گزارش آگهی

۳۰۰۰ گیگابایت اینترنت ADSL با سرعت ۱۶ مگابیت ماهیانه ۴۰ هزار تومان

شرکت صبانت در جشنواره پائیزه اینترنت ADSL خود برای کاربران پرمصرف یک پیشنهاد ویژه دارد.

جذاب‌ترین بسته اینترنتی این شرکت ۳۰۰۰ گیگابایت اینترنت داخلی معادل ۱۵۰۰ گیگابایت اینترنت بین‌الملل ۱۲ ماهه با سرعت ۱۶ مگابیت بر ثانیه ویژه مشترکین جدید با قیمت ماهیانه ۴۰.۵۰۰ هزار تومان است.

شاید این بسته یکی از ارزان‌ترین اینترنت‌های ADSL با سرعت ۱۶ مگابیت در ایران باشد که قطعا برای کاربران نیازمند حجم زیاد اینترنت مناسب است.

در جشنواره پاییزه صبانت، فقط این بسته ارائه نشده است و بسته‌های ۱۲ ماهه ۲۰۰۰ گیگابایت اینترنت داخلی معادل ۱۰۰۰ گیگابایت اینترنت بین‌الملل با سرعت ۸ مگابیت بر ثانیه به قیمت ماهیانه ۲۶ هزار تومان هم ارائه شده است.

در سرعت ۸ مگابیت بر ثانیه دو بسته دیگر ۶ ماهه ولی با حجم ۶۰۰ و ۴۲۰ گیگابایت داخلی نیز عرضه شده است تا کاربرانی که تصور می‌کنند مصرف اینترنت کمتری دارند؛ این بسته‌ها را با قیمت‌های مناسب‌تر ۲۸ هزار تومان و ۲۵ هزار تومان خریداری کنند.

شرکت صبانت برای کاربران کم مصرف بسته اینترنت ۶ ماهه با سرعت ۴ مگابیت بر ثانیه را ارائه داده است که شامل ۲۸۸ گیگابایت اینترنت داخلی معادل ۱۴۴ گیگابایت اینترنت بین‌الملل با قیمت ۲۱ هزار تومان است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و خرید این بسته‌های اینترنت ADSL یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت صبانت بروند یا با شماره ۱۵۲۴ تماس بگیرند. برای مشاهده تعرفه‌های عادی اینترنت پرسرعت ADSL2+ نیز می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

یک دیدگاه

  1. صبانت رو من دارم گول این طرح هاش رو نخورید ، فقط برای مشتری جذب کردن خوبه
    طرح های عادیش رو ببینید که بعد از اینکه مشتری شدین چقدر قیمت ها تغییر میکنه.

    از لحاظ کیفیت بد نیست اما قیمتی واقعا گرونه و نمیصرفه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا