آموزش

چگونه از همراه اول، ایرانسل و رایتل بسته‌های اینترنت هدیه چند ده گیگابایتی بگیریم؟

بسته‌های اینترنت موبایل گران شدند. فقط گرانی قیمت اینترنت نیست که دردسر شده؛ حجم بسته‌ها هم کاهش پیدا کرده است و مثلا در همراه اول و ایرانسل بسته اینترنت یک ماهه بیش از ۲ گیگابیت برای خرید نیست.

برخی از کاربران که تمام مصرف اینترنت آن‌ها از روی دیتای سیم‌کارت موبایل است؛ واقعا به مشکل برخورده و نمی‌توانند کارهای خود را انجام بدهند. شدیدا به حجم اینترنت نیاز دارند ولی باید برای هر گیگابیت اینترنت اضافی کلی پول بدهند.

اما زیاد نگران نباشید و غصه نخورید؛ هنوز ترفندهایی برای دور زدن تصمیم گرانی و حذف بسته‌های اینترنت اپراتورها هست.

ما قبلا یاد دادیم چگونه بسته‌های اینترنت حذف شده و طولانی‌مدت همراه اول و ایرانسل را با همان قیمت‌های گذشته خریداری کنید. حتما این مقاله را بخوانید و به جای مراجعه به اپلیکیشن‌های این اپراتورها یا گرفتن کدهای دستوری برای خرید و تمدید بسته‌های اینترنت، از سایت‌های آن‌ها بسته‌های دلخواه خود را خریداری کنید تا به‌صرفه‌تر باشد.

اما باز هم روش‌هایی برای استفاده از بسته‌های اینترنت حجم‌دار آن هم رایگان و هدیه وجود دارد. هر سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و مبین‌نت به ازای برخی کارها به شما بسته‌های اینترنت رایگانی هدیه می‌دهند که اتفاقا حجم آن‌ها هم زیاد و غالبا چند ده گیگابایت است.

با ما همراه باشید تا برخی از این روش‌ها را مرور کنیم:

همراه اول

۱- یک سیم‌کارت اعتباری بگیر؛ ۲۴ گیگابایت اینترنت هدیه ببر

همراه اول در یک طرح، هر کاربری یک سیم‌کارت اعتباری خریداری کرده و فعال‌سازی کند؛ ۲۴ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد. البته، همه ۲۴ گیگابایت اینترنت را نمی‌شود در یک ماه مصرف کرد و هر ماه ۴ گیگابایت اینترنت رایگان برای آن سیم‌کارت فعال می‌شود تا در مدت ۶ ماه کل ۲۴ گیگابایت اینترنت مصرف شود.

۲- یک سیم‌کارت دائمی بگیر؛ ۳۰ گیگابایت اینترنت هدیه ببر

اگر سیم‌کارت دائمی همراه اول را در طرح تابستان ۹۹ با ۴۰ درصد تخفیف بگیرید؛ یک بسته اینترنت ۳۰ گیگابایت ۳۰ روزه نیز برای شما فعال می‌شود. این اینترنت به جز بسته خوش‌آمدگویی سیم‌کارت است.

ایرانسل

۱- اپلیکیشن «ایرانسل من» را نصب کنید؛ ۵۰ گیگابایت هدیه بگیرید

اگر ایرانسلی هستید یا به تازگی سیم‌کارت ایرانسلی خریداری کردید یا چند سیم‌کارت ایرانسل دارید؛ هدیه‌ای بهتر و بیشتر از ۵۰ گیگابایت اینترنت یک روزه سراغ دارید؟

می‌توانید تمام فیلم‌های یک ماه خود را دانلود کنید و کلی کار دیگر با آن انجام بدهید. کافی است برای هر سیم‌کارت، اپلیکیشن «ایرانسل من» را نصب و فعال‌سازی کنید.

۲- دوستان خود را در اپلیکیشن «ایرانسل من» دعوت کنید؛ ۵۰ گیگابایت هدیه بگیرید

از طریق برنامه «ایرانسل من» یک دعوت‌نامه برای دوست خود بفرستید تا او هم این نرم‌افزار را نصب کند. بعد هر دوی شما بسته اینترنت هدیه ۵۰ گیگابایت یک روزه خواهید گرفت.

۳- سیم‌کارت اعتباری خود را دائمی کنید؛ ۳۰ گیگابایت اینترنت هدیه بگیرید

هزینه تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی ۵۰ هزار تومان است ولی علاوه بر مزایای زیادی که دارد؛ به شما ۳۰ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی ۳۰ روزه، شش ماه مکالمه نیم بها درون شبکه و ۵ گیگابایت اینترنت رایگان برای ۵ ماه هدیه داده می‌شود.

۴- اطلاعات اینترنت ثابت TD-LTE خود را ویرایش کنید؛ ۵ گیگابایت هدیه بگیرید

وارد سایت ایرانسل شوید و فرم نشان داده شده را پر کنید تا بسته اینترنت ۵ گیگابایت هدیه TD-LTE برای شما فعال شود.

رایتل

۱- با معرفی دوستت به رایتل، ۱۰ گیگابایت اینترنت هدیه بگیر

اگر یک دوست خودتان را رایتلی کنید؛ هدیه‌های جالبی برای شما در نظر گرفته شده است. ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان یا مکالمه رایگان با رایتلی‌ها و گرفتن امتیاز!

برای اینکه بفهمید چگونه باید یک دوست خود را رایتلی کنید و ۱۰ گیگابایت اینترنت هدیه بگیرید؛ به سایت رایتل مراجعه کنید.

۲- در طرح تامین اجتماعی رایتل ثبت‌نام کنید؛ سیم‌کارت رایگان و ۲۴ گیگابایت اینترنت هدیه بگیرید

مدت‌ها است رایتل طرح تامین اجتماعی را دارد و به هر فردی که کد بیمه تامین اجتماعی خود را وارد سایت کند؛ یک سیم‌کارت و اینترنت هدیه رایگان می‌دهد.

البته اینترنت هدیه آن زیاد نیست. برای شروع روی سیم‌کارت ۵۰۰ مگابایت اینترنت ۳۰ روزه است ولی در ادامه هر ماه با خرید یک بسته اینترنت، ۲ گیگابایت اینترنت هدیه هم شامل شما می‌شود. 

اگر شما خواننده عزیز، روش‌های دیگری برای گرفتن بسته‌های اینترنت رایگان حجم بالا دارید؛ روی این مقاله برای ما و دیگر کاربران کامنت بگذارید تا همه بتوانیم به راحتی از اینترنت موبایل با هزینه کمتر استفاده کنیم.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

یک دیدگاه

  1. یه راهکار دیگه اینه که اول یه سیم کارت ایرانسل تهیه کنید بعد بهتون هدیه میده بعد گرفتن تمام بسته های هدیه اون رو به همراه اول تبدیل یا ترابرد کنید اون موقع هم بالای ۱۰ گیگ نت هدیه میده بعد هم چون ب همراه اول پیوستیت دوباره تا ۲۰ گیگ میتونید نت رایگان بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا