آموزش

ترفندی ساده برای خرید تا ۴۰ درصد ارزان تر بسته‌های اینترنت همراه اول

با طرح همراهی، می‌توانید بسته مکالمه تا ۹۰ درصد تخفیف بخرید

کاربران زیادی دنبال روش‌های خرید ارزان تر بسته‌های اینترنت هستند. از ابتدای سال ۱۴۰۱ نیز مسئله خرید بسته‌های اینترنت با حجم بالاتر، به دغدغه‌های مردم اضافه شد.

همراه اول و ایرانسل، هر دو اجازه نمی‌دهند به طور عادی، بسته اینترنت موبایل ماهیانه‌ای با حجم بالاتر از ۷ الی ۸ گیگابایت خرید کنید. مثلا، اگر شما در ماه ۳۰ گیگابایت مصرف اینترنت دارید؛ باید ۴ بار بسته ۷ گیگابایت همراه اول را خریداری کنید.

اما با کمی تیزهوشی و کنجکاوی، می‌توانید ترفندهایی استفاده کنید تا هم بسته‌های اینترنت با حجم بالاتر برای خودتان بخرید؛ هم پول کمتر بپردازید.

مثلا، طرح اینترنت همراهی اپراتور همراه اول، به شما اجازه می‌دهد تا ۴۰ درصد پول کمتری برای خرید و رزرو یک بسته اینترنت عادی بپردازید.

بسته‌های پیشنهادی طرح اینترنت همراهی، کاملا اختصاصی شما هستند و فقط به شما پیشنهاد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بسته اینترنت همراه اول در سال ۱۴۰۱

همراه اول، برساسا میزان مصرف اینترنت شما در ماه‌های گذشته و خرید بسته‌های اینترنتی که در گذشته داشتید؛ چندین بسته اینترنت همراهی به شما معرفی می‌کند.

برخی از این بسته‌های پیشنهادی که معمولا حجم بالایی، مثلا ۲۰ گیگابایت و ۳۰ گیگابایت دارند؛ تا ۴۰ درصد ارزان تر از بسته‌های اینترنت عادی هستند.

نحوه خرید بسته اینترنت طرح همراهی

۱- کد دستوری  #۲۱۱*۱۰۰۰* را شماره‌گیری کنید (می‌توانید کد #۱۰۰۰* را هم شماره‌گیری کرده و بعد گزینه «اینترنت ویژه» را انتخاب کنید.

۲- بسته‌های پیشنهادی طرح اینترنت همراهی ویژه خودتان را مشاهده خواهید کرد. شماره بسته مورد درخواست را وارد و تایید کنید.

بیشتر بخوانید: کد اینترنت ساعتی ایرانسل، همراه اول، شاتل موبایل و رایتل

۳- این بسته برای شما خریداری و رزرو می‌شود. برای استعلام درباره خرید این بسته و اطمینان از فعال شدن آن، می‌تواند کد دستوری #۲۱۰*۱۰۰۰* را شماره‌گیری کنید. نتیجه از طریق پیامک به شما اعلام می‌شود.

۴- اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید؛ می‌توانید کد دستوری #۹*۱۰۰۰* را شماره‌گیری کنید.

خرید بسته اینترنت همراهی

گفتنی است می‌توانید از کد دستوری #۶۲*۱۰۰* برای خرید و فعال‌سازی بسته اینترنت همراهی و کد دستوری #۱۰*۱۰۰* برای استعلام بسته فعال استفاده کنید.

نحوه خرید بسته مکالمه و پیامک همراهی

طرح همراهی اپراتور همراه اول فقط مختص بسته‌های اینترنت نیست و برای خرید بسته‌های مکالمه تا ۹۰ درصد تخفیف نیز قابل استفاده است.

خرید بسته مکالمه همراه اول

کافی است کد دستوری #۱۱*۱۰۰۰* را شماره‌گیری کنید و بعد بسته پیشنهادی خود را انتخاب و خریدتان را تایید کنید.

همین‌طور، می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری #۴۱*۱۰۰۰* بسته پیامک همراهی خود را فعال و مشاهده کنید.

خرید بسته پیامکی همراهی

چند نکته مهم:

۱- دوباره تاکید می‌کنیم که بسته‌های پیشنهادی طرح اینترنت همراهی و مکالمه همراهی، مختص هر فرد بوده و براساس میزان مصرف اینترنت یا دقایق مکالمه او، پیشنهاد داده می‌شوند. ممکن است دو نفر، همزمان سراغ خرید بسته اینترنت همراهی بروند ولی پیشنهادهای متفاوتی بگیرند.

بیشتر بخوانید: ۴ روش مشاهده باقیمانده حجم بسته اینترنت همراه اول

 

۲- هر مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می‌تواند طی یک ماه، حداکثر سه بار بسته‌های پیامک همراهی را فعال کند. همین‌طور، بسته‌های پیامک همراهی، قابل رزرو شدن نیستند.

۳- برای استفاده از طرح همراهی باید حداقل یک سال از زمان فعال‌سازی سیم کارت مشتری گذشته باشد.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا