اخبار ایران

تخفیف‌های ویژه مبین‌نت برای مشترکان وایمکس و TD-LTE در الکامپ

مطابق هر سال؛ شرکت مخابراتی مبین‌نت با برنامه‌ها و تخفیف‌های ویژه‌ای راهی نمایشگاه الکامپ شده است. امسال، هم مشترکان اینترنت وایمکس و هم اینترنت ثابت و پرسرعت TD-LTE می‌توانند از تخفیف‌های ویژه و هدیه‌های حجمی اینترنت در الکامپ ۲۳ بهره ببرند. 

به گزارش روابط عمومی شرکت مبین‌نت؛ در نمایشگاه الکامپ امسال مشترکینی که بخواهند از سرویس وایمکس به سرویس TD-LTE ارتقا دهند؛ می‌توانند مودم خود را تعویض کرده و فقط ۵۰ هزار تومان برای دریافت اینترنت TD-LTE بپردازند. در شرایط عادی؛ هزینه مودم TD-LTE مبین‌نت حدود ۲۰۰ هزار تومان است. 

مشترکین جدید اینترنت TD-LTE نیز می‌توانند با هزینه‌ای ۱۵۰ هزار تومانی در نمایشگاه الکامپ صاحب یک اینترنت پرسرعت شوند. مبین‌نت در اطلاعیه خود درباره مشترکین وایمکس هم گفته است؛ مطابق دوره‌های قبلی طرح پاسداشت مشترکین وایمکس مبین‌نت نیز در قالب اهدای پین‌شارژهای رایگان و ثبت‌نام طرح ویژه‌ی یک‌ماهه به‌همراه ۲۰ گیگابایت حجم و به مبلغ ۱۵ هزار تومان انجام می‌شود.

قرعه‌کشی‌های روزانه و ارایه خدمات میزبانی و سرور با تخفیف‌های ویژه از دیگر برنامه‌های مبین‌نت در الکامپ امسال هستند. شرکت مبین‌نت در این نمایشگاه یک غرفه اصلی در سالن ۴۴ (خلیج‌فارس) و چندین غرفه جانبی در سالن‌های ۴۱، ۶، B۳۱ و A۳۸ دارد. 

بیست‌وسومین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ۳۰ تیرماه تا ۲ مردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و بسیاری از شرکت‌های فعال در صنعت ICT با هدف معرفی محصولات و خدمات خود در این نمایشگاه حاضر می‌شوند.

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا