اخبار ایران

چگونه تا آخر بهار از شاتل موبایل ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان بگیریم؟

شرکت شاتل موبایل از طرحی رونمایی کرد که مخصوص ماه مبارک رمضان است ولی تا پایان بهار ۹۷ قابل استفاده است.

این طرح برای مشترکان قدیمی و جدید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل عرضه شده و در ازای ۱۵ دقیقه مکالمه می‌توانند ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه بگیرند.

به گزارش سایت شاتل موبایل:

«مشترکین قبلی و جدید شاتل موبایل که تا پایان بهار ۹۷ اقدام به خرید سیم کارت و فعال سازی آن کنند و در این بازه زمانی، حداقل ۱۵ دقیقه تماس خروجی داشته باشند؛ تا سقف ۲۰ گیگ اینترنت هدیه دریافت می‌کنند.»

شرکت شاتل موبایل در ادامه طرح‌های اینترنت هدیه خود به مشترکان می‌گوید:

«مشترکین این اپراتور تلفن همراه کشور، تا پایان ماه مبارک رمضان، به صورت هفتگی و در صورت برقراری ۱۵ الی ۳۰ دقیقه مکالمه خروجی در طی یک هفته، ۵/۱ گیگابایت اینترنت همراه در طی هفته بعد، در ازای ۳۰ الی ۴۵ دقیقه مکالمه، ۵/۳ گیگابایت ترافیک ۳G و ۴G در هفته بعد، و با برقراری ۴۵ الی ۶۰ دقیقه مکالمه، ۷ گیگابایت اینترنت هفتگی و در صورت برقراری حداقل ۶۰ دقیقه مکالمه، ۲۰ گیگابایت اینترنت همراه ۷ روزه در هفته بعد روی سیم کارت شاتل موبایل خود دریافت می کنند.»

این اپراتور مجازی تلفن همراه می‌خواهد به مشترکان قدیمی و جدید خود در دو روز ایام تعطیلی عید فطر هم حجم اینترنت رایگان بدهد. به گزارش سایت شاتل موبایل، در هر روز ۷ گیگابایت و در مجموع ۱۴ گیگابایت اینترنت رایگان در عید فطر اعطا می‌شود.

به علاوه، مشترکان این اپراتور در صورت برقراری حداقل ۶۰ دقیقه مکالمه، ۲۰ گیگابایت اینترنت همراه ۷ روزه در هفته بعد روی سیم کارت شاتل موبایل خود دریافت می‌کنند.

اگر قصد استفاده از این شرایط را دارید می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بسته‌های جدید سیم کارت‌های شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت به وب سایت این اپراتور مراجعه کنید، تا اطلاعات دقیق‌تری متناسب با خواسته‌های خود دریافت کنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا