اخبار ایران

مشترکان شاتل موبایل ۱۳ استان دیگر هم می‌توانند شبکه رادیویی را دستی انتخاب کنند

اینک ۲۱ استان زیر پوشش قابلیت «انتخاب دستی شبکه رادیویی» هستند

حدود یک ماه پیش خبر دادیم که شاتل موبایل قابلیت مهم و هیجان‌انگیز انتخاب دستی شبکه را برای چند استان راه‌اندازی کرده است.

امروز، شاتل موبایل اعلام کرد مشترکان ۱۳ استان دیگر کشور هم می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. به گفته شاتل موبایل، قابلیت «انتخاب دستی شبکه رادیویی» به طور آزمایشی برای استان‌های  ایلام، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان‌شرقی، کرمانشاه و … راه‌اندازی کرده است.

پیش‌تر، شاتل موبایل این ویژگی را به طور آزمایشی برای ۸ استان افتتاح کرد و اینک با افزوده شدن ۱۳ استان دیگر، در مجموع مشترکان ۲۱ استان شامل خوزستان، خراسان‌رضوی، اصفهان، یزد، قم، گیلان، مازندران و آذربایجان‌غربی، ایلام، کردستان، کهگیلویه‌و‌بویراحمد، آذربایجان‌شرقی، کرمانشاه، کرمان، بوشهر، چهارمحال‌بختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان‌شمالی، زنجان، همدان و اردبیل می‌توانند به طور دستی شبکه رادیویی خود را بین شاتل و همراه اول و ایرانسل جابه‌جا کنند.

مشترکان شاتل موبایل در این استان‌ها، می‌توانند از‌ طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸*۱*، امکان استعلام و مشاهده‌ وضعیت شبکه‌ی رادیویی میزبان و از‌ طریق شماره‌گیری کد دستوری #۲*۸*۱* امکان انتخاب و تغییر دستی شبکه‌ میزبان بین هر سه شبکه‌ تلفن‌همراه اصلی کشور و از‌ طریق شماره‌گیری کد دستوری #۳*۸*۱* امکان فعال‌سازی مجدد انتخاب هوشمند شبکه را داشته باشند.

مشترکان برای استفاده از شبکه رادیویی بهتر و قوی‌تر در محل سکونت خود می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند. گفتنی است براساس توضیحات شرکت شاتل موبایل، قابلیت «انتخاب شبکه‌ی ‌میزبان» با خروج مشترک از شهر محل سکونت خود یا تنزل نسل فناوری شبکه انتخابی، به حالت انتخاب هوشمند بازمی‌گردد تا به طور خودکار، بهترین پوشش‌دهی شبکه در آن نقطه برای مشترک تنظیم شود.

شاتل موبایل اعلام کرده است به‌زودی، مشترکان ساکن در سایر استان‌های باقیمانده نیز به این قابلیت هوشمند دسترسی خواهند داشت.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا