محصولات شبکه

دوربین بیرونی و وای‌فای پلاگ تی‌پی‌لینک با نام Kasa Smart وارد بازار شدند

شرکت تی‌پی‌لینک محصولات خانه هوشمند خود را با برند Kasa Smart وارد بازار می‌کند.

این شرکت اخیرا از یک دوربین امنیتی مناسب برای نصب در بیرون از خانه و فضای باز به همراه یک دستگاه اسمارت وای‌فای پلاگ (Smart Wi-Fi Plug) رونمایی کرده و آماده عرضه به بازار است.

دوربین Kasa Cam Outdoor Camera از استاندارد IP65 بهره می‌برد که امکان نصب و کار در هوای بارانی را به او می‌دهد. به علاوه، این دوربین قابلیت کار در دمای منفی چهار تا ۱۰۹ فارنهایت را دارد.

این دوربین تی‌پی‌لینک از زاویه دید ۱۳۰ درجه با تصویربرداری ۱۰۸۰p و دید در شب سود می‌برد. دید در شب این دروبین تا مسافت حدود ۱۰ متری را پوشش می‌دهد. 

کاربران امکان سفارشی‌سازی و تنظیمات ناحیه تحت پوشش دوربین را دارند و امکان استفاده از سنسورهای تشخیص حرکت وجود دارد. این دوربین تنظیماتی دارد که می‌تواند در هنگامی که یک حرکت و جنبش را تشخیص داد؛ به طور خودکار شروع به رکورد ویدیوی ۱۰۸۰p کند.

همین‌طور، سیستم صوتی این دوربین طوری برنامه‌ریزی شده است که با شنیدن اولین صدا شروع به ضبط و رکورد صدا و تصویر می‌کند. روی این دوربین از یک گیرنده صدای دو کاناله استفاده شده است. حساسیت صدای این دوربین بسیار زیاد است و می‌تواند صدای هشداری با قدرت 80db در فضا پخش کند.

امکان پیکربندی دوربین Kasa Cam Outdoor Camera برای رکورد تصاویر و ویدیوها روی فضای ذخیره‌سازی ابری به مدت دو روز رایگان وجود دارد. 

دامنه وسیعی از کاربردها برای وای‌فای پلاگ

تی‌پی‌لینک برای این دوربین یک اپلیکیشن Kasa Smart هم عرضه کرده است تا به راحتی و از راه دور تنظیمات این دستگاه مانند Amazon Spot و Fire TV یا Google Chromecast انجام شوند.

برند Kasa Smart همراه با دوربین بیرونی جدید خود از یک وای‌فای پلاگ بیرونی هم رونمایی کرده است تا کاربران به راحتی بتوانند دستگاه‌هایی مانند دوربین امنیتی مداربسته بیرونی را با این دستگاه کنترل و مدیریت کنند.

این وای‌فای پلاک با نام Kasa Smart Wi-Fi Plug دارای دو پریز برق است که اجازه می‌دهد دو دستگاه متصل به آن از راه دور و توسط اپلیکیشن مدیریت شوند. این اپلیکیشن امکان سازگاری دستگاه‌ها با بلندگوهای صوتی و دستیارهای دیجیتالی صوتی مانند آمازون الکسا، گوگل اسیستنت و مایکروسافت کورتانا را فراهم می‌کنند. 

امکان برنامه‌ریزی و چیدن سناریو برای روشن/خاموش شدن دستگاه‌های متصل به وای‌فای پلاگ نیز وجود دارد.

دوربین مداربسته بیرونی تی‌پی‌لینک با قیمت ۱۴۰ دلار و وای‌فای پلاگ Kasa Smart با قیمت ۴۰ دلار هم‌اکنون روی سایت آمازون قابل پیش‌خرید هستند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا