اخبار ایران

لحظه‌شماری برای شروع الکام‌استارز ۲۳؛ بزرگ‌ترین گردهمایی استارتاپ‌ها در خاورمیانه

دو سالی می‌شود که نمایشگاه الکامپ میزبان بخش جدیدی به نام الکام‌استارز است که شرکت‌های نوپا و استارتاپی با فضاسازی و غرفه‌آرایی خاص خود به همراه ارایه‌ها و ایده‌های ناب و هیجان‌انگیز به دنبال جذب مخاطب و سرمایه‌گذار هستند. اما به نظر می‌رسد الکام‌استارز امسال چیزی فراتر از دو سال گذشته و یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای استارتاپی خاورمیانه است. 

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه الکامپ؛ سالن الکام‌استارز امسال (سالن ۸ و ۹) ۷ هزار متر مربع فضا دارد که ۴ هزار متر مربع آن به صورت مفید به غرفه‌های استارتاپ‌ها، محل اختصاصی برای ارائه و معرفی استارتاپ، فضای جلسات خصوصی و جلسات منتورینگ (مربی‌گری) اختصاص داده شده است.

بیش از ۹۰ استارتاپ غرفه‌های ۱۲ متری در اختیار دارند و ۲۵۰ استارتاپ نیز به صورت استند در این سالن حضور خواهند داشت.

برای آن که الکام‌استارز برای رشد و توسعه استارتاپ‌ها مفیدتر و موثرتر باشد، سه فرصت ارایه برای استارتاپ‌ها در نظر گرفته شده است که شامل ارائه به منتورها، ارائه خصوصی به سرمایه‌گذاران و ارائه در بخش مسابقه می‌شود.

همچنین، علاوه بر تسهیلات و تخفیف‌هایی که برای حضور استارتاپ‌ها در نمایشگاه اختصاص داده شده، امکان اسکان استارتاپ‌های شهرستانی در تهران نیز فراهم شده است تا آنها برای حضور در این رویداد با کمترین دغدغه مواجه باشند.

از چند روز گذشته، هم در شبکه‌های اجتماعی و هم کانال‌های تلگرام شور و شوق زیادی میان بچه‌های استارتاپی ایران به راه افتاده است و تلاش‌های شبانه‌روزی برای حضور بهتر و موفق‌تر در این رویداد بزرگ دارند. استارتاپ‌های حاضر در الکامپ پای درس بزرگان نشستند و در کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های ارایه شرکت کردند تا بتوانند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند. 

نمایشگاه الکامپ ۲۳ از ۳۰ الی ۲ مردادماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. 

 


اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا نیاز به راهنمایی و کمک دارید؛ کانال تلگرام شبکه‌چی به آی‌دی shabakehchi@ را فالو و پرسش خود را برای مدیر کانال بفرستید تا جواب دهیم.

میثاق محمدی‌زاده

دانش‌آموخته رشته کامپیوتر و علاقه‌مند ادبیات و فناوری؛ بیش از ۲۰ سال در نشریات و سایت‌های مختلف خبری و فناوری ایران نوشتم و هنوز تشنه یادگیری هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا