اخبار جهان

تی سی ال چندین مودم روتر ۵G و ۴G رومیزی و همراه معرفی کرد

معرفی ۵ مدل مودم سیمکارتی جدید برای سرعت و امنیت بیشتر

شرکت TCL در رویداد Broadband World Forum 2022 از سه مدل مودم ۵G CPE و دو مدل مودم ۴G LTE رومیزی رونمایی کرد تا مشتریانش بالاترین انعطاف‌پذیری در دسترسی به اینترنت پرسرعت را برخوردار باشند.

تی سی ال متعهد است خدمات اتصال باندپهن تلفن همراه امن، سریع، قابل اعتماد و بدون قطعی به مشتریان خود در سراسر جهان بدهد. TCL به عنوان یک ارائه‌دهنده پیشرو باندپهن جهانی، با بیش از ۱۵۰ اپراتور در کل جهان همکاری می‌کند و در پی برآورده کردن نیازهای اتصال به شبکه برای خانه، تجارت، موبایل و ماشین به ماشین (M2M) است.

مدیران TCL در این مراسم، بیان کردند تا سال ۲۰۲۷، مشترکان ۵G به بیش از ۴.۴ میلیارد نفر در دنیا می‌رسد و TCL می‌خواهد یک همکاری طولانی‌مدت با اپراتورهای سراسر دنیا برای ارائه محصولات با کیفیت ۵G باندپهن و FWA (دسترسی بی‌سیم خانگی) داشته باشد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بهترین مودم هواوی برای اینترنت ۵G و ۴G و TD-LTE

اولین مودم ۵G CPE این شرکت با نام LINKHUB 5G HH512، سرعت دانلود ۳.۴۷ گیگابیتی روی فرکانس‌های زیر ۶ گیگاهرتز دارد و سرعت وای فای آن با استاندارد وای فای ۶ به مرز ۵.۴ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.

مودم 5G رومیزی تی سی ال

مودم تی سی ال LINKHUB 5G HH512 از ۱۹۲ اتصال همزمان پشتیبانی می‌کند و برای مصارف اینترنت اشیا، ویدئوکنفرانس، بازی آنلاین، خدمات بی‌درنگ و آموزش مجازی مناسب است.

تی سی ال یک مدل دیگر از این مودم به نام LINKHUB 5G HH512L را هم معرفی کرد که باز از سرعت ۳.۴۷ گیگابیت روی شبکه‌های SA و NSA پشتیبانی می‌کند و مجهز به وای‌فای Wi-Fi 6E است. سرعت وای فای این مودم ۵G رومیزی به ۳.۶ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد و برای مصارف نیازمند تاخیر کمتر، بسیار مناسب است.

مودم LINKHUB 5G HH512L
TCL LINKHUB HH512L

مودم ۵G همراه و سبک تی سی ال به نام LINKZONE 5G MW513 از هر دو فرکانس‌های زیر ۶ گیگاهرتز و امواج میلی‌متری پشتیبانی کرده و حداکثر سرعت دانلود آن به مرز ۴.۱۱ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.

مودم LINKZONE 5G MW513

این مودم همراه از استاندارد Wi-Fi 6E برخوردار است و همزمان ۳۲ کاربر یا دستگاه می‌توانند به آن وصل شوند. عمر باتری این مودم نیز ۱۲ ساعت اعلام شده است و برای مصارف قابل حمل و افزایش بهره‌وری و فعالیت‌های بیرون از خانه کارایی دارد.

اما TCL برای مشتریانی که هنوز به اینترنت ۵G دسترسی ندارند؛ مودم LINKHUB HH132 را ارائه کرده است که یک دستگاه ۴G CAT13/12 CPE است و می‌تواند حداکثر سرعت اینترنت ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه برای دانلود و ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه برای آپلود را ارائه کند.

مودم 4G تی سی ال

۶۴ دستگاه می‌توانند به طور همزمان به این مودم وصل شوند و بهترین گزینه برای لایو استریم، پادکست است و مشتریان آن می‌توانند کاربران خانگی و کسب‌وکارهای کوچک و نوپا باشند.

بیشتر بخوانید: ۱۱ مودم TD-LTE جذابی که می‌توانید هم‌اکنون در بازار ایران خریداری کنید

مودم فورجی بعدی معرفی شده توسط TCL به نام LINKHUB HH40L، یک دستگاه  ۴G CAT4 CPE با حداکثر سرعت ۱۵۰ مگابیت دانلود و ۵۰ مگابیت آپلود است؛ ۳۲ نفر همزمان به آن وصل می‌شوند و ۲ ساعت شارژ باتری نگه می‌دارد.

مودم LINKHUB 5G HH512 از هم‌اکنون در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا عرضه شده است ولی سایر مودم‌ها در فصل آخر سال ۲۰۲۲ روانه بازار می‌شوند. هنوز قیمت این مودم روترها مشخص نشده است.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا