اخبار ایران

مبین‌نت از طرح‌های ورودی پرحجم اینترنت TD-LTE با مودم هواوی B612 امانی رونمایی کرد

مبین‌نت در طرح‌های ورودی پرو و پرو حرفه‌ای جدید؛ هم حجم بسته‌های اینترنت را افزایش داده و هم مودم هواوی B612 را به صورت امانی به کاربر تحویل می‌دهد.

طرح‌های ورودی مبین‌نت، بسته‌های اینترنتی هستند که مشترکان جدید می‌توانند انتخاب کنند. معمولا شرکت‌های اینترنتی برای بسته‌های اینترنت ورودی، حجم‌های بیشتری در نظر می‌گیرند.

در جدیدترین طرح‌های ورودی اینترنت TD-LTE مبین‌نت، شاهد سه بسته ۳۰۰ گیگابایت سه ماهه، ۵۰۰ گیگابایت شش ماهه و ۷۰۰ گیگابایت یک ساله هستیم:

بسته ۳۰۰ گیگابایت ۳ ماهه به همراه مودم TD-LTE هواوی قیمت ۲.۱۹۹.۰۰۰ تومان

بسته ۵۰۰ گیگابایت ۶ ماهه به همراه مودم TD-LTE هواوی قیمت ۲.۳۹۹.۰۰۰ تومان

بسته ۷۰۰ گیگابایت ۱۲ ماهه به همراه مودم TD-LTE هواوی قیمت ۲.۶۹۹.۰۰۰ تومان

مبین‌نت تاکید می‌کند همراه با همه این طرح‌ها مودم هواوی B612 و سیم‌کارت اینترنت ارائه می‌شود. از قیمت گفته شده برای هر بسته، مبلغ ۱.۷ میلیون تومان به عنوان ودیعه مودم دریافت می‌شود.

اگر تا ۵ سال، مشتری مبین‌نت بخواهد سرویس اینترنت TD-LTE خود را پس بدهد؛ این پول ودیعه به کاربر عودت خواهد شد ولی پس از ۵ سال، مودم به تملک مشتری درمی‌آید.

مبین‌نت می‌گوید این طرح‌ها همان‌طور که از نام‌شان مشخص است؛ برای افراد پرمصرف و حرفه‌ای اینترنت هستند. افرادی که نیاز به حجم اینترنت بالا دارند و همین‌طور مودم قوی‌تری استفاده می‌کنند.

مبین‌نت، طرح‌های ورودی ارزان‌تر، با حجم کمتر و اقتصادی‌تری با حجم‌های ۲۰۰، ۴۰۰ و ۶۰۰ گیگابایت دارد که البته با مودم TD-LTE دیگری قابل انتخاب و خریداری هستند.

برای مشاهده طرح‌های ورودی اینترنت تی‌دی‌ال‌تی مبین‌نت به صفحه طرح‌ها و تعرفه‌های TD-LTE این شرکت مراجعه کنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا