اخبار ایران

بسته‌های اینترنت رومینگ ویژه همراه اول برای سفرهای خارجی و زیارت حرم حسینی

همراه اول بسته های تخفیفی اینترنت رومینگ خود را برای ۴۴ کشور معرفی کرد

همراه اول از بسته‌های اینترنت رومینگ ویژه خود برای سفرهای خارجی تابستانی و سفرهای زیارتی عتبات عالیات رونمایی کرد. این اپراتور، بسته‌های تخفیفی اینترنت رومینگ خود را برای استفاده در ۴۴ کشور دنیا، از جمله کشورهای ترکیه و عراق با قیمت‌هایی ویژه آماده کرده است.

از این پس، مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول، پیش از سفر به کشورهای آسیایی، اروپایی و افریقایی از جمله ترکیه، عراق، عربستان، امارت و … می‌توانند پیش از سفر، یک بسته اینترنت مقرون به صرفه را رزرو و خریداری کنند. این بسته‌های اینترنت رومینگ قیمت کمتری نسبت به بسته‌های اینترنت اپراتورهای خارجی دارند.

برای این منظور، مشترکین همراه اول باید کد دستوری *۱۰*۲۹*۱۳۱# را شماره‌گیری کرده یا از طریق اپلیکیشن «همراه من»، بسته خود را فعال و بعد در طول سفر، دیگر نیازی به خرید سیم‌کارت و بسته اینترنت نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بسته اینترنت همراه اول در سال ۱۴۰۱

همراه اول می‌گوید فعلا ۳ بسته اینترنت رومینگ ویژه برای استفاده در ۴۴ کشور و ۶۲ اپراتور بین‌المللی تعریف کرده است. مشترک با خرید این بسته‌ها، می‌تواند وقتی وارد کشور دیگری شد؛ همان‌طور که در ایران از اینترنت موبایل همراه اول استفاده کرده است؛ به اپراتورهای طرف قرارداد با اینترنت همراه اول وصل شده و دیگر نیازی به تعویض سیم‌کارت و بسته اینترنت خود نداشته باشد.

بسته اینترنت رومینگ همراه اول

این بسته‌ها عبارتند از:

بسته ۱۴ روزه ۳۰۰ مگابیتی به قیمت ۱۸۰ هزار تومان

بسته ۱۴ روزه ۱ گیگابیتی به قیمت ۴۵۰ هزار تومان

بسته ۱۴ روزه ۳ گیگابیتی به قیمت ۹۵۰ هزار تومان

لازم به ذکر است مشترکان همراه اول در صورت قصد سفر به کشور عراق مخصوصا در ایام محرم (تاسوعا و عاشورای حسینی) می توانند از این بسته های ویژه استفاده کنند و ضمن بهره مندی از اینترنت بین الملل مقرون به صرفه (تا ۸۹ درصد ارزان تر از تعرفه آزاد)، مدیریت روان و بهتری نیز بر هزینه های سفر خود داشته باشند.

بیشتر بخوانید: ۱۱ پرسش و پاسخ مهم درباره خرید اینترنت همراه

با استفاده از این بسته‌ها، مشترکان می‌توانند به تمامی پرتال ها و وب سایت های ایرانی و اپلیکیشن های دولتی و بانکی خود به راحتی دسترسی داشته باشند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا