اخبار ایران

جزئیات بسته‌های اینترنت تخفیفی همراه اول ویژه دهه فجر ۱۴۰۱

۴۴ درصد حجم اینترنت بیشتر به بهانه ۴۴ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

همراه اول از چندین بسته اینترنت موبایل ویژه فرا رسیدن دهه فجر امسال رونمایی کرد. ویژگی جذاب این بسته‌ها، قابلیت خرید چند باره و حجم اضافی است.

این «بسته های ویژه اینترنت» همراه اول برای تمام مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی، اعتباری است و هیچ محدودیتی در تعداد خرید آن‌ها نیست.

مشترکان می‌توانند از این بسته‌های اینترنت در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۴ بهمن ماه استفاده کنند و هر چند بار که نیاز دارند؛ یک بسته را خریداری و مصرف و دوباره خریداری کنند.

بسته اینترنت همراه اول ویژه دهه فجر

بسته‌های اینترنت ویژه دهه فجر ۱۴۰۱ همراه اول به شرح زیر هستند:

۱- بسته ۷ روزه ۱.۵ گیگابایتی + ۷۰۰ مگابایت اینترنت هدیه = ۱۰۹۰۰ تومان

۲- بسته ۷ روزه ۲.۵ گیگابایتی + ۱۱۰۰ مگابایت اینترنت هدیه = ۱۳۰۰۰ تومان

۳- بسته ۱ روزه ۱ گیگابایتی + ۵۰۰ مگابایت اینترنت هدیه = ۶۴۰۰ تومان

همراه اول در اطلاعیه خود آورده است این بسته‌ها را می‌توانید هر تعداد بار که نیاز دارید ولی در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۴ بهمن ماه و با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» سفارش و خریداری کنید.

در حالی همراه اول یک بسته اینترنت ۱.۵ گیگابیتی روزانه خود را دارد ۶۴۰۰ تومان می‌دهد که قیمت هر بسته ۱ گیگ روزانه این شرکت به همین مبلغ است. یعنی همراه اول در حقیقت دارد صرفا ۵۰۰ مگابایت اینترنت رایگان به شما در صورت خرید بسته ۱ گیگ روزانه می‌دهد.

برای بسته‌های ۷ روزه ۱.۵ و ۲.۵ گیگابایت نیز همان مقدار اینترنت هدیه یا اضافه آن را محاسبه نکرده و به شما رایگان می‌دهد. برای مشاهده قیمت بسته‌های اینترنت موبایل همراه اول، به مطلب زیر سری بزنید:

برای خرید بسته‌های ارزان‌تر ولی با حجم بالا نیز ترفند زیر خوب است:

ترفندهای مشاهده باقیمانده بسته اینترنت همراه اول:


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا