تخفیف‌های بازار شبکه

تخفیف زیاد و به صرفه دو مودم همراه خوب در دیجی‌کالا

بیشتر اوقات تخفیف‌های بخش مودم و روتر سایت دیجی‌کالا فقط چند درصد هستند و چنگی به دل نمی‌زنند.

مثلا یک مودم ADSL با ۳ درصد تخفیف به فروش می‌رسد یا یک مودم ۴G فقط ۴ درصد تخفیف خورده است.

اما امروز و فکر می‌کنم به مناسبت جشنواره ۹۹.۹.۹ چند مودم با تخفیف‌های خوبی عرضه شدند و حیفم آمد اینجا گزارش ندهم؛ شاید واقعا یک کاربر نیاز داشته باشد و بتوانید از فرصت این تخفیف‌ها برای خرید مودم مورد نظرش استفاده کند.

مودم ۴G اولی که یک تخفیف جان‌دار و درست و حسابی خورده است؛ مودم آلکاتل EE70 است که قبلا در سایت شبکه‌چی مفصل درباره‌اش صحبت کردیم.

این مودم یکی از بهترین مودم‌های جیبی ۴.۵G در زمان خودش بوده و اپراتورهای معتبری از آن استفاده کردند و هم‌اکنون نیز در حال عرضه آن به مشتریان هستند. یک مودم با سرعت ۳۰۰ مگابیت و امکانات خوب که با تمام سیم‌کارت‌های اپراتورهای ایران هم سازگاری دارد.

مودم آلکاتل EE70 قیمت ۳.۵ میلیون تومان خورده که امروز دیدم در دیجی‌کالا با ۳۸ درصد تخفیف شده ۲.۱۷۰.۰۰۰ تومان.

مودم دوم جی یو JMR541 است که باز هم در سایت شبکه‌چی درباره‌اش نوشتیم و گفتیم یک مودم هندی با کیفیت خوب و امکانات مناسب است. مودم‌های جی یو در ایران خوب جواب دادند و رضایت کاربران را در پی داشتند. این مودم‌ها زمانی نزدیک یک میلیون تومان بودند ولی اکنون بالای ۱.۵ میلیون تومان شدند.

امروز دیجی‌کالا مودم جی یو JMR541 را با ۲۴ درصد تخفیف به قیمت ۱.۲۵۰.۰۰۰ تومان می‌دهد که حقیقتا در این روزها یک خرید با ارزش و به صرفه است. قیمت بدون تخفیف این مودم ۱.۶۵۰.۰۰۰ تومان است.

هر دو مودم هم کیفیت ساخت خوبی دارند؛ هم از نظر آنتن‌دهی و سرعت اینترنت می‌توانند برای مصارف شخصی و به عنوان یک مودم ۴G جیبی همیشه همراه شما باشند و هر کجا نیاز به اینترنت داشتید؛ سریعا آن‌ها را روشن و استفاده کنید.

مودم آلکاتل EE70 بهتر از جی یو JMR541 است و برای کاربران حرفه‌ای بیشتر توصیه می‌شود. مودم جی یو JMR541 برای دانشجویان، دانش‌آموزان و کاربران خانگی کم مصرف مناسب‌تر است.

خرید مودم آلکاتل EE70 از سایت دیجی‌کالا با ۳۸ درصد تخفیف

خرید مودم جی یو JMR541 از سایت دیجی‌کالا با ۲۴ درصد تخفیف


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا