ذخیره‌ساز شبکه

ذخیره‌ساز تحت شبکه لسی با ظرفیت ۴ ترابایت و تخفیف ۲۰ هزار تومانی

لسی تجهیزات ذخیره‌سازی خانگی زیبا و منحصربه‌فردی می‌سازد و کاربران خاص خود را دارد. تجهیزات این شرکت بسیار ساده ولی در عوض کاربردی و باکیفیت هستند. مدل‌های CloudBox این شرکت برای کاربران خانگی طراحی و عرضه می‌شوند و در ظرفیت‌های مختلف وارد بازار شدند. 

ذخیره‌ساز شبکه 9000345EK ظرفیتی ۴ ترابایتی دارد که برای یک کاربر خانگی مناسب است و وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارد. یک درگاه اترنت LAN هزار مگابیتی و یک کشو برای جایگزاری هارددیسک ۳.۵ اینچی دارد ولی از قابلیت‌های RAID و Hot Swap پشتیبانی نمی‌کند. 

سرعت انتقال اطلاعات این NAS حدود ۶۰ مگابیت بر ثانیه است و از امکاناتی مانند UPnP و DLNA سود می‌برد. ده کاربر مختلف با ده رمزعبور می‌توانند به این دستگاه متصل شوند. سیستم ماشین زمان مک پشتیبانی می‌کند و ضد غبار و ضد خش است. شرکت لسی همراه با این NAS مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای پشتیبان‌گیری نیز به خریدار هدیه می‌دهد. 

نام محصول LaCie CloudBox 9000345EK
قیمت بازار ۸۸۹.۰۰۰  تومان
قیمت با تخفیف ۸۶۹.۰۰۰ تومان
خرید آنلاین دیجی‌کالا

 

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا