تخفیف‌های بازار شبکه

تخفیف ویژه: دوربین بی‌سیم نظارت کودک دی‌لینک DCS‑۸۲۵L

شاید شما هم دنبال خرید یک دوربین کودک باشید. با نصب دوربین کودک در اتاق نوزاد؛ ۲۴ ساعته و در داخل و بیرون از خانه می‌توانند نوزاد و کودک خود را زیرنظر بگیرید. 

در خواب، بیداری، در هنگام بازی، در هنگام غذا خوردن و کارهای دیگری که شاید برای کودک خطرناک باشند یا غیر ارادی انجام دهد. افزون بر این، دوربین‌های نظارت بر کودک فقط مراقب کودک شما نیستند و می‌توانند عوامل محیطی را هم زیرنظر بگیرند.

دوربین‌های نظارت کودک زیادی در بازار است ولی همه آن‌ها ویژگی‌های یک دوربین کامل را ندارند. دوربینی که مثلا ۵ لالایی پیش‌فرض ضبط شده داشته باشد؛ کیفیت تصاویری Full HD بدهد و به قابلیت دید در شب مجهز شود.

همین‌طور، در هنگام شنیدن صدای بلند کودک مثلا در حال گریه، سریعا هشدار دهد و مجهز به سنسور دماسنج و ال‌ای‌دی برای اطلاع‌رسانی در هنگام سرد یا گرم شدن بیش از اندازه اتاق باشد.

یک دوربین نظارت کودک کامل

دوربین دی‌لینک DCS-825L یک دوربین نظارت بر کودک کامل است. افزون بر اینکه تمام موارد بالا را دارد؛ می‌تواند در هنگام حرکت کودک به شما هشدار دهد؛ امکان صحبت و شنود صدای کودک را دارد و از اسلات کارت حافظه برای ضبظ تصاویر و ویدیوهای کودک سود می‌برد.

این دوربین از فناوری بی‌سیم وای‌فای ۸۰۲.۱۱n استفاده می‌کند و با اپ mydlink Baby که روی اندروید و iOS نصب می‌شود؛ شما در هر مکانی به راحتی با گوشی می‌توانید دوربین را چک کنید یا به گزینه‌های مدیریت و کنترل دوربین دسترسی داشته باشید.

یکی از مزایای بزرگ دوربین نظارتی DCS-825L، شکل و طراحی آن است. طوری طراحی شده که به دکوراسیون اتاق کودک ست شود و بتواند نمای زیبایی داشته باشد. چندین حلقه رنگی به طور پیش‌فرض روی این دوربین فعال هستند که زیبایی دستگاه را چند برابر می‌کنند.

فروشگاه ایزی مارکت این دوربین را با ۲۲ درصد تخفیف برای چند روز محدود به فروش می‌رساند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا