آموزش

چگونه یک گیگابایت اینترنت رایگان از ایرانسل، همراه اول و رایتل بگیریم؟

وزیر ارتباطات در پیام ویدیویی خود به دلیل قطعی و محدودیت اینترنت طی یک هفته اخیر، وعده داد همه کاربران اپراتورهای موبایل می‌توانند یک گیگابایت اینترنت رایگان دریافت کنند.

شما این هدیه را به حساب دلجویی وزیر و اپراتورها از کاربران به خاطر قطعی بیش از ۸ روزه اینترنت بین‌الملل بگذارید.

البته، قرار است اپراتورها مدت زمان بسته‌های فعال شده کاربران را در زمان قطعی اینترنت به آن‌ها برگردانده و به مدت زمان بسته اینترنت بعدی اضافه کنند. اپراتورهای اینترنت ثابت هم روزهای قطعی اینترنت را به مدت زمان اعتبار قرارداد مشترکان اضافه خواهند کرد.

از اواخر روز جمعه و شروع روز شنبه شاهد وصل شدن اینترنت در بسیاری از مناطق و استان‌ها بودیم. البته، هنوز هم در برخی مناطق و استان‌های اینترنت ADSL رفع محدودیت نشده است یا اینکه اینترنت موبایل متصل نیست.

به هر حال، اگر اینترنت موبایل شما وصل شده است؛ با شماره‌گیری کد دستوری #۹۸* (ستاره ۹۸ مربع) می‌توانید هدیه یک گیگابایت اینترنت رایگان را در هر اپراتور دریافت کنید. از هر اپراتور موبایلی استفاده می‌کنید؛ این کد دستوری را شماره‌گیری و بسته اینترنت هدیه خود را فعال کنید.

اگرچه خسارت و زیانی که به برخی از مردم و کاربران در این قطعی اینترنت وارد شد؛ اصلا با یک گیگابایت اینترنت موبایل هدیه قابل جبران نیست و شاید هرگز هم جبران نشود ولی باز هم خوب است مدیران وزارت‌خانه ارتباطات و مدیران اپراتورها کمی ارزش برای مردم قائل شدند و با دادن این بسته اینترنت هدیه به زبان بی‌زبانی گفتند که به مردم زیان وارد شده است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا