اخبار ایران

مخابرات به جبران قطعی اینترنت، ۱۰ روز به مدت اعتبار قرارداد مشترکان افزود

مدیرعامل مخابرات اعلام کرد مانده FUP مشترکان به ماه بعد منتقل می‌شود و ۱۰ روز نیز به مدت اعتبار تاریخ قرارداد تمام مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات افزوده خواهد شد.

پس از قطعی و اعمال محدودیت‌های دسترسی به اینترنت از هفته گذشته و در پی اعلام طرح سهمیه‌بندی بنزین، امروز سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات گفت:

«در چند روز گذشته اختلالاتی در حوزه اینترنت وجود داشت  و مشترکان ما در این رابطه متضرر شدند. ما برای آنکه بتوانیم بخشی از این ضرر و زیان پیش آمده برای مشترکان را جبران کنیم، اقداماتی انجام دادیم.»

مدیرعامل مخابرات از جمله اقدامات انجام شده را انتقال مانده FUP مشترکان به ماه بعد و تمدید ۱۰ روزه اعتبار قرارداد آن‌ها اعلام کرد:

«همواره در صورتی که مشترکان از حجم مصرف منصفانه خود تا پایان ماه استفاده نکنند، FUP آن‌ها صفر می‌شود، اما در این شرایط برای اینکه مشترکان متضرر نشوند، مانده FUP آنها را به ماه جاری انتقال دادیم تا بتوانند از باقیمانده حجم خود در این ما هم استفاده کنند. همچنین ۱۰ روز به مدت اعتبار قرارداد تمام مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات افزوده می‌شود.»

گفتنی است وزیر ارتباطات به اپراتورهای موبایل نیز دستور داده است حجم و مدت اعتبار مصرفی بسته‌های کاربرانی که اینترنت‌شان قطع بوده؛ دوباره به آن‌ها بازگردانده شود.

با قطع دسترسی به اینترنت بین‌الملل و محدودیت‌هایی که برای استفاده از نت توسط کاربران ایرانی در هفته گذشتته اعمال شد؛ بسیاری از کاربران متضرر شدند و اکنون شرکت‌های سرویس‌دهنده اینترنت در پی جبران این خسارت‌ها هستند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا