اخبار ایران

مودم‌های LTE مبین‌نت پنج سال ضمانت برگشت وجه دارند

مبین‌نت اعلام کرد مودم‌های LTE این شرکت ۵ سال ضمانت بازگشت وجه دارند و خریداران باید در هنگام دریافت مودم خود، برگه ضمانت ۵ ساله بازگشت وجه مودم را دریافت کنند.

براساس اعلام این شرکت، داشتن برگه ضمانت بازگشت وجه این امکان را به خریداران و مشترکان مبین‌نت می‌دهد که تا ۵ سال اگر به هر دلیلی نیازی به مودم و اینترنت این شرکت نداشته باشند؛ می‌توانند مودم LTE را بازگشت کرده و وجه خود را دریافت کنند.

ضمانت پنج‌ساله بازگشت وجه، دارای شرایطی است که از جمله آن می‌توان به سلامت فیزیکی مودم و جعبه آن اشاره کرد. جعبه مودم و خود دستگاه باید در سلامت فیزیکی کامل باشند. همین‌طور، تاریخ خرید مودم مبین‌نت باید پس از ۹۶/۰۱/۰۱ خورده باشد.

مبلغی که در برگه ضمانت پنج ساله بازگشت وجه مودم‌های LTE مبین‌نت درج شده است؛ همان مبلغ خرید مودم بوده که باید در صورت تقاضای مشتری به وی بازگردانده شود.

دراین‌باره مبین‌نت می‌گوید: «مبلغ درج‌شده بر روی برگه ضمانت شما، همان مبلغی است که شما هنگام خرید اینترنت مبین‌نت برای مودم پرداخت کرده‌اید و عیناً همان مبلغ را در زمان مرجوع کردن مودم دریافت می‌کنید.»

مبین‌نت می‌گوید این طرح را به دلیل اطمینان از کیفیت مودم‌های خود و جلب رضایت مشتریان قرار داده و تمامی نمایندگی‌های این شرکت در سراسر ایران ملزم به اجرای آن هستند.

این سیاست به مشتریان مبین‌نت کمک می‌کند با اطمینان بیشتری سرویس‌های LTE آن‌ها را آزمایش و استفاده کنند و دیگر دغدغه‌ای از بابت پرداخت وجه خرید مودم نداشته باشند.


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا