هزار تومان ارائه کرده است.

علاوه بر این، برای برخی از مشتریان به صورت اختصاصی و بر اساس الگوی مصرف‌شان، پیشنهادهای جذاب و متفاوت دیگری در نظر گرفته شده است. آخر هفته‌ها هم می‌توانید بسته‌های ۱۰ و ۵ گیگابایتی تعطیلات را با قیمت‌های بسیار پایینی برای دو روز پنج‌شنبه و جمعه خریداری کنید.

بسته ترکیبی رایتا ۷ رایتل

۷ گیگابایت اینترنت + ۷ گیگابایت ترافیک بومی + ۷۰ دقیقه مکالمه برون‌شبکه + پیامک برون و درون‌شبکه در یک بسته رایتا ۷ برای مشترکان رایتل ارائه شده است.

مدت زمان استفاده از این بسته ۳۰ روزه و قیمت آن ۳۵.۹۰۰ هزار تومان است. بسته‌های رایتای رایتل این مزیت را دارند که شما ضمن مصرف اینترنت عادی، می‌توانید مکالمه و پیامک رایگان هم دریافت کنید.

برای فعال‌سازی بسته رایتا ۷ رایتل باید سراغ اپلیکیشن رایتل من بروید یا کد دستوری #۱۴۲*۲۰۴۴* را بگیرید.

۵۰۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE به همراه مودم و سیم‌کارت رایگان با ۳۰ درصد تخفیف

شرکت تک‌نت در طرح جدید خود از یک سرویس اینترنت ۵۰۰ گیگابایت تی‌دی‌ال‌تی به همراه مودم هواوی B612 و سیم‌کارت رایگان رونمایی کرده است.

این طرح شامل ۳۰ درصد تخفیف می‌شود. حداکثر سرعت اینترنت تی‌دی‌ال‌تی تک‌نت ۴۰ مگابیت است ولی در سراسر کشور پوشش شبکه دارد و شما می‌توانید در هر نقطه‌ای از اینترنت استفاده کنید. نیازی به خط تلفن هم نیست.

این سرویس به صورت محدود ارائه شده است و اگر واقعا می‌خواهید آن را بخرید باید هرچه زودتر به سایت شرکت تک‌نت مراجعه کنید.

۴۸۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE آسیاتک با مودم و سیم‌کارت رایگان

پیشنهاد ویژه آسیاتک برای هفته، یک سال اینترنت TD-LTE به حجم ۴۸۰ گیگابایت با سرعت ۴۰ مگابیت است. مودم و سیم‌کارت هم به شما هدیه داده می‌شود.

در کمتر از یک دقیقه می‌توانید صاحب اینترنت پرسرعتی شوید که در سراسر کشور قابل استفاده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۱۵۴۴ یا ۹۱۰۱۰۰۰۰ تماس بگیرید.

۶ خرداد ماه

همان‌طور که انتظار داشتیم؛ شرکت‌های اینترنتی و اپراتورهای موبایل با شروع خرداد ماه، از جدیدترین طرح‌های تشویقی و جشنواره‌های اینترنت خود رونمایی کردند. این هفته چندین پیشنهاد جذاب داریم:

۵۰۰۰ گیگابایت اینترنت ADSL بین‌الملل پیشگامان

شرکت پیشگامان در جدیدترین طرح فروش اینترنت ثابت ADSL خود از یک سرویس اینترنت ۶ ماهه با حجم ۵ هزار گیگابایت اینترنت بین‌الملل معادل ۱۵ هزار گیگابایت اینترنت داخلی به قیمت ۲۴۰ هزار تومان رونمایی کرد.

یعنی شما ماهی ۴۰ هزار تومان پرداخت می‌کند و نصب و راه‌اندازی این سرویس رایگان است. سرعت این سرویس اینترنت ۱۶ مگابیت است. به نظر می‌رسد این پیشنهاد برای کاربران خانگی معمولی بسیار جذاب باشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره این سرویس یا خرید آن به سایت پیشگامان بروید.

۴۰۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE با سیم‌کارت و مودم

شرکت تک‌نت در پیشنهاد جدید خود از طرح ۴۰۰ گیگابایت اینترنت یک ساله TD-LTE با سیم‌کارت LTE و مودم هواوی B612 تا سرعت ۵۰ مگابیت بر ثانیه رونمایی کرد.

این سرویس با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود. اینترنت تی‌‌دی‌ال‌تی نیاز به خط تلفن یا مکان ثابت ندارد و قابلیت جابه‌جایی دارد. برای اطلاعات بیشتر به سایت شرکت تک‌نت بروید.

۵۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت شاتل فقط ۱۷۸.۵۰۰ هزار تومان

اگر مشترک اینترنت شاتل هستید؛ تا ۱۶ خردادماه فرصت دارید ۵۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت (ADSL یا VDSL) را به قیمت بسیار خوب ۱۷۸.۵۰۰ تومان خریداری کنید.

مدت مصرف این بسته ۳۰ روزه است و البته روی این مبلغ مالیات بر ارزش افزوده نیز اضافه می‌شود. برای خرید این بسته می‌توانید به پنل کاربری مای‌شاتل (MyShatel) مراجعه کنید.

۳۰ اردیبهشت ماه

این هفته بازار اینترنت ایران کاملا آرام و ساکت و بی‌سروصدا بود. شرکت‌ها طرح‌های تخفیف و جشنواره‌های خود را برای عید فطر و ماه مبارک رمضان اجرا کرده و احتمالا در حال آماده‌سازی کمپین‌های بعدی بودند.

به همین دلیل، چندان با جشنواره یا طرح تخفیفی جالبی روبرو نبودیم.

آسیاتک همان گیگ‌پک‌های آخر هفته خود را ارائه کرد. شرکت پیشگامان هنوز طرح ۵۰۰۰ گیگابایت خود را دارد و شرکت ایرانسل مردم را دعوت به تبدیل سیم‌کارت ۳G به ۴G و گرفتن اینترنت هدیه می‌کند.

احتمالا هفته آینده و در خردادماه دوباره شماهد طرح‌های تخفیفی و جشنواره‌هایی از اپراتورها و شرکت‌های FCP باشیم.

۲۳ اردیبهشت ماه

این هفته برخی از شرکت‌ها همان جشنواره‌های تخفیفی خود را ادامه دادند و برخی شرکت‌ها با استفاده از فرصت عید فطر، سراغ جشنواره‌های جدید رفتند:

گیگابایت‌های تخفیف‌دار شاتل

شرکت شاتل بسته‌های اینترنت ADSL و VDSL با حجم ۱۰۰ و ۲۰ گیگابایت یک ساله تا ۳۱ اردیبهشت ماه ارائه کرده است:

بسته ترافیک ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت ثابت به قیمت ۱۶۱٬۵۰۰ تومان

بسته ترافیک ۲۰ گیگابایتی اینترنت ثابت به قیمت ۳۴٬۰۰۰ تومان

این بسته‌ها در صورت تمدید سرویس تا یک سال اعتبار خواهند داشت.

تخفیف عیدانه رایتل

رایتل اعلام کرده است به مناسبت فرا رسیدن عید فطر، مشترکان این اپراتور می‌توانند در روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه، با شماره‌گیری #۲۲۵* بسته‌های اینترنت تخفیف‌دار خریداری کنند.

عیدانه ایرانسل

ایرانسل هم اعلام کرد به مناسبت عید فطر، مشترکان می‌توانند روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت، با شماره‌گیری کد #۵* یا مراجعه به ایرانسل من، ۱ ساعت مکالمه‌ ایرانسلی رایگان و ۱ گیگابایت اینترنت رایگان با اعتبار یک ساعت دریافت کنند.

گیگ‌باکس ADSL و TD-LTE عید فطر آسیاتک

پیشنهاد این هفته اینترنت آسیاتک هیجان‌انگیز است:

۱۰۰ گیگابایت اینترنت ADSL یک ماهه به قیمت ۴۰ هزار تومان

۵۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE یک ماهه به قیمت ۶۰ هزار تومان

۵۰ گیگابایت OWA یک ماهه به قیمت ۷۰ هزار تومان

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۱۵۴۴ یا ۹۱۰۱۰۰۰۰ تماس بگیرید.

بسته ۵۰۰۰ گیگابایت اینترنت بین‌الملل ADSL پیشگامان

مدتی است شرکت پیشگامان جشنواره از نیمه زمستان تا نیمه تابستان خود را دارد و در آن بسته‌های اینترنت ADSL با حجم مختلف را ارائه می‌کند. جدیدترین بسته این جشنواره به حجم ۵۰۰۰ گیگابایت اینترنت بین‌الملل معادل ۱۵۰۰۰ گیگابایت اینترنت داخلی تا سرعت ۱۶ مگابایت است.

هزینه این بسته ماهیانه ۴۰ هزار تومان به همراه نصب و راه‌اندازی رایگان در سراسر کشور است.

۱۶ اردیبهشت ماه

جشنواره بهاری شاتل (فرصت استثنایی خرید سرویس‌های اینترنت ثابت)

شاتل این هفته از جشنواره بهاری خود رونمایی کرد. در این جشنواره سه سرویس اینترنت ثابت ADSL و VDSL سه ماهه برای مشترکین جدید عرضه شده است:

۸۰ گیگابایت  (۴۰ + ۴۰ یک‌ماهه)، ۵۰ هزار تومان

۱۸۰ گیگابایت (۱۲۰ + ۶۰ یک‌ماهه) + ۱ ماه اشتراک نماوا، ۱۵۰هزار تومان

۲۸۰ گیگابایت (۲۰۰ + ۸۰ یک‌ماهه) + ترافیک شبانه + ۱ ماه اشتراک نماوا، ۲۵۰ هزار تومان

حداکثر زمان خرید این سرویس‌ها تا ۱۰ خرداد ماه است. نصب و راه‌اندازی این سرویس‌ها رایگان است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این سرویس‌ها و خرید هریک به سایت شاتل مراجعه کنید.

۳۳۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE پیشگامان + سیم‌کارت و مودم

پیشگامان سرویس اینترنت پرسرعت TD-LTE خود با حداکثر سرعت ۴۰ مگابیت را با ۱۰ درصد تخفیف عرضه می‌کند.

این سرویس شامل ۳۳۰ گیگابایت اینترنت به همراه مودم و سیم‌کارت است. در این سرویس نیازی به خط تلفن ثابت نیست و می‌توانید مودم را با خود به هر کجایی از اینترنت بروید و به اینترنت پرسرعت وصل شوید.

قیمت این سرویس اینترنت با ۱۰ درصد تخفیف ۲.۹۷۰.۰۰۰ هزار تومان است. برای اطلاعات بیشتر درباره این سرویس اینترنت TD-LTE و خرید آن به سایت پیشگامان بروید.

بسته‌های جت‌گام پیشگامان

روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته می‌توانید بسته‌های جت‌گام پیشگامان را خریداری کرده و میهمان حجم اضافی اینترنت ADSL باشید.

این هفته شرکت پیشگامان دو بسته اینترنت ارائه کرده است:

۱ روزه (۵ گیگابایت، ۲۵۰۰ تومان، ۱۵ گیگابایت، ۴۰۰۰ تومان)
۷ روزه (۱۰ گیگابایت، ۱۰,۰۰۰ تومان)

این بسته‌های اینترنت از سرعت ۱۶ مگابیت و بهترین فرصت برای دانلود و استریم ویدئو و بازی هستند. برای خرید و فعال‌سازی این سرویس‌ها باید به پنل مدیریتی حساب کاربری خود در سایت پیشگامان مراجعه کنید.

گیگ باکس عصرانه آسیاتک

شرکت آسیاتک هم برای عصرهای شما هدیه ویژه‌ای دارد. می‌توانید بسته‌های اینترنت پرسرعت و با حجم بالایی خریداری کرده و از ساعت ۱۷ الی ۲۱ مصرف کنید.

این هفته آسیاتک چندین بسته گیگ باکس عصرانه ارائه داده است:

۱۲۰ گیگابایت یک ماهه به قیمت ۴۸ هزار تومان

۴۰ گیگابایت ۱۵ روزه به قیمت ۱۶ هزار تومان

۲۰ گیگابایت ۷ روزه به قیمت ۸ هزار تومان

۱۶ گیگابایت ۱ روزه به قیمت ۲۴۰۰ تومان

با گیگ باکس عصرانه آسیاتک سرعت و حجم باورنکردنی را با کمترین قیمت تجربه کنید. برای خرید و فعال‌سازی این بسته‌های اینترنت عصرانه باید به پنل کاربری اینترنت آسیاتک خود مراجعه کنید.

جشنواره بهاراجه آسیاتک

کاربران فعلی اینترنت ADSL آسیاتک یا کاربرانی که می‌خواهند به تازگی مشترک آسیاتک شوند؛ فرصت دارند بسته‌های اینترنت ویژه جشنواره بهاراجه این شرکت را با حجم‌های بسیار بالا و سرعت‌های مناسب با تخفیف زیاد خریداری کنند:

۱۴۰۰ گیگابایت اینترنت داخلی (۷۰۰ گیگابایت بین‌الملل) با سرعت ۱۶ مگابیت بر ثانیه، ۱۲ ماهه به قیمت ۸۰۰ هزار تومان

۱۴۰۰ گیگابایت اینترنت داخلی (۷۰۰ گیگابایت بین‌الملل) با سرعت ۱۶ مگابیت بر ثانیه، ۶ ماهه به قیمت ۴۴۰ هزار تومان

۱۴۰۰ گیگابایت اینترنت داخلی (۷۰۰ گیگابایت بین‌الملل) با سرعت ۸ مگابیت بر ثانیه، ۱۲ ماهه به قیمت ۶۰۰ هزار تومان

۱۴۰۰ گیگابایت اینترنت داخلی (۷۰۰ گیگابایت بین‌الملل) با سرعت ۸ مگابیت بر ثانیه، ۱۲ ماهه به قیمت ۳۳۰ هزار تومان

به نظر بسته‌های اینترنت ADSL مقرون‌به‌صرفه‌ای برای یک سال و شش ماه باشند. این بسته‌ها را باز هم می‌توانید از روی سایت آسیاتک خریداری کنید یا با شماره ۱۵۴۴ و ۹۱۰۱۰۰۰۰ تماس بگیرید.

بسته نامحدود ۷ روزه رایتل به قیمت ۵۰ هزار تومان

رایتل می‌گوید برای اولین بار در کشور، یک بسته اینترنت ۴G نامحدود با قیمت بسیار مناسب ۵۰ هزار تومان ارائه داده است.

مشترکان رایتل می‌توانند با خرید این بسته اینترنت فورجی، برای یک هفته دانلود نامحدود داشته باشند.

برای فعال‌سازی این بسته می‌توانید از اپلیکیشن رایتل من اقدام کنید یا کد دستوری #۸۰۰۷*۱۴۲* را بگیرید.

سیم‌کارت رایتل + ۴۹ گیگابایت اینترنت فقط ۷ هزار تومان

در طرح ۷ رایتل می‌توانید یک سیم‌کارت اعتباری، ۴۹ گیگابایت اینترنت و مکالمه رایگان دریافت کنید. شاید بتوان گفت به‌صرفه‌ترین سیم‌کارت موبایل کشور است. برای ثبت‌نام و دریافت این سیم‌کارت می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

هفته اول اردیبهشت ماه

بسته‌های اینترنت ثابت یک ماهه شاتل

شرکت شاتل جزو آن دسته از شرکت‌هایی است که همیشه یک طرح تشویقی فعال دارد. این روزها شاتل دو بسته اینترنت ثابت برای کاربران ADSL و VDSL ارائه کرده است. بسته‌های ۲۰۰ و ۵۰۰ گیگابایت یک ماهه با تخفیف‌های بسیار جذاب بالای ۵۰ درصد:

بسته ترافیک ۲۰۰ گیگابایتی شاتل با ۱ ماه اعتبار به قیمت ۱۲۰٬۰۰۰ تومان

بسته ترافیک ۵۰۰ گیگابایتی را به قیمت ۱۵۰٬۰۰۰ تومان

این بسته‌ها را می‌توانید از داخل پنل کاربری سرویس اینترنت شاتل خود خریداری و فعال کنید. فقط مشترکین فعلی شاتل می‌توانند این بسته‌های حجمی اینترنت ثابت را خریداری کنند.

بسته ۵۰۰۰ گیگابایت اینترنت بین‌الملل ADSL پیشگامان

مدتی است شرکت پیشگامان جشنواره از نیمه زمستان تا نیمه تابستان خود را دارد و در آن بسته‌های اینترنت ADSL با حجم مختلف را ارائه می‌کند. جدیدترین بسته این جشنواره به حجم ۵۰۰۰ گیگابایت اینترنت بین‌الملل معادل ۱۵۰۰۰ گیگابایت اینترنت داخلی تا سرعت ۱۶ مگابایت است.

هزینه این بسته ماهیانه ۴۰ هزار تومان به همراه نصب و راه‌اندازی رایگان در سراسر کشور است.

۴۸۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE با مودم قابل حمل آسیاتک

مشترکان اینترنت آسیاتک یا افرادی که تصمیم گرفتند سراغ استفاده از اینترنت TD-LTE بروند؛ بهترین فرصت است تا یک بسته اینترنت پرحجم یک ساله به همراه مودم tdlte قابل حملی خریداری کنند.

در جدیدترین جشنواره آسیاتک، یک سال اینترنت تی‌دی‌ال‌تی به حجم ۴۸۰ گیگابایت به همراه سیم‌کارت ۴G و مودم tdlte به قیمت ۲.۷۸۴.۰۰۰ تومان عرضه می‌شود. قیمت عادی این بسته ۳.۴۸۰.۰۰۰ تومان است.

سرعت اینترنت TD-LTE آسیاتک حداکثر ۴۰ مگابیت بر ثانیه است. این شرکت نامی از مودم همراه tdlte نبرده است ولی از تصاویر مشخص است که همان مودم ایرانسل TF-i60 یا هواوی B612 است.

۷۰۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE یک ساله با مودم و ۲۰ درصد تخفیف در تک‌نت

شرکت تک‌نت در جدیدترین پیشنهاد شگفت‌انگیز خود که جشنواره رمضان LTE تک‌نت نام دارد؛ سرویس اینترنت تی‌دی‌ال‌تی خود را یک ساله و با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌کند.

در این طرح اینترنت یک ساله با حجمی ۷۰۰ گیگابایت و حداکثر سرعت ۵۰ مگابیت به همراه یک سیم‌کارت ۴G و مودم TF-i60 عرضه می‌شود. قیمت این بسته اینترنت مشخص نشده و باید طی تماس با شرکت تک‌نت از کارشناسان سوال کنید.

تک‌نت می‌گوید اینترنت TD-LTE بدون نیاز به خط تلفن ثابت، یک اینترنت با سرعتی چهار برابر اینترنت ADSL و پوشش سراسری به کاربران می‌دهد.

این هفته فعلا این جشنواره‌های اینترنت را پیدا کردیم. اگر جشنواره جدید از سوی شرکتی شروع شود؛ حتما این مقاله را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

از خوانندگان عزیز هم تقاضا داریم پیشنهادات، نظرات و انتقادهای خود درباره معرفی جدیدترین جشنواره‌های اینترنت را به ما بگویند. فکر می‌کنید چنین مقالاتی به درد شما می‌خورد؟ بیشتر آن را تبلیغاتی و به نفع شرکت‌ها می‌دانید یا اینکه کاربران اینترنت سود بیشتری برده و به سرویس اینترنت دلخواه خود با قیمت ارزان‌تر دسترسی پیدا می‌کنند؟

منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫14 دیدگاه ها

  1. خیلی جالب بود
    (مدتی است که با سایت تون آشنا شدم اطاعات خوبی می دین)
    فعلا که اینتر نت که استفاده میکنم سرويس نقره اي۴مگ-۶ماهه(مجموع آستانه مصرف ۱۰۸۰ گيگ داخلي معادل ۵۴۰ گيگ بين الملل) اسیاتک ۲۷ روز دیگه سرویس من مونده بماند ۲ مگ بیشتر نمیده-…………..
    فعلا برای تانوما وسرینو (مخابرات) ثبت نام کردم ببینم سرویس میدن یانه
    بعد از اون اینترنت همراه( ۴, ۴/۵ جی )که مودم تی پی-لینک مدل Archer MR600 AC1200 الان توی دیجیکالا ۵/۲۹۶/۲۰۰ تومن اگر به کابل کواکسیال lmr400 + آنتن تقویتی احتیاج نداشته باشه اون هاهم هزینش جدا + هزینه ماهانه خرید نت هم جدا ( گرونه)
    میمونه اینترنت td-lte که بینشون یا آسیاتک یامبین نت رو انتخاب میکنم ( نسبت به بقیه ارزان تر نه vdsl)
    وایییییییییییییییییخدا چقد تایپ کردم تا حالا انقدر تایپ نکرده بووووووووووووووووووودم.

      1. سلام
        مشکلی برای کار در ایران ندارد. از شبکه‌های فایوجی زیر ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و ایرانسل و همراه اول هم تا کنون روی این فرکانس‌ها سایت فایوجی راه‌اندازی کردند

  2. سلام برشما آقا میثم گل و دوستان شبکه چی
    برای اینترنت تانوما یا ftth اگر امکانات و زیر ساخت در محله تون وجود داره ، بصورت حضوری باید برید اقدام کنید .
    بنده تلفنی و اینترنتی اقدام میکردم نتیجه نمیداد اما وقتی حضوری به مخابرات منطقه رفتم ، متوجه شدم امکان استفاده از تانوما از ۲ سال پیش وجود داشته !! شاید هم قبلتر !
    البته یکم هزینه اولیه داره که به نظر من اگر از اینترنت مصرف زیادی دارید ارزشش رو داره .
    ممنون از سایت خوبتون

  3. سلام
    اقا میثاق چند روز پیش خبری در مورد مخابرات منتشر شد که گفته شده بود مخابرات چیزی در حدود صدهزارتا کارمند داره وهمچنین اعلام ضرردهی کردن و همچنین دست به دامان مجلس شدن؛
    درسته که مخابرات صدهزارتا کارمند داره؟

    چون خودشون چند وقت پیش اعلام کردن چیزی تا ورشکستگی مخابرات نمونده و دست به دامان مجلس شدن که کمک مالی بگیرن لطفا خبرهایی که در این زمینه منتشر شده رو پوشش بدید.

    واقعا چه فکری میکنن صدهزارتا کارمند استخدام میکنن که زیرش بمونن و از مجلس درخواست پول کنن اوایل که میگفتن اجازه افزایش قیمت بدید که هزینه خطوط (ابنمان) را تا ۲۶ هزار تومن در ماه ببریم بالا مدیریت در حد لالیگا یعنی این صدهزارتا کارمند بیاری پول کم بیاری بعد بخوای شروع کنی به گرون کردن سرویس ها ولی دریغ از ذره ای بهبود کیفیت،
    طبق خبر مخابرات چیزی در حدود دوهزار میلیارد تومان ضرر داده تا اینجای کار

    البته خوشحال نشدم از این خبر اما خودکرده را تدبیر نیست، صلاح کار خویش خسروان دانند.
    وسلام

    1. سلام
      بله مدیرعامل مخابرات گفتند امسال برای اولین بار مخابرات زیان‌ده شده است و ۷۰ درصد درآمد صرف حقوق کارمندان می‌شود. گفتند در چند سال اخیر استخدام‌های زیادی در مخابرات انجام شده و همین‌ها باعث شده کل درآمد این شرکت برای حقوق کارمندان برود و دیگر اصلا پولی برای سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های اینترنت باقی نماند.

  4. پس از زیان دهی بخش ثابت، مخابرات دست به دامان مجلس شد؛
    این خبر رو کار کنید که ملت بدونن ایراد کار کجاست پول ملت داره صرف چی میشه البته باید بگم این پول در واقع هزینه مدیر نجومی وفلان و فلان در این شرکت نمیشه و با جذب کارمند بیش از حد داره هدر میره یا به قولی دارن اسراف سرمایه میکنن
    طبق گفته خودشون صدهزارتا کارمند دارن که بعید میدونم مخابرات این تعداد کارمند نیاز داشته باشه
    مخابرات
    “عزیز دل میدونم نمیخوای کسی بیکار بشه، هدف و نیتت رو درک میکنم اما این راهش نیست داری جلوی توسعه، پیشرفت هم مخابرات رو میگیری و هم به کشور صدمه میزنی چون اینترنت در کشور توسعه پیدا نمیکنه”

  5. جشنواره فروش عید تا عید از ۳۰ تیر ماه تا ۸ مرداد ماه مخابرات

    مشتری گرامی :
    با توجه به محدودیت زمانی ۱۰ روزه طرح “عید تا عید” به اطلاع می رساند خرید همزمان بیش از یک بسته ترافیکی تا اتمام ترافیک و یا اتمام زمان بسته اول امکانپذیر نمی‌باشد . بنابراین در انتخاب بسته‌ها متناسب با نیاز مصرفی خود دقت نمایید.

    امکان استفاده از این جشنواره بسته های ترافیکی، از طریق درگاه های فروش غیرحضوری شرکت مخابرات ایران از جمله پنل کاربری مشتریان به نشانی adsl.tci.ir و همچنین کد دستوری #۲۰۲۰* به راحتی در اختیار تمام مشتریان قرار دارد.

    بسته فوتون عید تا عید ۳۰۰ گیگ بین‌الملل / ۳۰۰ گیگابایت / ۱.۱۰۰.۰۰ ریال (۳۰ روزه)
    بسته فوتون عید تا عید ۱۲۰ گیگ بین‌الملل / ۱۲۰ گیگابایت / ۵۰۰.۰۰۰ ریال (۳۰ روزه)
    بسته فوتون عید تا عید ۶۰ گیگ بین‌الملل / ۶۰ گیگابایت / ۳۰۰.۰۰۰ ریال (۱۵ روزه)
    بسته فوتون عید تا عید ۳۰ گیگ بین‌الملل / ۳۰ گیگابایت / ۲۰۰.۰۰ ریال (۷ روزه)
    بسته فوتون عید تا عید ۴ گیگ بین‌الملل / ۴ گیگابایت / ۳۰.۰۰ ریال (۱ روزه)

    بسته سحرخیر عید تا عید ۱۵۰ گیگ- ۴ تا ۱۲ صبح / ۱۵۰ گیگابایت / ۴۵۰.۰۰۰ ریال (۳۰ روزه)
    بسته سحرخیر عید تا عید ۵۰ گیگ- ۴ تا ۱۲ صبح / ۵۰ گیگابایت / ۱۵۰.۰۰۰ ریال (۱۵ روزه)
    بسته سحرخیر عید تا عید ۲۰ گیگ- ۴ تا ۱۲ صبح / ۲۰ گیگابایت / ۸۰.۰۰۰ ریال (۷ روزه)

    بسته شب نشین عید تا عید ۱۰۰ گیگ- ۲ تا ۸ صبح / ۱۰۰ گیگابایت / ۲۵۰.۰۰۰ ریال (۳۰ روزه)
    بسته شب نشین عید تا عید ۲۵ گیگ- ۲ تا ۸ صبح / ۲۵ گیگابایت / ۷۰.۰۰۰ ریال (۷ روزه)

    پانویس: فکر کنم فقط بسته های سری اول اینترنت بین الملل مشخص شده و بسته های سری های بعدی ترکیب ترافیک خارجی و داخلی هستش که در انتخاب باید مراقب بود.

  6. من از مخابرات گرفتم وقتی رفتم گفتم شرکتهای دیگه فرقشون چیه با شما گفتند ما بهتریم اونها از ما نت می گیرند میشه یه تحلیلی در مورد این حرف داشته باشید پس فلسفه راه اندازی اون شرکتها چیه همه بیان از مخابرات نت بگیرند دیگه

  7. با سلام
    متاسفانه تا شما ۹ بهمن طرحهای شرکت وینکس زدید، این شرکت گرونشون کرد. شرایط کشور ما هم اینجوریه دیگه!

  8. اول دکل هاتون را در همه مناطق ایران محله به محله تحت پوشش کنید قیمت ها را منصفانه تر کنید بعد برای مردم تبیلغ کنید

  9. سلام

    لطفا این پست رو آپدیت کنید ! خیلی وقته پست های مربوط به جشنواره های اینترنت شرکت ها رو آپدیت نمی کنید!

    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا