اخبار ایران

هدیه‌های شاتل به مشتریان ADSL برای جبران قطعی اینترنت

شرکت شاتل هم به جبران قطعی اینترنت در روزهای اخیر، بسته‌های جبرانی برای مشترکان اینترنت پرسرعت ADSL خود در نظر گرفته است.

در یک هفته اخیر، اینترنت همه ایران با اختلال و قطعی، محدودیت‌های دسترسی به اینترنت بین‌الملل و مشکلات دیگری روبرو بوده و نارضایتی مردم و مشترکان اینترنت را در پی داشت.

اکنون، هریک از سرویس‌دهنده‌های اینترنت در صدد هستند به نوعی این نارضایتی ناخواسته مشتریان را فرو بنشانند و کمی از آن‌ها دلجویی کنند. اپراتورهای موبایل با دادن یک گیگابایت اینترنت هدیه به همه مشترکان و مخابرات با افزودن ۱۰ روز به تاریخ قرارداد مشترکان دنبال تقدیر و تشکر از کاربران‌شان رفتند.

گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات شاتل هم یک بسته‌ ۳ روز اشتراک رایگان نماوا (سرویس آنلاین تماشای فیلم و سریال) و ۱۰ روز اشتراک رایگان اینترنت را برای جبران مشکلات پیش‌آمده به کاربران خود اختصاص داده است.

به گفته روابط عمومی شاتل، این هدیه برای تمام کاربران شاتل که به‌دنبال اختلالات سراسری در روزهای گذشته با قطعی سرویس روبه‌رو شده‌اند؛ از طریق کد هدیه‌ای که در قالب یک پیامک به دست‌شان رسیده، قابل استفاده خواهد بود.

مشترکان شاتل می‌توانند به پیامک‌های دریافتی خود مراجعه کنند تا جزئیات بیشتری از هدیه‌ها و بسته‌های جبرانی این شرکت کسب کرده و همین‌طور در سایت و صفحات اجتماعی این اپراتور به دنبال راهنماهای استفاده از این بسته‌ها باشند.

گفتنی است شرکت شاتل موبایل هم پیش‌تر، بسته‌های اینترنت موبایل هدیه‌ای برای مشترکان خود در نظر گرفته است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

یک دیدگاه

  1. شاتل اینو برای دوره بعد منظور می کنه! خب حجم من واسه همون دوره بوده الان به چه دردم می خوره آخه من روی همون دوره قبلیم میخوامش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا