اخبار ایران

عرضه مجدد مودم ۴.۵G زایکسل ۴۵۰۶ توسط شاتل موبایل به مناسبت ماه رمضان

به همراه ۵۲ گیگابایت اینترنت هدیه و سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل

شاتل موبایل اعلام کرد به مناسبت شروع ماه مبارک رمضان، عرضه مجدد مودم رومیزی ۴.۵G زایکسل ۴۵۰۶ را با اینترنت هدیه و سیم‌کارت شاتل موبایل آغاز کرده است.

رایکسل ۴۵۰۶ یکی از بهترین مودم‌های رومیزی ۴.۵G است که چند سال پیش توسط شاتل موبایل وارد بازار ایران شد و به فروش می‌رسید ولی مدتی بود که عرضه آن متوقف شده بود.

در اطلاعیه شاتل موبایل آمده است که این شرکت در جشنواره جدید خود به مناسبت ماه مبارک رمضان، از ابتدا تا انتهای این ماه، مودم رومیزی زایکسل ۴۵۰۶ را با سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل و ۵۲ گیگابایت اینترنت هدیه رایگان به فروش می‌رساند.

روی هر سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل ۲ گیگابایت اینترنت هدیه وجود دارد و به مناسبت آغاز فروش دوباره این مودم در جشنواره، ۵۰ گیگابایت اینترنت موبایل نیز به خریدار هدیه داده می‌شود.

مودم زایکسل ۴۵۰۶ از تراشه مرکزی HiSilicon LTE Cat6 سود برده و در رده LTE Cat 6 با سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و تجمیع فرکانس ۲CA است.

وای‌فای دو بانده ۸۰۲.۱۱ac با سرعت ۱.۲ گیگابیت، یک درگاه WAN/LAN گیگابیتی و آنتن‌های قوی LTE و وای‌فای داخلی از دیگر مشخصات این مودم شاتل موبایل هستند.

مودم زایکسل ۴۵۰۶ به همراه سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل و ۵۲ گیگابایت اینترنت هدیه به قیمت ۳.۵ میلیون تومان در جشنواره ماه رمضان به فروش می‌رسد. شاتل موبایل می‌گوید علاقه‌مندان به خرید و ثبت سفارش این مودم رومیزی ۴.۵G می‌توانند به سایت شاتل موبایل مراجعه کنند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا