اخبار ایران و جهانگزارش آگهی

مزایای اینترنت TD-LTE ماهان‌نت

گروه شرکت‌های انتقال داده ماهان (ماهان‌نت) با انتشار یک بیانیه خبری، گزارش داد برای ارتقاء سطح پاسخگویی به نیاز کاربران، به‌عنوان سومین اپراتور LTE ثابت، اینترنت پرسرعت TD-LTE را عرضه می‌کند. این، پرسرعت‌ترین فناوری بی‌‌سیم در زمینه انتقال داده در جهان است. 

مزایای اینترت TD-LTE ماهان‌نت

اینترنت نسل ۴.۵ ثابت (TD-LTE)، آخرین نسل از اینترنت ثابت است که در مقایسه با سایر فناوری‌ها از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و حداکثر سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه را پشتیبانی می‌کند. ماهان‌نت مزایای اینترنت پرسرعت TD-LTE را معرفی کرده‌ است:

  • یکی از عمده‌ترین مزایای اینترنت پرسرعت TD-LTE نسبت به سایر اینترنت‌ها این است که برای راه‌اندازی آن، به خط تلفن ثابت هیچ‌ نیازی نخواهید داشت. بلکه به‌راحتی با استفاده از مودم و سیم‌کارت ماهان‌نت می‌توانید آن را راه‌اندازی کنید.
  • اینترنت پرسرعت TD-LTE ماهان‌نت، تجربه سرعت بالاتر را بدون محدودیت‌های فناوری قدیم مانند محدودیت مکانی و عدم امکان جابه‌جایی مودم فراهم می‌کند.
  • از دیگر ویژگی‌های مثبت این فناوری این است که ظرفیت قابل‌توجهی را به دانلود اختصاص داده است. در نتیجه؛ در صورت افزایش بار ترافیکی، امکان افزایش ظرفیت دارد. افرادی که به بازی‌های آنلاین علاقه‌مند هستند، به‌دلیل پینگ پایین و پایداری بالای این فناوری، می‌توانند بدون بروز مشکل کندی سرعت بازی کنند.
  • همچنین بهترین گزینه بی‌سیم برای تأمین نیاز سازمان‌ها و منازل مسکونی به‌شمار می‌رود. گفتنی است که با خرید یک سرویس TD-LTE می‌توانید در محل‌ کار، منزل و هرجا که هستید از خدمات آن بهره‌مند شوید.
  • پوشش وسیع‌تر نسبت به سایر اپراتورها

بسته اینترنت TD-LTE ماهان‌نت

ماهان‌نت از بسته اینترنت پرسرعت TD-LTE خود نیز خبر می‌دهد که محتوی یک دستگاه مودم TD-LTE، یک سیم‌کارت TD-LTE و محصولات افزوده جذاب زیر است:

  • ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان
  • ۳ ماه اشتراک هدیه آیو (فیلم، سریال و تلویزیون آنلاین)
  • آنتی ویروس اُریجینال دوکاربره ۲۰۱۷
  • مجموعه کامل نرم‌افزاری ۲۰۱۷

از شروع عرضه خدمات اینترنت ثابت ماهان‌نت، در کم‌تر از چند ماه بیش از ۳۰ شهر تحت پوشش این خدمات قرار گرفته‌اند و مشترکان فناوری اینترنت پرسرعت TD-LTE می‌توانند از این پس در تمام مناطق این شهرها، از آخرین فناوری اینترنت ثابت بهره‌مند شوند.

ماهان‌نت همچنین اعلام کرد که هر ماه به شهرهای تحت پوشش خدمات اینترنت TD-LTE اضافه می‌شود و متقاضیان سایر شهرها نیز به‌سرعت می‌توانند از مزایای این خدمات بهره‌مند شوند.

برای خرید بسته اینترنت پرسرعت TD-LTE ماهان‌نت، ابتدا منطقه خود را در مناطق تحت پوشش بررسی کنید، سپس برای خرید سرویس به صفحه ثبت‌نام TD-LTE مراجعه نمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۱۵۱۴ یا  87277 (021) تماس حاصل نمایید.

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

‫12 دیدگاه ها

  1. با سلام و سپاس از مطالب مفیدتون.
    اینترنت TD-LTE این شرکت هم مانند ایرانسل روی فرکانس ۳۵۰۰ کار میکنه؟
    با مودم های TD-LTE شرکت های D-Link یا TP-Link یا Huawei هم سازگاری داره؟

    1. باید از خود بچه‌های ماهان‌نت سوال کنیم.
      در سایت‌شان اطلاعات جزیی درباره این سرویس نگذاشتید. پیگیری می‌کنم و حتما جواب می‌گیرم و اینجا می‌گویم.

  2. طی صحبتی که با بچه‌های ماهان‌نت داشتم؛ گفتند:

    سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فرکانس ۳۵۰۰ را برای ارتباطات TD-LTE در ایران باز کرده است و ماهان‌نت نیز روی این فرکانس سرویس می‌دهد.

    برای استفاده از اینترنت پرسرعت TD-LTE باید مودم‌های عرضه شده توسط خود شرکت ماهان‌نت استفاده شود.

    1. سلام ماهان نت میگه روی بقیه اپراتورا رومینگ میکنم روستای ما فقط فورجی داره چجوری میخاد به من تی دی التی بدهد؟میشه جواب بدین؟

      1. سلام دوست عزیز
        این سوال را باید از خود ماهان‌نت بپرسید که آیا روستای شما زیر پوشش شبکه تی‌دی‌ال‌تی یک اپراتور هست یا نه که بعد بتوانند روی آن رومینگ کنند.

  3. امیدوارم که نظر بنده در این قسمت پخش بشه تا خیلی ها ضرر نکنن .
    بنده تا حد زیادی به هر سه اپراتور ارایه دهنده ی TD-LTE کشور آشنا هستم (مبین نت ، ایرانسل و ماهان نت)
    به نظر بنده هرکدوم از ارایه دهنده ها هم مزایایی دارن و هم معایبی .
    ———————————————————————————————
    *مبین نت*
    مزایا : سرعت بالای ۴۰ مگ و سرعت ۲۰ مگ تضمین شده – تعرفه های بسیار پایین تر از دو شرکت دیگر – دارای ترافیک شبانه رایگان
    معایب : در شهرستان های تحت پوشش تمام شهر رو پوشش نمیده
    *ایرانسل*
    مزایا : شهرهای بسیار زیادی رو پوشش میده و در شهرهای پوشش داده شده کل شهر آنتن دهی داره
    معایب : تعرفه طرح ها بالاتر از مبین نت هستش و دارای شبانه ی رایگان هم نیست و سرعت در بعضی مناطق شهرها ممکن است تا یک مگابیت هم پایین بیاید و ایرانسل هیچ تضمینی برای بالابودن سرعت ندارد
    *ماهان نت*
    مزایا : ندارد
    معایب : سرعت پایین ، آنتن دهی ضعیف در شهرهای تحت پوشش و تعرفه ی بسیار بالاتر نسبت به دو اپراتور دیگر و نداشتن شبانه رایگان
    جالب اینجاست که ماهان نت دقیقا از دکل های مبین نت استفاده میکنه و طبیعتا هر جا که ماهان نت آنتن بده مبین نت هم آنتن میده و به همین دلیل اصلا بصرفه نیست که از ماهان نت سرویس تهیه کنید . برای مثال مبین نت برای طرح یک ساله با هزار گیگابایت ترافیک فقط ۸۰۰ هزار تومن میگیره ولی ماهان نت برای همین طرح حدود ۱۳۵۰۰۰۰ تومان میگیره که اصلا منطقی نیست چون هم سرعت یکی هست و هم مناطق تحت پوشش .

    1. سلام.
      برای من بسیار جالب بود که از منظر یک عاقل کل و فرد صاحب نظر نوشتید اما موارد بسیار مهمی رو مد نظر قرار ندادید از جمله پشتیبانی !
      پشتیبانی از مهمترین و ارزشمند ترین خدمات یک شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی هست که هر دو شرکت ایرانسل و مبین نت بسیار ضعیف هستند در این زمینه .
      ماهان نت در زمینه پشتیبانی بسیار قوی عمل میکنه و من شخصا بسیار راضی هستم .
      تحویل کف سرعت ۱۰ مگ در محل از دیگر مزیت های ماهان نت هست .
      ضمانت عودت وجه مودم تا ۵ سال ! از دیگر مزیت های ماهان نت هست .
      در نهایت من نمیگم ماهان نت بهترین هست ، من میگم منصفانه نقد کنیم نه جهت دار !

  4. با سلام
    من سیم کارت ماهان نت را تهیه کردم هنوز به دست من نرسیده است اما پشتیبانی خیلی قدرتمندی دارد و افراد بسیار معدبی پاسخگو هستند و من خیلی لذت بردم امروز خیلی سریع ثبت سفارش کردم و فردا به دست من می رسد امیدوارم سرعتهای آن برای من راضی کننده باشد
    سایت شبکه چی از هر نظر عالی و عالی هست من که نزدیک ۱ سالی هست با این سایت آشنا شدم واقعا مطالب بسیار مفیدی پیدا و جستجو کردم واقعا عالی هستید
    با تشکر

  5. با سلام
    ماهان نت سیم کارتهای plus هم دارد که بسته های آن گرانتر است اما سرعت بالاتری ارائه می دهد مخصوصا من که سئوال کردم گفتند upload ها خیلی سرعتهای آن نسبت به منطقه ای که زندگی می کنید بالاتر است و دانلود آن هم سرعت ان نسبت به سیم کارت معمولی بالاتر است و در سایت ماهان نت بسته های plus را نمایش نمی دهد در control panel شما نمایش می دهد و قابل استفاده است.
    ماهان نت ip static هم دارد.
    با تشکر

  6. با سلام
    من یکسری توضیحات در مورد اینترنت ماهان نت در این صفحه اینترنتی گذاشتم هنوز تایید نشده ممنون می شوم بررسی کنید و در سایت توضیحات من را بگذارید خیلی سپاسگزارم از سایت عالی شما

  7. با سلام
    سیم کارت ماهان نت به دست من رسید البته یک هفته بیشتر است سرعتهای ماهان نت در منطقه ما خیلی خیلی عالی هست البته من سیم کارت عادی را تهیه کردم و سیم کارت plus در منطقه ما سرعت آن پایین تر از سیم کارت معمولی هست سرعت دانلود در بعضی از ساعات روز از ۲۰ مگابایت نه مگابیت فراتر رفته است و خیلی خیلی عالی است معمولا در ساعات روز سرعتها خیلی بالا هست.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا