تخفیف‌های بازار شبکهذخیره‌ساز شبکه

ذخیره‌ساز شبکه ۴ کشویی خانگی کیونپ با تخفیف ۷۳۵ هزار تومانی

رشد فزاینده اطلاعات در چند سال اخیر؛ باعث شده است کاربران خانگی و SOHO نیز به سوی خرید محصولات ذخیره‌سازی شبکه NAS بروند. کیونپ یک محصول بسیار مناسب برای کاربرانی که از سرویس‌های کلاود استفاده می‌کنند و نیاز به فضای ذخیره‌سازی بالایی دارند؛ ارایه کرده است که اکنون در ایران نیز عرضه شده و اتفاقا با تخفیف بسیار خوبی به فروش می‌رود. 

ذخیره‌ساز شبکه TS-451A-2G یک NAS چهار کشویی است که از پردازنده‌ای دو هسته‌ای با سرعت ۱.۶ گیگاهرتز و چهار گیگابایت حافظه رم سود می‌برد. امکانات ارتباطی این NAS شامل دو درگاه اترنت یک گیگابیتی، سه درگاه USB 3.0، یک درگاه USB 3.0 در پنل جلویی برای دسترسی سریع، یک درگاه HDMI و شکاف کارت حافظه SD است. 

این NAS از سیستم‌عامل اختصاصی کیونپ که مبتنی بر لینوکس است؛ بهره برده و مجموعه‌ای از امکانات و ابزارهای لازم برای کاربران این دستگاه را به همراه دارد. کیونپ می‌گوید با این NAS به بی‌نهایت فضای ذخیره‌سازی متصل می‌شوید و می‌توانید تصاویر و ویدیوهای ۴K را روی شبکه استریم و ذخیره‌سازی کنید. این محصول از سه پلتفرم اصلی ویندوز، مک و لینوکس پشتیبانی می‌کند. ذخیره‌ساز شبکه TS-451A-2G را می‌توانید از روی لینک زیر خریداری کنید:

نام محصول QNAP TS-451A-2G
قیمت بازار ۲.۶۱۲.۰۰۰ تومان
قیمت با تخفیف ۱.۸۷۷.۰۰۰ تومان
خرید آنلاین بازار شبکه

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا