اخبار ایران

مشترکان شاتل موبایل می‌توانند از IP استاتیک برای اینترنت موبایل استفاده کنند

مدتی است اپراتور شاتل موبایل اقدام به عرضه سیم‌کارت‌های هوشمند کرده است که از یک سری قابلیت‌ها و امکانات هوشمند برخوردار هستند.

این سیم‌کارت‌ها از یک زیرساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی برخوردار بوده و قابلیت‌هایی نظیر اتصال خودکار به سریع‌ترین شبکه در هر منطقه و بهره‌گیری از بهترین پوشش‌دهی شبکه موبایل را دارند.

اکنون، شاتل موبایل اعلام کرده روی این سیم‌کارت‌های هوشمند قابلیت تخصیص IP استاتیک نیز فراهم شده است. 

آی‌پی استاتیک اجازه می‌دهد شما با گوشی تلفن همراه خود با یک شماره آدرس IP منحصربه‌فرد و غیرقابل تغییر روی بستر اینترنت موبایل به سایت‌ها و سرویس‌های آنلاین متصل شوید.

همان‌طور که می‌دانید؛ در حالت عادی هر زمان که ما به اینترنت وصل می‌شویم؛ یک آدرس IP به گوشی اختصاص داده می‌شود ولی در IP استاتیک برای همیشه آدرس ما ثابت و منحصربه‌فرد خواهد بود.

بسیاری از کسب‌وکارها، شرکت‌های تجاری، سازمان‌ها و نهادها یا کاربران خاص نیاز به IP استاتیک برای ورود به سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های مشخصی دارند.

تا کنون از راهکارهای مختلفی برای این منظور استفاده می‌شود ولی اینک می‌توان با سرویس جدید شاتل موبایل به راحتی برای سیم کارت هوشمند خود یک آدرس IP استاتیک بگیرید تا همیشه هویت شما مشخص و ثابت و تایید شده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت شاتل موبایل مراجعه کنید یا با شماره تلفن همراه ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا