گزارش آگهی

نحوه انتخاب بهترین فروشگاه آنلاین برای خرید تجهیزات شبکه و برقی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و نیاز روزافزون، به دسترس بودن مایحتاج زندگی بیش از پیش احساس می شود و بسیاری از افراد برای انجام امور خارج از منزل یا خریدهای خود دیگر به شکل سنتی و زمان های گذشته وقت خود را صرف گشتن و رفت و آمد در ترافیک های شلوغ شهر نمیکنند.

این افراد با جستجو در اینترنت و فضای بزرگ وب با جستجویی ساده و در کمترین زمان ممکن چندین محصول را با یکدیگر مقایسه و اقدام به خرید آنلاین می نمایند. و یا انجام بسیاری از خدمات نیز به صورت آنلاین و اینترنتی انجام میشود و بسیار بهتر از گذشته میتوان تکنسین های مربوط به کار و خدمات خود را از داخل فضای وب و با امنیتی بسیار بالا پیدا کرد.

خرید تجهیزات شبکه و برقی نیز از این پیشرفت و به روز شدن مستثنی نبوده و افراد بسیاری برای خریدهای لوازم برقی و الکتریکی منزل و یا محل کار خود اقدام به خریدهای آنلاین می نمایند.

دیگر مثل گذشته نیازی نیست برای خرید لامپ، چند راهی برق، محافظ برق، کابل های شبکه، مودم و … به مغازه مراجعه کنید…!

فقط کافیست با جستجو در اینترنت بهترین و مورد اعتماد ترین فروشگاه آنلاین را پیدا و انواع و اقسام محصولات را در آن مشاهده، مقایسه و اقدام به خرید کنید.

در این مقاله در نظر داریم به شما کمک کنیم تا بهترین و مورد اعتماد ترین فروشگاه آنلاین در زمینه فروش انواع تجهیزات شبکه و برقی را در فضای بزرگ وب تشخیص و انتخاب کنید.

همانطور که میدانیم کسب و کارهای اینترنتی همانند کسب و کارهای سنتی دارای مجوزهای فعالیت مربوط به خود می باشند و همانطور که یه مغازه دار داخل سطح شهر بایستی از اتحادیه مربوط به خود مجوز کسب و کار دریافت نماید ، تمامی کسب و کارهای آنلاین نیز دارای مجوزهای کسب و کار می باشند.

یکی از این مجوزها که با سختگیری و دقت بسیار بالایی برای دارندگان کسب و کارها صادر میشود ، نماد اعتماد الکترونیکی است که از سوی مرکز کسب و کارهای اینترنتی کشور صادر می شود و با دریافت مدارک حقیقی و حقوقی صاحب آن کسب و کار ، این مجوز را برای وی صادر میکند.

از دیگر مجوزهای کسب و کار های آنلاین نماد ساماندهی مشاغل است که از سوی وزارت صنعت و معدن برای کسب و کارهای اینترنتی صادر میشود و پروسه دریافت این مجوز نیز همانند نماد اعتماد الکترونیکی دارای پروسه زمانبر و دشوار خود می باشد.

پس یکی از بهترین راه ها برای اعتماد به یک فروشگاه اینترنتی و انجام خرید با خیالی راحت و آسوده دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و ساماندهی مشاغل از سوی آن سایت می باشد. معمولا نمادهای این مجوزهای کسب و کار اینترنتی در انتهای سایت و بخش پایینی آن قرار میگیرد و میتوانید با بررسی کردن این مجوزها با خیالی آسوده تر اقدام به خرید نمایید.

از دیگر مواردی که میتوان به فروشگاه آنلاین مورد نظر اعتماد کرد، دارا بودن نشانی فیزیکی در سطح شهر می باشد . معمولا فروشگاه های اینترنتی معتبر و بزرگ علاوه بر دارا بودن فروشگاه آنلاین و سایت اینترنتی دارای یک انبار یا یک شرکت معتبر در سطح شهر می باشند که با چک کردن این مورد و نشانی فیزیکی فروشگاه می توانید اعتماد بیشتری به این کسب و کار آنلاین نمایید.

و اما در یک فروشگاه آنلاین تجهیزات شبکه و برقی چه چیزهایی به فروش می رسد؟

  • انواع تجهیزات شبکه همانند تجهیزات پسیو و اکتیو در این نوع از فروشگاه ها به فروش میرسد.
  • تجهیزات پسیو مانند انواع کابل شبکه ، داکت و ترانکینگ ، انواع رک های شبکه دیواری و ایستاده ، انواع سوکت ، پچ کورد و پچ پنل از مدل های مختلف تجهیزات پسیو به شمار میرود.
  • تجهیزات اکتیو مانند انواع مودم های ADSL ، VDSL ، وایرلس ، جیبی و همراه ، انواع سوئیچ های شبکه با پورت های مختلف ، اکسس پوینت ، روتر و … جزو دسته بندی تجهیزات اکتیو محسوب میشوند.
  • انواع تجهیزات برقی و الکتریکی مورد نیاز در خانه و محل کار مانند انواع لامپ های LED و تزئینی ، چند راهی های برق ، آنتن تلویزیون ، دستگاه گیرنده دیجیتال ، هواکش های خانگی و صنعتی ، کلید و پریز ، لوله های برق و …
  • انواع دوربین مدار بسته در مدل های مختلف آنالوگ ، تحت شبکه ، دام ، اسپید دام و بولت و همچنین انواع لوازم جانبی دوربین مدار بسته همانند ، دستگاه های NVR ، DVR ، انواع کابل های کواکسیال و …
  • انواع تجهیزات فیبر نوری مانند کابل های فیبر نوری ، پچ کورد فیبر نوری ، پچ پنل های فیبر نوری و مفصل های فیبر نوری از دیگر موارد قابل فروش و موجود در فروشگاه های آنلاین تجهیزات شبکه می باشد.

معرفی بهترین فروشگاه تجهیزات شبکه در کشور

یکی از برترین و معتبرترین فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش تجهیزات شبکه و برقی ، فروشگاه ” برقچی ” می باشد که با دارا بودن انواع مجوزهای کسب و کار اعتماد الکترونیکی و ساماندهی مشاغل توانسته اعتماد مشتری را جلب نماید. همچنین با تنوع بسیار بالا محصولات در فروشگاه خود ، شما دیگر نیازی به هیچ فروشگاه دیگری نخواهید داشت و تمامی محصولات و موارد مورد نیاز خود را می توانید از طریق این فروشگاه آنلاین خریداری نمایید.

” برقچی ” به عنوان قطب اصلی وارد کننده و تولید کننده انواع تجهیزات شبکه در کشور می باشد و همچنین علاوه بر نشانی فیزیکی و انبارهای متعدد در سطح شهر دارای فروشگاه آنلاین می باشد که با مراجعه به نشانی www.barghchi.com می‌توانید محصول مورد نظر خود را مقایسه ، انتخاب و با خیالی آسوده اقدام به خرید نمایید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا