اخبار ایران

جزئیات ثبت‌نام ۶۰ گیگابایت اینترنت هدیه ویژه دانشجویان و طلاب

وزیر ارتباطات در اکانت اینستاگرامی خود خبر از هدیه بسته اینترنت ۶۰ گیگابایتی به دانشجویان و طلاب داد.

محمدجواد آذری جهرمی، گفت: «با توجه به شکایات متعددی که از شما دریافت کرده بودیم، نحوه تخصیص یارانه آموزش مجازی در ترم دوم تغییر کرد.»

وزیر ارتباطات می‌گوید با مشورت‌های صورت گرفته با وزارت علوم، قرار شده به جای رایگان کردن ترافیک اینترنت سایت‌های دانشگاهی، بسته اینترنت هدیه به دانشجویان و طلاب تعلق بگیرد.

محمدجواد آذری جهرمی اعتراف می‌کند دانشجویان در آموزش مجازی با مشکلات و محدودیت‌هایی روبرو هستند و نیاز دارند در ایام کرونا به آن‌ها توجه ویژه شود.

دانشجویان و طلاب می‌توانند وارد سایت ICTGIFT.IR شده و برای دریافت بسته اینترنت رایگان ۶۰ گیگابیت ثبت‌نام کنند. مدت زمان ثبت‌نام برای دریافت این بسته فقط دو هفته است و به گفته وزیر ارتباطات تمدید نخواهد شد.

مدت زمان استفاده از این بسته اینترنت ۶ ماه در نظر گرفته شده است و حداکثر پس از ۱۰ روز از مهلت ثبت‌نام برای هر فردی در حساب کاربری اینترنت او فعال می‌شود.

گفتنی است که این بسته اینترنت می‌تواند روی تلفن همراه دانشجویان و طلاب یا روی بسته اینترنت ADSL آن‌ها فعال شود.

دانشجو و طلبه عزیز باید در هنگام ثبت‌نام، علاوه بر وارد کردن کد ملی، اپراتور اینترنت خود را انتخاب کند. براساس انتخاب اپراتور توسط هر کاربر، اینترنت ۶۰ گیگابیت هدیه روی تلفن همراه یا خط تلفن ثابت ADSL اعمال می‌شود.

در ایام کرونا، وزارت ارتباطات برای گروه‌های مختلف از جمله معلمان، اساتید دانشگاه، دانش‌آموزان و برنامه شاد بسته‌های اینترنت رایگان در نظر گرفته بود.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا