تخفیف‌های بازار شبکه

بهترین فرصت برای خرید یک مودم ۴G همراه خوب با قیمت ۱.۲۰۰ میلیون تومان

جشنواره چهارده سالگی دیجی‌کالا از امروز شده و بیش از یک میلیون جنس در آن با تخفیف‌های زیاد تا ۷۰ درصد به مدت دو روز به فروش می‌رسند.

سری به بخش محصولات شبکه این فروشگاه زدم و مانند همیشه خبر خاصی نیست. هزار جشنواره بزرگ و کوچک برگزار شود؛ قیمت‌های مودم‌ها و روترها هیچ تکانی نمی‌خورند.

جز چند مودم و روتر که ۷ الی ۸ درصد یا کمتر و بیشتر تخفیف خوردند؛ محصول دندان‌گیری پیدا نکردم جز مودم جی یو JMR541 که حدودا ۳۰ درصد تخفیف خورده است.

قبلا درباره مودم JMR541 نوشتم و آن را بررسی کردم. مودم فورجی قابل حمل نسبتا خوبی است و از کیفیت ساخت و امکانات رضایت‌بخشی برخوردار است.

یک مودم در رده LTE Cat 4 با سرعت حداکثری ۱۵۰ مگابیت و استاندارد وای‌فای تک بانده ۸۰۲.۱۱n و فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز که به طور همزمان می‌تواند از ۳۲ دستگاه متصل به وای‌فای پشتیبانی کند.

در امنیت شبکه به پروتکل‌ها و استانداردهای رمزنگاری WPA و WPA۲ به همراه کلید WPS مجهز است و یک مزیت بزرگ دیگر آن باتری  ۲۶۰۰ میلی‌امپرساعتی و درگاه شارژ microUSB  است.

تست‌های کاربران نشان می‌دهد نزدیک به ۷ ساعت دوام باتری دارد و ۳.۵ ساعت طول می‌کشد تا به طور کامل شارژ شود. همراه این مودم یک شارژر دیواری ۵ ولت و ۱ آمپری عرضه می‌شود.

خبر خوش بزرگ‌تر اینکه باتری این مودم قابل جدا شدن است و مودم بدون باتری و با اتصال مستقیم به برق شهری کار می‌کند. بنابراین، هنگامی که در خانه هستید؛ اصلا نیازی به باتری ندارید و می‌توانید باتری را از مودم خارج کنید.

از نظر آنتن‌دهی موبایل، سرعت اینترنت و کیفیت شبکه، عملکردی قابل قبول و رضایت‌بخش دارد. غالب کاربرانی که این مودم را تهیه کردند؛ از آنتن‌دهی بالای آن خبر دادند و اینکه با اینترنت همراه اول و ایرانسل می‌توان سرعت‌هایی تا ۳۰ مگابیت هم داشت. دلیل این کارایی خوب هم استفاده از پردازنده کوالکام MDM۹۲۰۷ است.

در کل برای مصارف دانش‌آموزی، دانشجویی، اینترنت همراه در سفر یا محل کار و دانشگاه یک مودم خوب است.

قیمت مودم جی یو JMR541 در روزهای عادی نزدیک به ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است ولی اکنون با ۳۰ درصد تخفیف به ۱.۱۷۰.۰۰۰ تومان رسیده است.

برای یک چنین مودمی، قیمت ۱.۲۰۰ میلیون تومان خوب است و یک فرصت ویژه برای اینکه صاحب مودم ۴G قابل حملی شوید و همه‌جا بتوانید به اینترنت پرسرعت خودتان وصل شوید.

لینک خرید مودم جی‌یو JMR541 با ۳۰ درصد تخفیف


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا