اخبار ایران

مصرف دیتای ایرانسل رکورد زد: ۱۳.۲۱ پتابایت در یک روز

ایرانسل از ثبت یک رکورد جدید مصرف دیتای روزانه در ایران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی این اپراتور، با بررسی رفتار مصرف مشترکان شبکه اینترنت پرسرعت ایرانسل در دوره یک ماهه از ۱۷ آذر تا ۱۷ دی ۱۳۹۹، مشخص می‌شود بالاترین مصرف دیتا در این شبکه، در روز شنبه ۲۹ آذر ۹۹، با گذر از مرز ۱۳.۲۱ پتابایت رقم خورده است. همچنین در بازه زمانی ۱۷ آذرماه ۹۹ تا ۱۷ دی‌ماه ۹۹، میانگین مصرف روزانه دیتا در شبکه ایرانسل ۱۲.۶۴ پتابایت بوده است.

قطعا تغییر الگوی مصرف اینترنت کاربران بر اثر شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌های ترددی، تعطیلی مشاغل، دانش‌گاه‌ها و مدارس، قرنطینه‌ها و دورکاری باعث ثبت این رکورد جدید در مصرف دیتای روزانه شده است.

در دوره یک ماهه اشاره شده شاهد انواع تعطیلی‌ها و اعمال محدودیت‌های کرونایی بودیم و مردم ناچار شدند از راه دور و اینترنت بسیاری از کارهای خود را انجام دهند یا به سرگرمی‌های آنلاین پناه ببرند.

همین‌طور، شنبه ۲۹ آذرماه یک روز ویژه برای اینترنت کل کشور بود. همه اپراتورها سعی کردند با دادن انواع بسته‌های اینترنت ویژه شب یلدا، مردم را تشویق به ماندن در خانه و برگزاری مراسمات ویژه این شب به صورت آنلاین کنند. قطعا ایرانسل با دادن بسته‌های اینترنت رایگان به کاربران در این روز توانسته رکورد مصرف دیتای روزانه خود را بکشند.

ایرانسل پیش‌تر اعلام کرده بود مصرف دیتای روزانه آن‌ها به طور میانگین ۱۰ پتابایت است که در گزارش جدید به ۱۲.۶۴ پتابایت افزایش یافته است. پیش‌تر، گزارش دادیم بیشترین ترافیک مصرف دیتای روزانه با ۱۲ پتابایت دست همراه اول است.

گزارش اخیر ایرانسل نشان می‌دهد ضمن اینکه رکورد مصرف دیتای روزانه ایران را شکسته است؛ اکنون صاحب بیشترین مصرف دیتا در یک روز است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا