راهنمای خرید

بسته‌های رومینگ نوروزی ۱۴۰۳ ایرانسل

معرفی بسته‌های رومینگ برای کشورهای عراق، ترکیه، امارات و سایر کشورها

ایرانسل در آستانه نوروز ۱۴۰۳، از بسته‌های رومینگ خود برای کشورهای مختلف رونمایی کرد. ایرانسل برای کشورهای عراق، ترکیه و امارات بسته‌های رومینگ ویژه و مقرون‌به‌صرفه‌ای ارائه کرد که قابل استفاده همه مشترکین دائمی و اعتباری هستند.

مشترکان ایرانسل با فعال کردن بسته‌های رومینگ نوروزی ۱۴۰۳، می‌توانند با خیال آسوده به کشورهای مختلف سفر کنند و بدون نیاز به خرید سیم‌کارت خارجی و پرداخت هزینه، از خدمات اینترنت، مکالمه و پیامک برخوردار باشند.

بسته‌های رومینگ نوروزی ۱۴۰۳ ایرانسل فقط تا ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ قابل خریداری و رزرو هستند و به طور ویژه برای سفرهای نوروزی و ایام تعطیل ارائه شده‌اند.

بسته‌های رومینگ نوروزی ۱۴۰۳ کشور عراق

ایرانسل برای مسافران کشور عراق و سفر عتبات، ۵ بسته رومینگ نوروزی در نظر گرفته است که همگی از اپراتورهای «زین» و «آسیاسل» پشتیبانی می‌کنند و مسافران هیچ‌گونه مشکلی در استفاده از این بسته‌ها ندارند.

در این بسته‌های رومینگ، سه بسته ۷ روزه و دو بسته ۱۴ روزه مشاهده می‌شود که به ترتیب زیر هستند:

بسته‌های رومینگ نوروزی ۱۴۰۳ کشور عراق

بسته ۷ روزه ۲ گیگابایت اینترنت به همراه ۲۰ دقیقه مکالمه و ۲۰ پیامک، جذاب‌ترین بسته رومینگ نوروزی برای کشور عراق است که هزینه ۴۵۰ هزار تومانی برای فعال‌سازی دارد.

همچنین، بسته ۱۴ روزه به قیمت ۷۷۷ هزار تومان نیز برای افرادی است که می‌خواهند دو هفته در کشور عراق ساکن باشند و از ۷ گیگابایت اینترنت، ۷۰ دقیقه مکالمه و ۷۰ پیامک رومینگ سود ببرند.

بسته‌های رومینگ نوروزی ۱۴۰۳ کشور ترکیه

ایرانیان زیادی در ایام نوروز ۱۴۰۳ به شهرهای مختلف ترکیه سفر می‌کنند. با توجه به گران بودن سیم کارت و بسته اینترنت در کشور ترکیه، بسیاری از این مسافران، ترجیح می‌دهند یک بسته رومینگ از ایران فعال کنند.

مزیتش این است که در کل سفر، دیگر با خیالی آسوده مشغول استفاده از اینترنت باشند یا از طریق تماس تلفنی و پیامک با خانواده و اطرافیان در ارتباط باشند.

ایرانسل در نوروز ۱۴۰۳ برای مسافران ترکیه، باز هم ۵ بسته رومینگ ویژه تعریف کرده که با هر دو اپراتور Turkcell و Turktelecom سازگار هستند.

۴ بسته رومینگ اینترنت از ۱ گیگابایت تا ۷ گیگابایت و یک بسته مکالمه و پیامک به شرح زیر قابل فعال‌سازی است:

بسته‌های رومینگ نوروزی ۱۴۰۳ کشور ترکیه

برای افرادی که یک هفته در ترکیه اقامت دارند؛ فعال‌سازی بسته ۷ روزه ۳ گیگابایت اینترنت به قیمت ۲۸۰ هزار تومان مناسب است. اما افرادی که می‌خواهند دو هفته در سفر ترکیه باشند؛ باید بسته ۵ یا ۷ گیگابایت اینترنت را فعال کنند.

بسته‌های رومینگ نوروزی ۱۴۰۳ امارات و سایر کشورها

ایرانسل برای سایر کشورها از جمله کشور امارات نیز بسته‌های رومینگ با تخفیف ویژه در ایام نوروز ۱۴۰۳ ارائه کرده است که در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

بسته رومینگ ۱۴۰۳ سایر کشورها

در مجموع ۷ بسته رومینگ ارائه شده که که ۵ بسته ۷ روزه، ۱ بسته ۱۴ روزه و ۱ بسته ۳۰ روزه است و همگی برای مصرف اینترنت در نظر گرفته شده‌اند.

بسته‌های رومینگ ایرانسل برای امارات و کشورهای دیگر، گران‌تر از بسته‌های کشورهای عراق و ترکیه است.

فعال‌سازی بسته رومینگ ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳

مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل که می‌خواهند در خارج از کشور از بسته‌های رومینگ استفاده کنند؛ حتما باید ابتدا در داخل کشور کد دستوری #۱۱۱۱* را شماره‌گیری کنند تا رومینگ سیم کارت ایرانسل آن‌ها فعال شود.

افزون بر این، برای فعال‌سازی بسته‌های رومینگ نوروز ۱۴۰۳ ایرانسل باید کد دستوری #۳*۱۱۱۱* شماره‌گیری شود.

البته، مشترکان ایرانسل می‌توانند از طریق اپلیکیشن «ایرانسل من» یا وب‌سایت ایرانسل نیز اقدام به فعال‌سازی و رزرو بسته رومینگ کنند.

حتما توصیه می‌شود مسافران، هزینه اینترنت در کشور مقصد را ارزیابی و بعد نسبت به فعال‌سازی بسته رومینگ ایرانسل اقدام کنند. در برخی کشورها، خرید سیم کارت و بسته اینترنت به صرفه‌تر از رومینگ است.

راهنمای خرید بسته‌های اینترنت ایرانسل:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا