راهنمای خرید

راهنمای خرید بسته اینترنت شاتل موبایل در سال ۱۴۰۱

شاتل موبایل هنوز بسته‌های مدت‌دار و پرحجم خود را حذف نکرده است و بهترین گزینه برای اینترنت موبایل ارزان است

اگر اینترنت موبایل ارزان، بسته‌های اینترنت موبایل مدت‌دار و پرحجم و تخفیف‌های خوب می‌خواهید؛ احتمالا باید در سال ۱۴۰۱ یک سیم‌کارت شاتل موبایل بگیرید و روی گوشی یا مودم خود بیندازید.

در حالی‌که ایرانسل و همراه اول، بسته‌های مدت‌دار و پرطرفدار خود را در فروردین ۱۴۰۱ حذف کردند و رایتل نیز تنوع بسته اینترنت مورد استقبال مشتریان را ندارد؛ شاتل موبایل نه هنوز بسته‌های مدت‌دار و پرحجم خود را حذف کرده است و نه آن‌ها را گران!

شما در شاتل موبایل می‌توانید بسته اینترنت موبایل ۳۰ گیگابایت یا ۵۰ گیگابایت یک ماهه بخرید و دیگر استرس تمدید چندین باره یک بسته چند گیگابایت را در طول یک ماه نداشته باشید. همین‌طور، می‌توانید بسته‌های سه ماهه ۱۷ گیگابایت، شش ماهه ۶۰ گیگابایت و سالیانه ۶۰ گیگابایت بخرید.

مزیت دیگر شاتل موبایل، خرید بسته‌های ترکیبی برای اینترنت موبایل و اینترنت ثابت است. مثلا، می‌توانید یک بسته اینترنت ۵۰ گیگابایت بخرید که شامل ۵۰ گیگابایت اینترنت موبایل به همراه ۵۰ گیگابایت اینترنت ثابت است تا برایتان به صرفه‌تر شود.

به طور کلی، شاتل موبایل متنوع‌ترین بسته‌های اینترنت را حتی در مقایسه با همراه اول و ایرانسل پیش از حذف بسته‌های مدت‌دار دارد. هر مشتری شاتل موبایل می‌تواند به دستی باز سراغ انتخاب یک بسته اینترنت همراه مورد نیازش در طول هفته یا ماه برود و دغدغه‌ای برای کمبود حجم نداشته باشد.

ما در این مطلب، می‌خواهیم نگاهی به بسته‌های اینترنت موبایل روزانه، سه روزه، هفت روزه، پانزده روزه، ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله شاتل موبایل بیندازیم تا ببینیم چه انتخاب‌هایی داریم و به‌صرفه‌ترین بسته‌های اینترنت موبایل این اپراتور کدام‌ها هستند:

نکته مهم: برای کاهش تعداد بسته‌های معرفی شده و شفاف شدن پیشنهادات، صرفا بسته‌های اینترنت موبایل مورد بررسی قرار گرفتند و بسته‌های ترکیبی (اینترنت موبایل + اینترنت ثابت) شاتل آورده نشدند. کاربرانی که هم سیم‌کارت شاتل موبایل و هم اینترنت ثابت شاتل دارند؛ حتما توصیه می‌شود که نگاهی به بسته‌های ترکیبی انداخته و در صورت علاقه، بسته مورد نیازشان را انتخاب و خریداری کنند.

بسته‌های اینترنت موبایل روزانه شاتل موبایل

شاتل موبایل برای مصرف روزانه اینترنت موبایل، ۹ بسته اینترنت داده است. شما می‌توانید از بسته‌ای ۲۵۰ مگابایت تا بسته‌ای ۷ گیگابایت روزانه را در شاتل موبایل خریداری کنید.

بسته‌های ۷ گیگابایت روزانه به قیمت ۲۲ هزار تومان (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده) و ۵ گیگابایت روزانه به قیمت ۱۷ هزار تومان، برای کاربران پرمصرف، بهترین گزینه هستند.

بسته‌های اینترنت موبایل روزانه شاتل موبایل

۱۰۰ مگابایت + ۱۰۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی (هدیه) ۱،۲۰۰ تومان
۲۵۰ مگابایت + ۱۰۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی (هدیه) ۲،۹۰۰ تومان
۴۰۰ مگابایت
۳،۹۰۰ تومان
۶۵۰ مگابایت + ۱۰۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی (هدیه) ۵،۴۰۰ تومان
۷۵۰ مگابایت
۵،۵۰۰ تومان
۱ گیگابایت ۵،۸۰۰ تومان
۲.۵ گیگابایت ۸،۴۰۰ تومان
۵ گیگابایت ۱۷،۰۰۰ تومان
۷ گیگابایت ۲۲،۰۰۰ تومان

اگر این‌قدر مصرف اینترنت در طول یک روز ندارید؛ می‌توانید بسته اینترنت ۲.۵ گیگابایت روزانه به قیمت ۸۴۰۰ تومان یا ۱ گیگابایت روزانه به قیمت ۵۸۰۰ تومان را خریداری کنید.

در مقایسه با ۱ گیگابایت روزانه همراه اول که قیمتی ۶ هزار و ۴۰۰ تومان داشت یا ۱.۵ گیگابایت روزانه ایرانسل که ۷ هزار و ۴۰۰ تومان بود؛ بسته ۱ گیگابایت روزانه شاتل موبایل ارزان‌تر و به صرفه‌تر است.

ضمن اینکه دیگر در ایرانسل و همراه اول، شما بسته اینترنت ۵ یا ۷ گیگابایت روزانه ندارید!

بسته اینترنت موبایل ۳ روزه شاتل موبایل

۳ بسته اینترنت موبایل ۳ روزه در شاتل موبایل ارائه شده است.

بسته ۷۵۰ مگابیت به قیمت ۵۸۰۰ تومان، بسته ۱ گیگابایت به قیمت ۷ هزار تومان و بسته ۲.۵ گیگابایت به قیمت ۱۰۵۰۰ تومان:

بسته‌های اینترنت موبایل ۳ روزه شاتل موبایل

۷۵۰ مگابیت ۵،۸۰۰ تومان
۱ گیگابایت ۷،۰۰۰ تومان
۲.۵ گیگابایت ۱۰،۵۰۰ تومان

شاید برای کاربرانی که مصرف اینترنت معمولی دارند؛ بسته‌های ۱ گیگابایت و ۲.۵ گیگابایت سه روزه قیمت مناسبی داشته باشد.

بسته اینترنت موبایل ۷ روزه شاتل موبایل

در این بخش ۱۲ بسته اینترنت موبایل ارائه شده است. کمترین بسته ۱۰۰ مگابایت حجم دارد و بیشترین بسته ۲۰ گیگابایت! بله شما می‌توانید بسته‌های ۲۰ گیگابایت و ۵ گیگابایت ۷ روزه خریداری کنید.

بسته ۲۰ گیگابایت ۷ روزه شاتل موبایل به قیمت ۶۰ هزار تومان قابل خریداری است. ایرانسل و همراه اول اصولا چنین بسته‌ای ندارد و بیشترین حجم بسته‌های ۷ روزه آن‌ها به ۵ گیگابایت و ۶ گیگابایت می‌رسد که قیمتی در حدود ۲۰ هزار تومان دارند.

بسته اینترنت موبایل ۷ روزه شاتل موبایل

۱۰۰ مگابایت ۲،۰۰۰ تومان
۲۰۰ مگابایت ۳،۹۰۰ تومان
۳۰۰ مگابایت ۴،۵۰۰ تومان
۵۵۰ مگابایت + مکالمه نامحدود شاتل موبایلی (هدیه) ۶،۳۰۰ تومان
۸۰۰ مگابایت + مکالمه نامحدود شاتل موبایلی (هدیه) ۷،۳۰۰ تومان
۸۰۰ مگابایت همراه + ۳ گیگابایت ثابت + مکالمه نامحدود شاتل موبایلی (هدیه) ۱۰،۳۰۰ تومان
۱.۵ گیگابایت + مکالمه نامحدود شاتل موبایلی (هدیه) ۹،۹۰۰ تومان
۲.۵ گیگابایت
۱۲،۰۰۰ تومان
۳.۵ گیگابایت + مکالمه نامحدود شاتل موبایلی (هدیه)
۱۵،۰۰۰ تومان
۵ گیگابایت
۱۷،۵۰۰ تومان
۲۰ گیگابایت
۶۰،۰۰۰ تومان

بسته ۵ گیگابایت ۷ روزه شاتل موبایل نیز به قیمت ۱۷۵۰۰ تومان قابل خریداری است که باز از بسته ۵ گیگابایت ۷ روزه ایرانسل به قیمت ۱۸ هزار تومان ارزان‌تر است.

اگر این دو بسته برای شما زیاد هستند و در طول هفته، اینترنت کمتری مصرف می‌کنید؛ می‌توانید سراغ بسته‌های ۳.۵ گیگابایت یا ۲.۵ گیگابایت و ۱.۵ گیگابایت بروید. این بسته‌ها به ازای هر گیگابایت اینترنت موبایل، گران‌تر می‌شوند ولی باز نسبت به بسته‌های ۱۵ روزه یا ۳۰ روزه، ارزش خرید بیشتری دارند.

بسته اینترنت موبایل ۱۵ روزه شاتل موبایل

در این گروه ۴ بسته اینترنت موبایل از ۷۵۰ مگابایت تا ۵ گیگابایت عرضه شده است.

بسته اینترنت ۷۵۰ مگابایت به قیمت ۸ هزار تومان و بسته اینترنت ۱.۵ گیگابایت به قیمت ۱۰۲۰۰ تومان عرضه شدند. همین‌طور بسته اینترنت موبایل ۲.۵ گیگابایت به قیمت ۱۳ هزار تومان و بسته اینترنت ۵ گیگابایت به قیمت ۱۸۵۰۰ تومان قابل خریداری هستند.

بسته‌های اینترنت موبایل ۱۵ روزه شاتل موبایل

۷۵۰ مگابایت ۸،۰۰۰ تومان
۱.۵ گیگابایت ۱۰،۲۰۰ تومان
۲.۵ گیگابایت ۱۳،۰۰۰ تومان
۵ گیگابایت ۱۸،۵۰۰ تومان

قیمت بسته اینترنت ۵ گیگابایت ۱۵ روزه بسیار مناسب است. تصور کنید شما در ماه ۱۰ گیگابایت مصرف اینترنت دارید؛ می‌توانید این بسته را دو بار تمدید کرده و فقط با هزینه‌ای ۳۷ هزار تومانی، ۱۰ گیگابایت اینترنت داشته باشید. شاتل موبایل بسته ۱۲ گیگابایت ماهیانه‌ای به قیمت ۳۵ هزار تومان را دارد اما بسته ۳۰ گیگابایت ۱ ماهه آن ۸۰ هزار تومان می‌شود.

ایرانسل و همراه اول، بسته اینترنت موبایل ۱۵ روزه ندارند و مثلا بسته ۳ گیگابایت ۱ ماهه همراه اول به قیمت ۱۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بسته اینترنت موبایل ۳۰ روزه شاتل موبایل

کاربران تلفن همراه و اینترنت موبایل، بیشترین علاقه و تقاضا را برای بسته‌های اینترنت موبایل یک ماهه نشان دادند. شاتل موبایل هم با کشف این راز، بیشترین بسته اینترنت و تنوع حجم را در بسته‌های یک ماهه خود ارائه داده است. نزدیک به ۲۰ بسته اینترنت موبایل در گروه بسته‌های یک ماهه یافت می‌شود.

از بسته‌های ترکیبی تا بسته‌های همراه با مکالمه و بسته‌هایی که دارای هدیه هستند. کمترین حجم بسته یک ماهه ۲۰۰ مگابایت است و بیشترین بسته ۵۰ گیگابایتی است. تنوع بسته‌های یک ماهه شاتل موبایل آن‌قدر هست که تقریبا تمام نیازهای کاربران را پوشش می‌دهد.

بسته‌های اینترنت موبایل ۱ ماهه شاتل موبایل

۸۵۰ مگابیت ۹،۰۰۰ تومان
۱ گیگابایت ۹،۵۰۰ تومان
۱ گیگابایت + مکالمه و پیامک نامحدود شاتل موبایلی + ۱۰۰ دقیقه مکالمه برون شبکه + ۱۰۰ پیامک برون شبکه ۱۲،۰۰۰ تومان
۲ گیگابایت ۱۲،۹۰۰ تومان
۲ گیگابایت + مکالمه و پیامک نامحدود شاتل موبایلی + ۱۰۰ دقیقه مکالمه برون شبکه + ۱۰۰ پیامک برون شبکه ۱۶،۰۰۰ تومان
۲.۵ گیگابایت + مکالمه نامحدود شاتل موبایلی (هدیه) ۱۴،۰۰۰ تومان
۳ گیگابایت ۱۵،۵۰۰ تومان
۴ گیگابایت ۱۸،۴۰۰ تومان
۴ گیگابایت + مکالمه و پیامک نامحدود شاتل موبایلی + ۲۰۰ دقیقه مکالمه برون شبکه + ۲۰۰ پیامک برون شبکه ۲۴،۰۰۰ تومان
۴.۵ گیگابایت ۱۹،۰۰۰ تومان
۷ گیگابایت ۲۷،۵۰۰ تومان
۱۲ گیگابایت (۱۰ گیگابایت + ۲ گیگابایت هدیه سی روزه) ۳۵،۰۰۰ تومان
۳۰ گیگابایت
۸۰،۰۰۰ تومان
۵۰ گیگابایت ۹۸،۰۰۰ تومان

بهترین بسته، ۵۰ گیگابایت بدون محدودیت سرعت و فناوری به قیمت ۹۸ هزار تومان است. بسته ۳۰ گیگابایتی یک ماهه شاتل موبایل به قیمت ۸۰ هزار تومان و بسته ۱۲ گیگابایت (۱۰ گیگابایت + ۲ گیگابایت هدیه سی روزه) به قیمت ۳۵ هزار تومان عرضه شده است که احتمالا پرطرفدار خواهد بود.

شاتل موبایل بسته‌های اینترنت موبایل یک ماهه زیر ۱۰ گیگابایت هم دارد. بسته ۴.۵ گیگابایت به قیمت ۱۹ هزار تومان و بسته ۱۰ گیگابایت همراه به اضافه ۳۰ گیگابیت ثابت به قیمت ۷۰ هزار تومان یا بسته ۴ گیگابایت همراه به همراه مکالمه و پیامک به قیمت ۲۴ هزار تومان که همگی برای کاربران این اپراتور جذاب نشان می‌دهند. بسته ۴ گیگابایت اینترنت موبایل به تنهایی ۱۸۵۰۰ قیمت خورده و بسته ۳ گیگابایت ۱۵۵۰۰ تومان است.

بسته ۲.۵ و ۲ گیگابایت اینترنت موبایل شاتل موبایل به ترتیب ۱۴ هزار تومان و ۱۲۹۰۰ تومان قیمت دارند. بسته ۱ گیگابایت یک ماهه شاتل موبایل نیز ۹۵۰۰ تومان است و با مکالمه و پیامک درون شبکه ۱۲ هزار تومان است.

در مقایسه با بسته‌های یک ماهه ایرانسل و همراه اول، شاتل موبایل هم تنوع بسته‌ای بیشتری دارد و هم بسته‌های ارزان‌تری می‌دهد.

بسته اینترنت موبایل ۳ ماهه شاتل موبایل

در گروه بسته‌های سه ماهه شاتل موبایل نیز تنوع بالایی مشاهده می‌شود. شما از بسته ۳ گیگابایت و ۶ گیگابایت تا بسته ۱۷ گیگابایت ۳ ماهه در این گروه پیدا خواهید کرد.

بسته ۱۷ گیگابایت به قیمت ۴۵۹۰۰ تومان ارائه شده است که با توجه به نبود بسته اینترنت ۳ ماهه‌ای در ایرانسل و همراه اول و رایتل، به تنهایی برای خودش پرحجم‌ترین بسته اینترنت ۳ ماهه تلقی می‌شود.

بسته‌های اینترنت موبایل ۳ ماهه شاتل موبایل

۳ گیگابایت (ماهانه ۱ گیگابایت) + مکالمه و پیامک نامحدود شاتل موبایلی + ۳۰۰ دقیقه مکالمه برون شبکه (۱۰۰ دقیقه ماهیانه) + ۳۰۰ پیامک برون شبکه (۱۰۰ عدد ماهیانه) ۳۳،۰۰۰ تومان
۶ گیگابایت ۳۲،۰۰۰ تومان
۶ گیگابایت (ماهانه ۲ گیگابایت) + مکالمه و پیامک نامحدود شاتل موبایلی + ۳۰۰ دقیقه مکالمه برون شبکه (۱۰۰ دقیقه ماهیانه) + ۳۰۰ پیامک برون شبکه (۱۰۰ عدد ماهیانه) ۳۹،۹۰۰ تومان
۸ گیگابایت + مکالمه نامحدود شاتل موبایلی (هدیه) ۳۳،۵۰۰ تومان
۱۰ گیگابایت
۳۷،۹۰۰ تومان
۱۲ گیگابایت (ماهانه ۴ گیگابایت) + مکالمه و پیامک نامحدود شاتل موبایلی + ۳۰۰ دقیقه مکالمه برون شبکه (۱۰۰ دقیقه ماهیانه) + ۳۰۰ پیامک برون شبکه (۱۰۰ عدد ماهیانه) ۵۹،۰۰۰ تومان
۱۲ گیگابایت
۴۰،۰۰۰ تومان
۱۷ گیگابایت ۴۵،۹۰۰ تومان

بسته ۱۲ گیگابایت ۳ ماهه به قیمت ۴۰ هزار تومان و بسته ۱۲ گیگابایت (ماهیانه ۴ گیگابایت) به همراه مکالمه و پیامک نامحدود درون شبکه و ۳۰۰ دقیقه مکالمه برون شبکه و ۳۰۰ پیامک برون شبکه به قیمت ۵۹ هزار تومان عرضه می‌شود. خرید بسته ۱۲ گیگابایت سه ماهه می‌تواند تمام نیاز شما را از اینترنت تا مکالمه و پیامک برطرف کند.

بسته ۱۰ گیگابایتی نیز به قیمت ۳۷۹۰۰ تومان و بسته ۸ گیگابایت با مکالمه نامحدود شاتل موبایلی به قیمت ۳۳۵۰۰ تومان ارائه می‌گردد. شما می‌توانید یک بسته ۶ گیگابایت سه ماهه به تنهایی یا همراه با اینترنت ثابت و مکالمه و پیامک نیز خریداری کنید.

بسته اینترنت موبایل ۶ ماهه شاتل موبایل

در گروه بسته‌های اینترنت موبایل ۶ ماهه شاتل موبایل، از بسته ۱۵ گیگابایت تا بسته ۶۰ گیگابایت یافت می‌شود. کمترین بسته به قیمت ۵۰ هزار تومان و بیشترین بسته به قیمت ۱۶۰ هزار تومان است.

بسته‌های اینترنت موبایل ۶ ماهه شاتل موبایل

۱۵ گیگابایت + ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی (هدیه) ۵۰،۰۰۰ تومان
۲۰ گیگابایت ۷۵،۰۰۰ تومان
۲۴ گیگابایت (ماهانه ۴ گیگابایت) ۷۹،۰۰۰ تومان
۲۸ گیگابایت ۹۰،۰۰۰ تومان
۶۰ گیگابایت ۱۶۰،۰۰۰ تومان

اگر طرفدار بسته‌های ۶ ماهه پر حجم باشید؛ باید یکی از بسته‌های ۲۸ گیگابایت یا ۶۰ گیگابایت را انتخاب کنید که به ترتیب ۹۰ هزار تومان و ۱۶۰ هزار تومان قیمت دارند. در مقابل بسته ۱۵ گیگابایت ۴ ماهه همراه اول و ایرانسل به قیمت ۶۲ هزار تومان، بسته ۲۸ گیگابایت شاتل موبایل به قیمت ۹۰ هزار تومان، اقتصادی به نظر می‌رسد.

اگر بسته‌های ۶ ماهه با حجم و هزینه کمتری می‌خواهید؛ باید یکی از بسته‌های ۲۴ گیگابایت (ماهیانه ۴ گیگابایت)، ۲۰ گیگابایت و ۱۵ گیگابایت را به قیمت‌های ۷۹ هزار تومان، ۷۵ هزار تومان و ۵۰ هزار تومان انتخاب کنید.

بسته اینترنت موبایل یک ساله شاتل موبایل

شاتل موبایل فقط یک بسته ۳۰ گیگابایت ۱ ساله به قیمت ۹۶ هزار تومان ارائه کرده است. ایرانسل و همراه اول، بسته‌های یک ساله خود را حذف کردند و فقط رایتل دو بسته ۵۰ و ۱۰۰ گیگابایت یک ساله به قیمت‌های ۱۲۵ هزار تومان و ۲۲۰ هزار تومان دارد.

به نظر می‌رسد؛ اپراتورهای تلفن همراه هیچ تمایلی به ارائه بسته‌های مدت‌دار یک ساله نداشته باشند و بسته‌های عرضه شده نیز با حداکثر قیمت ممکن برای هر گیگابایت ارائه شدند.

کاربران هم می‌توانند برای پرداخت هزینه کمتر و داشتن گیگابایت بیشتر، سراغ بسته‌های متنوع ۶ ماهه یا ۳ ماهه بروند تا اینکه یک بسته ۱ ساله را خریداری کنند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا