اخبار ایراناخبار ایران و جهان

مبین‌نت مودم TD-LTE را ۷۰ هزار تومان ارزان کرد

شرکت مبین‌نت خبر داد در یک طرح ویژه؛ افرادی که برای سرویس اینترنت ثابت TD-LTE ثبت‌نام کنند؛ می‌توانند مودم TD-LTE را ۷۰ هزار تومان ارزان‌تر خریداری کنند. 

قیمت حالت عادی مودم TD-LTE مبین‌نت ۲۰۰ هزار تومان است که در این طرح ویژه ۱۳۰ هزار تومان فروخته خواهد شد. به علاوه، خریداران این مودم می‌توانند از یک سیم‌کارت هدیه و ۱۰ گیگابایت حجم اینترنت روزانه و ۱۰ گیگابایت حجم اینترنت شبانه به طور رایگان استفاده کنند. 

مبین‌نت چند ماهی می‌شود که عرضه سرویس اینترنت ثابت پرسرعت TD-LTE خود را برای شهرهای مختلف ایران شروع کرده است. سرعت این سرویس از ۴ مگابیت تا ۴۰ مگابیت است و جزو سریع‌ترین سرویس‌های اینترنت فعلی در ایران و دنیا محسوب می‌شود. 

تا کنون شهرهای تهران، ری، کرج، مشهد، کیش، ارومیه، قم، اهواز، گرگان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، رشت و شهر لواسان زیر پوشش اینترنت ثابت TD-LTE مبین‌نت رفتند و به تدریج شهرهای دیگر نیز اضافه خواهند شد. کاربران برای استفاده از این سرویس ابتدا باید مودم TD-LTE مبین‌نت را تهیه کنند. مبین‌نت در طرح‌های مختلف ضمن تخفیف و کاهش قیمت تعرفه‌ها و مودم؛ امکان جابه‌جایی و تعویض مودم‌های وایمکس با TD-LTE را برای سهولت و رفاه مشتریانش فراهم می‌کند. 

برای اطلاعات بیشتر درباره این طرح ویژه و خرید مودم TD-LTE به وب‌سایت مبین‌نت مراجعه کنید یا با شماره تلفن ۱۵۷۵ تماس بگیرید. 

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا