تخفیف‌های بازار شبکهمودم روتر

فروش مودم روتر دوبانده VDSL2 دی لینک با تخفیف ویژه ۱۲۰ هزار تومانی

دی‌لینک DSL-2877AL یکی از مناسب‌ترین مودم روترهای +VDSL2/ADSL2 برای کاربران خانگی است.

یک مودم روتر دو بانده با پشتیبانی از استاندارد ۸۰۲.۱۱ac و سرعت ۷۵۰ مگابیت که از هر دو استاندارد ADSL و VDSL هم پشتیبانی می‌کند. 

حداکثر سرعت این مودم روی ADSL به مرز ۲۴ مگابیت می‌رسد ولی روی استاندارد VDSL2 شاهد سرعتی ۲۰۰ مگابیتی هستیم. ترکیب قابلیت‌های مودم و روتر بی‌سیم این دستگاه باعث می‌شود کاربران به راحتی اینترنت را روی دستگاه‌های دیگر با سرعت بالا داشته باشند.

این مودم روتر از ۳ آنتن خارجی و ۴ درگاه LAN صد مگابیتی هم سود می‌برد. یک درگاه RJ11 برای اتصال به خط تلفن و دریافت اینترنت ADSL/VDSL و یک درگاه USB 2.0 برای اشتراک‌گذاری چاپگر یا اطلاعات در شبکه نیز دیگر امکانات ارتباطی مودم روتر دی‌لینک DSL-2877AL هستند.

اکنون، سایت فروشگاهی ایزی مارکت اقدام به فروش با تخفیف ویژه این مودم روتر کرده است. قیمت عادی این محصول ۷۵۷ هزار تومان است که با تخفیف نزدیک به ۱۲۰ هزار تومانی می‌توانید به مبلغ ۶۳۹ هزار تومان خریداری کنید.

برای خرید این محصول به فروشگاه ایزی مارکت مراجعه کنید. 

مودم روتی دی‌لینک DSL-2877AL یکی از پرفروش‌ترین مودم‌های VDSL در چند وقت اخیر بوده است. 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

یک دیدگاه

  1. چهارشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

    تاریخ این نوشته مال یک سال پیشه ولی انگار یک عمر ازش گذشته
    کجایی روزای خوب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا