اخبار ایران

ایرانسل بسته اینترنت و مکالمه ویژه‌ای برای استقبال از تابستان داد

۳ گیگابایت اینترنت فورجی + ۳ ساعت مکالمه با اعتبار ۳ روز و قابل تمدید

پس از اینکه دیروز، همراه اول از بسته اینترنت مکالمه ویژه دهه کرامت خود رونمایی کرد؛ امروز ایرانسل بسته ویژه مشابهی با عنوان «بسته استقبال تابستانه» معرفی کرد.

ایرانسل می‌گوید کم‌کم داریم به فصل تابستان نزدیک می‌شویم و آخرین روزهای بهار را سپری می‌کنیم. برای استقبال از این فصل پر هیجان و پر از تفریح و بازی و سرگرمی؛ باید آماده باشیم و این بسته استقبال تابستانه می‌خواهد چنین کاری کند.

در این بسته ویژه، مشترکان اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانند با پرداخت ۱۰ هزار تومان، یک بسته اینترنت ۳ گیگابایت ۴G LTE به همراه ۳ ساعت مکالمه ایرانسلی را با اعتباری ۳ روزه دریافت کنند.

نکته بسیار مهم این بسته، قابلیت تمدید و خرید دوباره آن پس از اتمام است. مدت زمان رزرو این بسته از امروز ۲۳ خردادماه تا ۱ تیرماه است. یعنی شما در این بازه می‌توانید سه بار این بسته ویژه را خریداری و مصرف کنید.

برای خرید بسته استقبال تابستانه ایرانسل، می‌توانید به اپلیکیشن «ایرانسل من» مراجعه کرده یا کد دستوری #۵* را شماره‌گیری کنید.

بسته استقبال تابستانه ایرانسل دقیقا مانند بسته دهه کرامت همراه اول است؛ فقط عنوان و بهانه آن تغییر پیدا کرده است. در طراحی گرافیکی بسته ایرانسل هم نشانه‌هایی از دهه کرامت و حرم حضرت امام رضا (ع) دیده می‌شود. ضمن اینکه تاریخ بسته دقیقا تا روز میلاد امام رئوف است.

حالا، ما کاری به این عنوان و بهانه نداریم و از همین فرصت کوچک و تخفیف ناچیز برای استفاده و لذت بیشتر از اینترنت ۴G استفاده می‌کنیم.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    لطفا پوشش بدید مخابرات گفته دومیلیون پورت vdsl تو ۱۴۰۰ ارائه میدیم

    راست یا دروغ؟ میتونن ارائه بدن دو میلیون پورت رو در ۱۴۰۰ از نظرتون؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا