گالری عکس

گالری عکس: جدیدترین محصولات NAS کیونپ در نمایشگاه الکامپ

شاید تعجب کنید ولی شرکت کیونپ به طور مستقیم در نمایشگاه الکامپ امسال شرکت کرده و انواع محصولات جدید خود در حوزه‌های مختلف را به نمایش عمومی گذاشته است.

با حضور در غرفه کیونپ این شانس را دارید تا یک رک کامل از تجهیزات ذخیره‌سازی تمام فلش را از نزدیک مشاهده کنید. راه‌کاری جدید و بسیار پیشرفته‌ای که امروزه در سریع‌ترین مراکزداده استفاده می‌شود.

همین‌طور، انواع دستگاه‌های NAS خانگی، رده متوسط SMB و حرفه‌ای و گسترده را در انواع مدل‌های دسکتاپ و رک‌مانت به نمایش گذاشته شده‌اند. رک‌هایی با ۲ کشو، ۴ کشو، ۸ کشور و بیشتر که برخی هم هیبریدی هستند؛ یعنی هم از هارددیسک و هم SSD میزبانی می‌کنند.

به علاوه، در غرفه کیونپ می‌توانید با محصولات و راه‌کارهای دیگر این شرکت همانند روبات ویدیو کنفرانس AfoBot و NASbook جدید این شرکت آشنا شوید.

در این غرفه، شاهد کارت شبکه وای‌فای QNAP QWA-AC2600 هم هستیم که جدیدترین راه‌کار بی‌سیم این شرکت برای افزوده شدن به محصولات NAS است. این کارت شبکه از ۴ آنتن خارجی بی‌سیم بهره می‌برد و اجازه می‌دهد دستگاه‌های NAS حرفه‌ای و بسیار بزرگ به سریع‌ترین وای‌فای مجهز شوند.

در این مطلب مجالی نیست که درباره مشخصات و ویژگی‌های هریک از محصولات کیونپ صحبت کنیم اما از شما دعوت می‌کنیم با ما در غرفه کیونپ گشت‌وگذاری بزنید و این دستگاه‌های غول و با کلاس را به تماشا بنشینید:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا