اخبار ایران

عیدی ایرانسل برای جشن نیمه شعبان: ۲ گیگابایت اینترنت رایگان داخلی

پس از اینکه همراه اول یک بسته اینترنت ۳ گیگابایت به مشترکان دائمی و اعتباری خود هدیه داد؛ اینک نوبت به اپراتور موبایل بزرگ دیگر کشور رسیده است که به مناسبت جشن نیمه شعبان عیدی بدهد.

امروز، ۹ فروردین ماه ایرانسل اعلام کرد برای مشترکان دائمی و اعتباری خود یک بسته اینترنت ۲ گیگابایت داخلی در نظر گرفته است.

ایرانسل در اطلاعیه خود می‌گوید مشترکان این شرکت می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۵* ۲، یا مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من، بسته اینترنت ۲ گیگابایت رایگان با ترافیک داخلی را فعال و تا پایان همان روز استفاده کنند.

یعنی بسته اینترنت هدیه ایرانسل فقط یک روز زمان استفاده دارد و مشترک باید هرچه سریع‌تر آن را استفاده کند. همراه اول برای بسته اینترنت ۳ گیگابایت خود ۷ روز مهلت استفاده قرار داده بود.

بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی به همراه اول و ایرانسل خرده می‌گیرند که چرا این بسته‌های اینترنت رایگان مصرف داخلی دارند و برای استفاده در سایت‌های خارجی نیستند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا