اخبار ایران

بسته‌های اینترنت ویژه شاتل موبایل برای دوران قرنطینه

ایران برای دو هفته وارد قرنطینه شده است و بسیاری از مردم خانه‌نشین شده‌اند. بهترین فرصت برای شرکت‌های اینترنتی است تا با ارائه بسته‌های تخفیف‌دار، مردم را تشویق به ماندن در خانه کنند.

شاتل موبایل برای این دوران قرنطینه یک بسته اینترنت ویژه در نظر گرفته است. این طرح از امروز آغاز شده و تا ۱۵ آذرماه، پایان محدودیت‌های قرنطینه‌ای جدید ادامه خواهد داشت. مشترکان شاتل موبایل می‌توانند بسته‌های اینترنت جدید ۳G و ۴G با قیمت‌های ویژه خریداری و استفاده کنند.

نام این طرح شاتل موبایل «بسته آغازین در خانه بمانیم» است و بدون افزایش قیمت، ترافیک اینترنت بیشتری دراختیار مشترکین جدید سیم‌کارت‌ها قرار می‌دهد. این بسته آغازین شامل ۱.۵ گیگابایت هدیه می‌شود و ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی و ۱۰۰ دقیقه مکالمه برون شهری به همراه پیامک نامحدود یک ماهه را دارد. قیمت این بسته ۲۴ هزار تومان است.

۴ بسته افزایشی اینترنت ویژه نیز برای مشترکین جدید و قدیمی این اپراتور در نظر گرفته شده است که قیمت‌هایی پایین‌تر از روزهای عادی دارند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت، می‌توانند به وب‌سایت shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا