اخبار جهان

آیفون ۱۵ از اینترنت USB پشتیبانی می‌کند: حداکثر سرعت دانلود ۱۰۰۰ مگابیت

حالا می‌توانید آیفون ۱۵ را مستقیم به مودم و روتر وصل و اینترنت پرسرعت استفاده کنید

با افزودن شدن درگاه USB-C به خانواده آیفون ۱۵، حالا چهارمین روش دسترسی به اینترنت روی آیفون نیز خلق شد تا استفاده از اینترنت روی آیفون ۱۵ جذاب‌تر شود.

پس از عرضه آیفون‌های ۱۵، برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از اتصال گوشی آیفون ۱۵ خود به مودم و روتر و استفاده از درگاه USB-C برای دسترسی به اینترنت پر سرعت منتشر کردند.

این کاربران می‌گویند سرعت اینترنت USB روی آیفون بیشتر از سرعت وای‌فای است. حالا، پس از وای‌فای، اینترنت موبایل و هات‌اسپات، می‌توان روی USB هم اینترنت به آیفون آورد.

این نکته را شرکت اپل در هفته گذشته، با انتشار فهرستی از آداپتورهای USB to Ethernet سازگار با آیفون ۱۵، به طور ضمنی تایید کرد.

هنگامی که یک آیفون ۱۵ به کابل اترنت وصل می‌شود؛ یک منوی Ethernet در بخش Settings مخفی ظاهر شده و آدرس IP اینترنت و گزینه‌های مختلف پیکربندی این روش را به شما نشان می‌دهد.

آیفون ۱۵ اینترنت USB-C

یکی از خوانندگان سایت macrumors گزارش داده، آیفون ۱۵ پرو خود را از طریق مبدل USB to Ethernet به مودم وصل کرده و در تست سرعت اینترنت به سرعت دانلود بیش از ۸۰۰ مگابیت دست یافته است.

کاربر دیگری هم در توییتر با انتشار تست سرعت دانلود ۹۳۲ مگابیت روی آیفون ۱۵، می‌گوید از طریق کابل اترنت به سرعت نزدیک به ۱ گیگابیت رسیده است.

تست سرعت اینترنت آیفون ۱۵

البته، توجه داشته باشید در آيفون‌های قبلی هم مبدل لایتنینگ به اترنت داشتیم و می‌شد اینترنت را با کابل لایتنینگ روی گوشی به اشتراک گذاشت ولی سرعت دریافت اینترنت USB-C به حدود ۱ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.

آیفون ۱۵ از طریق مودم ۵G که پیش‌تر مفصل درباره مشخصات‌اش صحبت کردیم؛ به اینترنت موبایل وصل می‌شود.

همین‌طور، این گوشی‌ها به WiFi 6 و WiFi 6E وصل می‌شوند که بهترین روش دسترسی به اینترنت پر سرعت هستند. همچنین، از طریق هات‌اسپات و Tethering می‌تواند به نت دست پیدا کند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

منبع
macrumors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا