اخبار ایران

فروشگاه اینترنتی «ایزی مارکت» افتتاح شد: خرید آنلاین محصولات دی‌لینک از نمایندگی رسمی ایران

دیروز در خبرگردی‌هایم به خبر افتتاح فروشگاه اینترنتی «ایزی مارکت» برخوردم. فروشگاه آنلاین محصولات دی‌لینک در ایران که توسط شرکت «ایزی» راه‌اندازی شده است.

سال‌ها است که شرکت «ایزی» نمایندگی محصولات دی‌لینک در ایران را برعهده دارد و اکنون اقدام به فروش مستقیم اینترنتی این محصولات کرده است.

خبر خوب و خوشحال‌کننده‌ای است. چون از این پس، کاربران و خریداران می‌توانند به طور مستقیم از شرکت ایزی کالاهای خود را خرید کنند و با سر زدن به «ایزی مارکت» به‌روزترین قیمت‌ها و موجودی محصولات شبکه را بررسی و ردگیری کنند.

راه‌اندازی چنین فروشگاه‌هایی به شفاف‌سازی بازار و قطع شدن دست واسطه‌ها و آشفتگی بازار هم کمک می‌کند.

روی فروشگاه «ایزی مارکت» می‌توانید مودم روترهای ADSL و VDSL، مودم‌های ۳G و ۴G، سویئچ‌ها، کارت‌های شبکه، کی وی ام سویئچ‌ها، تجهیزات پسیو شبکه، تجهیزات VoIP و دوربین‌های برندهای دی‌لینک و البته برندهای دیگر را خریداری کنید.

می‌توانید محصولات خود را روی سایت «ایزی مارکت» انتخاب و بعد به طور آنلاین هزینه را پرداخت کنید تا محصول از طریق پست به دست شما برسد.

برای سفارش‌های بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان ارسال رایگان دارد. از گارانتی بازگشت وجه تا یک هفته در صورت عدم رضایت مشتری و پشتیبانی آنلاین هم برخوردار است.

یکی از سرویس‌های این سایت، اطلاع از اصالت کالا و گارانتی محصولات خریداری شده در بازار است. می‌توانید با مراجعه به بخش باشگاه مشتریان و وارد کردن آدرس ایمیل و شماره سریال محصول، از مدت زمان گارانتی آن اطلاع پیدا کنید.

برای فروشگاه «ایزی مارکت» و شرکت ایزی آرزوی موفقیت و تداوم این راه را داریم.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا