اخبار ایران

مبین‌نت ارتقای مودم‌های دوگانه به مودم‌ TD-LTE را رایگان کرد

شرکت مبین‌نت در اطلاعیه‌ای گفت ارتقای مودم‌های دوگانه به سرویس TD-LTE رایگان شد!

مبین‌نت می‌گوید از این پس، کاربران و دارندگان مودم‌های دوگانه (AM3000) می‌توانند بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای و فقط با تحویل مودم دوگانه خود و دریافت مودم جدید و یک سیم‌کارت؛ از سرویس اینترنت TD-LTE با حجم ۱۰ گیگابیت و حداکثر سرعت ۴۰ مگابیت برخوردار شوند. 

تا پیش از این اطلاعیه؛ تعویض مودم‌های قدیمی مبین‌نت با یک مودم جدید TD-LTE هزینه‌ای ۵۰ هزار تومانی داشت ولی اکنون این هزینه برای دارندگان مودم‌های دوگانه برداشته شده است. این مشترکان می‌توانند تا ۱۰۰ گیگابایت حجم خود در سرویس قبلی را به سرویس TD-LTE منتقل کنند. 

شرکت ارتباطات مبین‌نت همچنین برای سایر مشترکین وایمکس که از دیگر مودم‌های این شرکت استفاده می‌کنند، امکان ارتقا به اینترنت پرسرعت TD-LTE را با ۱۰ گیگابایت حجم روزانه و ۱۰ گیگابایت حجم شبانه به همراه نصب رایگان تنها با قیمت ۵۰ هزار تومان تومان فراهم کرده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت مبین‌نت به نشانی www.mobinnet.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۱۵۷۵ تماس حاصل کنند.

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا