گزارش آگهی

آیفون ۱۳ سبز در بازرگانی سیب با شرایط اقساطی موجود شد

رنگ جدید سبز آلپاین برای مدل‌های Pro آیفون ۱۳ و رنگ سبز برای مدل‌های استاندارد آیفون ۱۳ معرفی شده و قرار است که به خط تولید این گوشی هوشمند بپیوندد. این گوشی‌ها از تراشه A15 Bionic استفاده کرده و با همان مشخصات مورد انتظار سری آیفون ۱۳ روانه بازار می‌‌شوند. از دوربین پیشرفته، عمر باتری عالی گرفته تا دوام فوق‌العاده بالا و فناوری ۵G آن می‌توانید استفاده کنید. اپل دو رنگ زیبای کاملا جدید را برای آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ معرفی کرده است و علاقه‌مندان می‌توانند از طرح‌های شیک این سری استفاده کنند. این گوشی هوشمند طراحی جالبی دارد و می‌توانید با مراجعه به بازرگانی سیب، اقدام به تهیه آن‌ها کنید.

این گوشی‌ها با پوشش سپر طرامیکی در جلو، بادوام‌تر شده است و از تراشه A15 ‌استفاده می‌کند. تجربه پیشرفته‌ای از فناوری ۵G هم فراهم شده است و می‌توانیم به سیستم دوربین پیشرفته برای عکس‌برداری و ویدیوهای خیره کننده هم اشاره کنیم. جهش بزرگی هم در زمینه باتری صورت گرفته است که مخصوصا با خرید آیفون ۱۳ پرو مکس می‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید. آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی صفحه نمایش سوپر رتینا XDR دارد و این در حالی است که نسخه‌های آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس هم صفحه نمایش جذاب و پر جنب و جوش پروموشن را فراهم کرده‌اند.

بازرگانی سیب، امکان بررسی لیست بهترین قیمت آیفون ۱۳ را فراهم کرده است که با اضافه شدن نسخه‌های سبز رنگ، کامل‌تر شده است. این گوشی‌ها در هفته سوم ماه مارس، وارد بازار جهانی شدند. باب بورچرز که معاون اپل است، در این رابطه می‌گوید: «مردم عاشق طراحی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ هستند و ما هیجان زده هستیم که از روکش‌های سبز و سبز آلپاین جدید و خیره کننده رونمایی کنیم تا طیف گسترده رنگ‌های زیبای سری آیفون ۱۳ بیشتر به چشم بخورد. رئیس بازاریابی محصول در سراسر جهان، این رنگ‌های جدید را همراه با گزینه‌های بیشتر به بازار ارائه کرده است و ما همچنین عملکرد بی‌نظیر گوشی را برای شما تضمین می‌کنیم».

طراحی پیچیده و بادوام

با بررسی لیست بهترین قیمت آیفون ۱۳ متوجه می‌شویم که با پرداخت هزینه بالا، از طراحی شیک و بادوام بهره برده و کاملا از خرید خود راضی خواهید بود. آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس سبز آلپاین جدید، که با استفاده از چندین لایه از سرامیک‌های فلزی در مقیاس نانومتری اعمال شده‌اند، کاملا با نوار فولادی ضد زنگ درجه جراحی و شیشه پشتی مات بافت تشکیل یافته‌اند. هر دو مدل دارای پیشرفته‌ترین صفحه نمایش آیفون تاکنون هستند و با سوپر رتینا XDR و پروموشن روانه بازار شده‌آند. این گوشی‌ها را می‌توانید در اندازه‌های ۶.۱ . ۶.۷ اینچی تهیه کنید.

خرید آیفون 13 سبز در بازرگانی سیب

آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی سبز رنگ دارای فریم آلومینیومی با رنگ زیبا و شیشه پشتی با دقت بالا هستند. صفحه نمایش پر جنب و جوش نسخه‌های استاندارد را می‌توانید با ابعاد ۵.۴ و ۶.۱ اینچی تهیه کنید. در کنار تمام این گوشی‌ها، می‌توانید از قیمت اپل واچ هم باخبر شده و یک خرید ایده‌آل که مکمل‌ همدیگر هستند را تجربه کنید. فراموش نکنید که هر کدام از این گوشی‌ها از پوشش سپر سرامیکی برای جلو بهره می‌برند و گوشی را منحصربه‌فردتر از همیشه کرده‌اند. رتبه بندی IP68 هم برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار ارائه شده است و می‌توانیم اعتبار خوبی به این گوشی‌ها بدهیم.

تراشه A15 قدرتمند

همان‌طور که گفتیم، تمام این گوشی‌ها از تراشه جدید A15 استفاده می‌کنند که تجربه‌ای باورنکردنی مانند حالت سینمایی را امکان‌پذیر کرده‌اند. گرافیک خارق‌العاده‌ای هم برای گوشی ارائه شده است و کاملا با iOS 15 ادغام می‌شود. این تراشه به‌طور موثری سخت‌ترین تسک‌ها را می‌تواند در کمترین زمان ممکن اجرا کند. حتی امکان اجرای یادگیری ماشین سریع‌تر هم در این گوشی فراهم شده است. محاسبات در آن با یک سیستم پردازش سیگنال تصویر خارق‌العاده انجام شده و سفارشی سازی شده است. می‌توانید از سخت‌افزار دوربین قدرتمند این گوشی استفاده کرده و سبک‌های مختلف عکاسی را با آن تجربه کنید.

قطعاتی در این گوشی استفاده شده است که کم مصرف بوده و بهینه‌سازی انرژی را هم به‌خوبی انجام می‌دهد. ادغام سخت‌افزار و نرم‌افزار در این گوشی به‌خوبی انجام پذیرفته و عمر باتری هم بهترین تاثیر را برای‌تان خواهد داشت. اپل اعلام کرده است که سیستم باتری این گوشی‌ها از ۱.۵ الی ۲.۵ ساعت عمر بیشتر نسبت به گوشی‌های سال گذشته برخوردار هستند. این امکان به واسطه بزرگ شدن باتری‌ها و همچنین تراشه جدید صورت گرفته است که صرفه‌جویی بیشتری را در مصرف باتری ایجاد می‌کند.

خرید آیفون 13 سبز در بازرگانی سیب

پیشرفته‌ترین سیستم دوربین

همراه با برترین سخت‌افزار دوربین بهینه‌سازی شده برای کار یکپارچه با iOS 15 و تجهیز شدن به ISP جدید، این گوشی‌ها می‌توانند پیشرفته‌ترین سیستم حرفه‌ای دوربین را داشته باشند. علاقه‌مندان می‌توانند به کیفیت بالایی در عکس‌برداری نور روز و شب دسترسی پیدا کنند. فراموش نکنید که می‌توانید برای بررسی لیست بهترین قیمت آیفون ۱۳ و خرید آیفون ۱۳ پرو مکس در کنار گزینه‌های دیگر،  می‌توانید به سایت بازرگانی سیب مراجعه کنید. در این سایت، امکان خرید اقساطی محصولات اپل فراهم شده است و می‌توانید به‌عنوان مرجعی برای بررسی قیمت اپل واچ و محصولات دیگری مانند مک بوک و آیپد هم از آن استفاده کنید.

خرید آیفون ۱۳ سبز در بازرگانی سیب

بازرگانی سیب، تنها ۴۰ درصد از مبلغ این محصولات را از مشتری دریافت کرده و مابقی را به اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه تبدیل می‌کند. روند تحویل محصولات هم بسیار سریع بوده و می‌توانید با مراجعه به فروشگاه، این روال را نهایتا در عرض ۴۵ دقیقه تکمیل کرده و خرید خود را نهایی کنید. قیمت اپل واچ سری ۷ در کنار دیگر نسخه‌های این دستگاه پوشیدنی در سایت ارائه شده است و بسته به بودجه و سلیقه خود می‌توانید یک گزینه مناسب را انتخاب کنید. خرید آیفون ۱۳ پرو مکس همراه با یک اپل واچ سری ۷ یک انتخاب ایده‌آل برای شما است و می‌توانید از ویژگی‌های بیشتری در کنار همدیگر بهره ببرید. می‌توانید اعلان‌های گوشی را مستقیما در اپل واچ دریافت کرده و حتی به آن‌ها پاسخ دهید. نمودارها و تجزیه و تحلیل‌های سلامتی هم این‌بار به‌صورت کامل‌تری در برنامه Health گوشی شما قابل دسترس خواهد بود و می‌توانید آن‌ها را تحلیل کنید.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا