اخبار ایران

ایرانسل بسته‌های اینترنت نامحدود بین‌الملل را حذف کرد

از صبح امروز، برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی گزارش دادند ایرانسل دیگر هیچ بسته اینترنت نامحدود بین‌الملل ندارد و فقط یکی دو بسته اینترنت نامحدود داخلی باقی گذاشته است.

از جمله بسته‌های اینترنت نامحدود بین‌الملل حذف شده که بسیار پرمصرف بود؛ بسته شبانه نامحدود ۲ الی ۷ صبح اینترنت بین‌الملل است.

پیش‌تر، روز ۲۵ آذرماه خبر دادیم که هر دو اپراتور همراه اول و ایرانسل بسته‌های اینترنت نامحدود خود را حذف و محدود کردند.

پس از آن، چندین بسته اینترنت نامحدود بین‌الملل برای استفاده کاربران از جمله بسته‌های شبانه باقی مانده بودند ولی از امروز ۲۸ بهمن ماه، همین بسته‌ها هم حذف شده است.

اگر از طریق اپلیکیشن ایرانسل من وارد بسته‌های اینترنت این اپراتور شویم؛ فقط یک بسته اینترنت نامحدود داخلی ۲ الی ۷ صبح به قیمت ۸۰۰۰ تومان دیده می‌شود.

در سایت ایرانسل هم با جست‌وجو برای بسته‌های اینترنت نامحدود؛ فقط دو بسته دیده می‌شود. باز هم بسته اینترنت نامحدود داخلی ۲ الی ۷ صبح به قیمت ۸۰۰۰ تومان را داریم و یک بسته نامحدود ۳ ساعتی به قیمت ۲ هزار تومان که برای بسیاری از کاربران رضایت‌بخش نیست.

با افزایش قیمت اینترنت همراه در سال‌های گذشته، بسیاری از کاربران اینترنت همراه چشم به بسته‌های اینترنت نامحدود شبانه داشتند تا فایل‌ها و دانلودهای خود را با هزینه کمتر و به طور رایگان از اینترنت دریافت کنند ولی اکنون اپراتورهای همراه به تدریج و آرام آرام دارند این بسته‌ها را حذف می‌کنند.

جالب است این حذف بسته‌های اینترنت نامحدود بین‌الملل، با افتتاح چهارمین سایت ۵G ایرانسل در پارک آب و آتش همزمان شده است.

به نظر شما میان این دو اتفاق چه ارتباطی وجود دارد؟ آیا ایرانسل دارد کاربران را برای تعرفه‌های اینترنت ۵G آماده می‌کند؟ آیا به دنبال افزایش درآمدهای خود برای جبران سرمایه‌گذاری و هزینه‌های فایوجی است؟


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا