اخبار ایران

تمدید مهلت استفاده از بسته اینترنت رایگان ۱۰۰ گیگابایت

برخی شرکت‌های اپراتور اینترنتی، مهلت استفاده از بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان خود را تا هفته اول فروردین ماه ۹۹ تمدید کردند.

امروز، وزیر ارتباطات ابتدا در توییتی اعلام کرد شرکت‌های مخابرات ایران، آسیاتک، های‌وب و پارس آنلاین هدیه‌های ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت خانگی خود را تا هفتم فروردین ماه تمدید کردند.

ساعتی بعد، محمد جواد آذری جهرمی در توییت دیگری اعلام کرد اپراتور ایرانسل هم بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت TD-LTE خود را تا هفته اول فروردین ماه ۹۹ تمدید کرده است.

این فرصتی به آن دسته از کاربرانی است که به هر دلیلی از جمله کندی اینترنت نتوانستند از بسته اینترنت هدیه خود استفاده کنند.

هدف دوم این تمدید مهلت استفاده، در خانه ماندن مردم و سرگرم شدن آن‌ها با اینترنت برای جلوگیری از تردد غیرضروری در سطح شهر و همین‌طور مسافرت‌های برون شهری است.

روز ۱۸ اسفندماه بود که بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت به مشترکان هدیه داده شد ولی به یک باره ترافیک اینترنت ۱۰۰ درصد افزایش یافت و بسیاری از کاربران به خاطر کندی اینترنت نتوانستند از این حجم استفاده کنند.

گزارش‌های متعدد زیادی از کاربران به دست وزارت ارتباطات رسیده است و اکنون آن‌ها تصمیم گرفتند این مهلت استفاده از این هدیه را تمدید کنند. ما در این گزارش، برخی نظرات کاربران درباره اینترنت آخر سال و بسته اینترنتی ۱۰۰ گیگابایت را منعکس کردیم.

وزیر ارتباطات دیروز هم از یک بسته اینترنتی ۲۰ گیگابایت رایگان برای معلمان پرده‌برداری کرد تا بتوانند آموزش‌های مجازی خود را برای دانش‌آموزان داشته باشند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫2 دیدگاه ها

  1. علاوه بر اینکه که اینترنت کند شد
    و راحت میشه تشخیص داد ایرانسل اینترنت TD-LTE را روی سرعت ۴ مگابيت بر ثانیه قفل کرده و هیچ وقت بالا تر از آن نمیره
    در ساعات مختلف شبانه روز با سایت
    https://www.speedtest.net
    تست کردم همیشه سرعت همینه، معلومه که روی ۴ سرعت دانلود TD-LTE را بستند

  2. دقیقا سرعت را روی ۴ مگابیت بستند . زنگ زدم‌گفتم این بسته را حذف کن گفت نمیشه بسته که فعال شده را نمیشه حذف کرد . بهش گفتم‌سرعتش پایینه گفت مال افزایش مصرف کنندست . بهش گفتم غیر ممکنه چون همیشه سرعتش یه جوره . خلاصه جواب سر بالا میداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا